Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenprachtig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenprachtig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBegin die BMW eens om te ruilen
no money
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat had al lang gebeurd moeten zijn.
no money
Comment
-
Bij ons is 't nu kommer en kwel... de Avantime is de deur uit en de A5 heeft productieweek 36 gekregen ipv de oorspronkelijke week 8!!!!
We hebben een A3 1.9tdi gekregen van de garage om de tijd te overbruggen.
Met alle respect voor de A3-rijders hier maar deze eco-A3 is niet vooruit te branden. Als je gewoon bent om sedert 20 jaar altijd een 5 of 6-cilinder te rijden is het verschil toch echt te groot.
Dit zullen 5 lange maanden worden.
Had ik nu nog maar mijn goeie ouwe avantime, die was tenminste ruim en snel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGe hebt u laten afschepen met een 1.9 TDI? Fak, dat had bij mij toch gene waar geweest. Ge moet van uw kloten maken hé als ze zoiets voorstellen, dat is toch te belachelijk om woorden, een 1.9 TDI :s
Denk dat jij evenmin kan "eisen" welke vervangauto je wilt ....
Hoe meer je van je oren maakt hoe meer problemen je krijgt in de toekomst met de service in de garage
Er staat nergens dat wanneer je een "duurdere" auto koopt je ook een "dure" vervangauto" moet krijgen
--> maar ik kan de frustratie wel begrijpenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ging sowieso al op een ander gaan voor service, ze zouden mij daar nooit nog terugzienSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDenk dat dit bij de meeste dealers zo is hoor tenzij ze je heel goed kennen of je ergens een hoge piet bent van teen of tander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen 2.0 TDI is toch het minste wat ze hem kunnen meegeven. Ze moeten toch beseffen dat hij geen A5 3.0 TDI koopt gewoon voor de zwarte grill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen 2.0 TDI is toch het minste wat ze hem kunnen meegeven. Ze moeten toch beseffen dat hij geen A5 3.0 TDI koopt gewoon voor de zwarte grill.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDa weet de dealer niet he, kan toch zijn dat hij gek is op de grill
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe koopt toch geen 3.0 TDI louter en alleen voor de grill Als je die grill echt wil laat je hem achteraf wijzigen. Je kan zo een S5 kopen omdat je van die matte alu spiegelkappen wil, ook al wou je eigenlijk gewoon een 1.8 TFSI. Gesjellig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHelaba,GEWOON een 1.8tfsi.Als je wat opties neemt zit je niet zo ver van de kostprijs van een standaard 3.0tdi hé.Betaal nu eenmaal niet graag rijtaks voor de staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGe moet nu wel niet interpreteren wat er niet staat hé Ik heb geen commentaar op een 1.8 TFSI, stond zelf lang op mijn verlanglijstje maar afgehaakt wegens verzekering en dergelijke (zeker op mijn leeftijd). Maar vergeleken met een S5 (want daar gaat mijn vergelijking om) is een 1.8 TFSI toch wat minder
Comment
Comment