foto's mogen wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDe 1.8 tfsi is dan ook als laatste versie toegevoegd.Denk niet dat ze verplaatst worden ten voordele van de diesels.Toen ik mijn beklag gedaan had over de te late leveringstermijn hebben ze me een andere A5 1.8 tfsi voorgesteld waar ik nu al mee zou rondrijden.Heb dit trouwens resoluut geweigerd wegens geen velgen,geen GPS,geen hydraulische ophanging en dynamische stuurinrichting.Was ook in meteoorgrijs met grijs leer en houtinleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenhoe zit het met de betrouwbaarheid van de electronica in de A5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk BerichtenHet enigste probleem wat mijn moeder heeft gehad met haar auto is dat het stuur scheef in de auto staat wordt binnekort verholpen en ze snapt het menu niet helemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenJe ma is bij deze zeker een échte vrouw... geen twijfel mogelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDe 1.8 tfsi is dan ook als laatste versie toegevoegd.Denk niet dat ze verplaatst worden ten voordele van de diesels.Toen ik mijn beklag gedaan had over de te late leveringstermijn hebben ze me een andere A5 1.8 tfsi voorgesteld waar ik nu al mee zou rondrijden.Heb dit trouwens resoluut geweigerd wegens geen velgen,geen GPS,geen hydraulische ophanging en dynamische stuurinrichting.Was ook in meteoorgrijs met grijs leer en houtinleg.
k heb een een aantal maanden geleden gereden met de 1.8 tfsi in Kortenberg. Hij was er toen net. Leuke wagen maar niet heel superindrukwekkend al zal het normaal gezien wel mijn volgende wagen moeten worden. Ik rij nu met een TT en die is wel vinniger en beweeglijker maar de reden om over te stappen naar de A5 is mijn dochter die ik maar moeilijk kan meevoeren met de TT. We hebben ook nog wel een break maar die is er niet altijd als ik m nodig heb. Dus de 1.8 is een leuke wagen die erg leuk rijdt maar geen echte sportwagen. Al heeft hij natuurlijk andere kwaliteiten in de plaats. Vooral de look dan he
Ik zou zeker willen... (En dat komt er nog wel van ook)
Comment
-
Dus zo goed als geen reacties hier op de vraag over 1.8 en 3.2 benzine, dus bijna niemand kiest deze versies, right?
Ik heb de 3.0 TDI en de 3.2 FSI test gereden. De 3.0 was snel maar saai terwijl de 3.2 benzine écht genieten was qua motor en versnellingen (manueel). Maar het verbruik van die laatste was dan ook navenant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenzit er iemand op t forum met een S5 eigenlijk? Is die levertijd ook zo volatiel ?
Tot nu toe nog niets van de garage gehoord over eventuele productieweek.
Weet iemand hoeveel tijd voor de leveringsdatum ,dat je nieuws kan krijgen van de garage over de produktie datum?
Comment
-
koppel
Oorspronkelijk geplaatst door B.i.g.f.o.o.t. Bekijk BerichtenIk heb de 3.0 TDI en de 3.2 FSI test gereden. De 3.0 was snel maar saai terwijl de 3.2 benzine écht genieten was qua motor en versnellingen (manueel). Maar het verbruik van die laatste was dan ook navenant...
en kwa geluid ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichtenk heb een een aantal maanden geleden gereden met de 1.8 tfsi in Kortenberg. Hij was er toen net. Leuke wagen maar niet heel superindrukwekkend al zal het normaal gezien wel mijn volgende wagen moeten worden. Ik rij nu met een TT en die is wel vinniger en beweeglijker maar de reden om over te stappen naar de A5 is mijn dochter die ik maar moeilijk kan meevoeren met de TT. We hebben ook nog wel een break maar die is er niet altijd als ik m nodig heb. Dus de 1.8 is een leuke wagen die erg leuk rijdt maar geen echte sportwagen. Al heeft hij natuurlijk andere kwaliteiten in de plaats. Vooral de look dan he
Ik zou zeker willen... (En dat komt er nog wel van ook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk BerichtenKan iemand mij helpen met foto's erop zetten, ik weet niet hoe dit moet
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=26179
Comment
-
echt ? je zou normaal niet verwachten dat die fsi het haalt van de tdi want dat koppel is fenomenaal bij die tdi en dat is dacht ik toch een handicap van die fsi ?
en kwa geluid ?
De 3.0 TDI is de snelste, geen twijfel mogelijk. Maar door het hoge koppel doet het er bijna
niet toe in welke versnelling je zit. In het dagdagelijkse verkeer hoef je bijzonder weinig te schakelen. Ik persoonlijk verveelde mij daardoor vrij snel En wat het geluid betreft; 't is en blijft een diesel. Ik had gehoopt op een nieuw geluid maar dat viel dus tegen. De FSI is trager maar wat een geluid ! Gewoon muziek afzetten en hopen dat alle lichten op rood springen zodat je lekker kan terug -en opschakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWelke versie van de TT heb of had je? 150pk 163pk of 180.Het zal bij mij waarschijnlijk niet lang duren voor hij gechipt word naar 200pk.De A6 met 2.0tdi motor van mijn vrouw rijdt origineel ook wel plezant maar is nu toch wel een groot verschil.(nu 187pk en 415nm).Mijn broer zijn TTroadster van 150pk en 210nm naar 200pk en 330nm,nu je voel je tenminste dat hij een turbo HEEFT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk BerichtenMijne S5 is besteld eind februari,voorzien voor levering augustus.
Tot nu toe nog niets van de garage gehoord over eventuele productieweek.
Weet iemand hoeveel tijd voor de leveringsdatum ,dat je nieuws kan krijgen van de garage over de produktie datum?
Laat het me zeker weten als je meer weet. Mijn S5 is half maart besteld. Weet ook nog niets wanneer hij in prod. gaat.
Greets.
Comment
-
Dat is zeker en vast voldoende,maar meer is altijd plezanter.Vrees enkel dat de A5 iets te zwaar uitvalt voor het vermogen van de 1.8 tfsi om "vlotjes" rond te rijden.In ieder geval volgende week dinsdag heb ik afspraak om hem te gaan testen met het audi drive select systeem dat ik ook besteld heb.Ben eens benieuwd!
Comment
Comment