Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Damn die A5 is AF

Deze configuratie in S5 moet subliem zijn maar een 3.0TDI moet ook heerlijk zijn.

Knappe spot toerke!
    Op weg naar school rijden we altijd binnendoor. Zo een weg door de bossen, niet veel verkeer... Fack plots zo een A5 3.0TDI achter ons, en hij volgde goed ! als hou wou kon hij ons zeker voorbij denk ik !
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      prachtig gewoon
      Begin die BMW eens om te ruilen

Comment

• Dat had al lang gebeurd moeten zijn.

Comment

• Meer moet dat niet zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            prachtig gewoon

Ik moet mijn mening herzien, 20" is echt niet te groot. Fak de is geil. Fak ik wil dat. Fak. Jongens, A3 Sportback 1.8 TFSI te koop, manueel schakelen, exclusive interieurtje, vrij aardig uitgerust. 35.000 a.u.b.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Begin die BMW eens om te ruilen

no money

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Dat had al lang gebeurd moeten zijn.
              idem hier ...
              no money

Comment

• Bij ons is 't nu kommer en kwel... de Avantime is de deur uit en de A5 heeft productieweek 36 gekregen ipv de oorspronkelijke week 8!!!!

We hebben een A3 1.9tdi gekregen van de garage om de tijd te overbruggen.
                Met alle respect voor de A3-rijders hier maar deze eco-A3 is niet vooruit te branden. Als je gewoon bent om sedert 20 jaar altijd een 5 of 6-cilinder te rijden is het verschil toch echt te groot.
                Dit zullen 5 lange maanden worden.
                Had ik nu nog maar mijn goeie ouwe avantime, die was tenminste ruim en snel...

Comment

• Ge hebt u laten afschepen met een 1.9 TDI? Fak, dat had bij mij toch gene waar geweest. Ge moet van uw kloten maken hé als ze zoiets voorstellen, dat is toch te belachelijk om woorden, een 1.9 TDI :s

Comment

• BTW, morgen ben ik op het circuit van Zolder, wxie zin heeft om een ritje mee te maken , kom gerust af.
                    Kijk uit naar de zwarte 997S cab : JV-911

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ge hebt u laten afschepen met een 1.9 TDI? Fak, dat had bij mij toch gene waar geweest. Ge moet van uw kloten maken hé als ze zoiets voorstellen, dat is toch te belachelijk om woorden, een 1.9 TDI :s

Denk dat jij evenmin kan "eisen" welke vervangauto je wilt ....
                      Hoe meer je van je oren maakt hoe meer problemen je krijgt in de toekomst met de service in de garage
                      Er staat nergens dat wanneer je een "duurdere" auto koopt je ook een "dure" vervangauto" moet krijgen
                      --> maar ik kan de frustratie wel begrijpen
                      Sintruin till I die

Comment

• Ik ging sowieso al op een ander gaan voor service, ze zouden mij daar nooit nog terugzien

Comment

• Is er dan helemaal niemand op dit forum die met een Audi A5 3,2l rijdt of er eentje besteld heeft?

Zijn dit dezelfde levertijden als een 3.0 TDI?

Comment

Ik ging sowieso al op een ander gaan voor service, ze zouden mij daar nooit nog terugzien
                            Denk dat dit bij de meeste dealers zo is hoor tenzij ze je heel goed kennen of je ergens een hoge piet bent van teen of tander
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Denk dat dit bij de meeste dealers zo is hoor tenzij ze je heel goed kennen of je ergens een hoge piet bent van teen of tander
                              Een 2.0 TDI is toch het minste wat ze hem kunnen meegeven. Ze moeten toch beseffen dat hij geen A5 3.0 TDI koopt gewoon voor de zwarte grill.

Comment

Een 2.0 TDI is toch het minste wat ze hem kunnen meegeven. Ze moeten toch beseffen dat hij geen A5 3.0 TDI koopt gewoon voor de zwarte grill.

Comment

Da weet de dealer niet he, kan toch zijn dat hij gek is op de grill
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Da weet de dealer niet he, kan toch zijn dat hij gek is op de grill
                                    Je koopt toch geen 3.0 TDI louter en alleen voor de grill Als je die grill echt wil laat je hem achteraf wijzigen. Je kan zo een S5 kopen omdat je van die matte alu spiegelkappen wil, ook al wou je eigenlijk gewoon een 1.8 TFSI. Gesjellig.

Comment

Je koopt toch geen 3.0 TDI louter en alleen voor de grill Als je die grill echt wil laat je hem achteraf wijzigen. Je kan zo een S5 kopen omdat je van die matte alu spiegelkappen wil, ook al wou je eigenlijk gewoon een 1.8 TFSI. Gesjellig.
                                      Helaba,GEWOON een 1.8tfsi.Als je wat opties neemt zit je niet zo ver van de kostprijs van een standaard 3.0tdi hé.Betaal nu eenmaal niet graag rijtaks voor de staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Helaba,GEWOON een 1.8tfsi.Als je wat opties neemt zit je niet zo ver van de kostprijs van een standaard 3.0tdi hé.Betaal nu eenmaal niet graag rijtaks voor de staat.
                                        Ge moet nu wel niet interpreteren wat er niet staat hé Ik heb geen commentaar op een 1.8 TFSI, stond zelf lang op mijn verlanglijstje maar afgehaakt wegens verzekering en dergelijke (zeker op mijn leeftijd). Maar vergeleken met een S5 (want daar gaat mijn vergelijking om) is een 1.8 TFSI toch wat minder

Comment

Ge moet nu wel niet interpreteren wat er niet staat hé Ik heb geen commentaar op een 1.8 TFSI, stond zelf lang op mijn verlanglijstje maar afgehaakt wegens verzekering en dergelijke (zeker op mijn leeftijd). Maar vergeleken met een S5 (want daar gaat mijn vergelijking om) is een 1.8 TFSI toch wat minder
                                          Heb dit absoluut niet persoonlijk genomen zenne.Als ik hem heb zal ik je eens een bezoekje kome brenge,is niet ver van hier hé.

Comment

Working...
                                          X