Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ze per 10 verkochte A6'en 1 vervangwagen moeten voorzien dan scheelt er iets met hun A6'en
Haha,grapjas hoop van niet anders heb ik ook een probleem.Mag morgen de velgen voor de A6 gaan halen,zal dan eens wat foto's proberen te posten.Als het me niet lukt zal ik je eens komen bezoeken.
Ik heb toch nooit gezegd dat ik een A6 verwacht als vervanger.
Maar als je 300km/dag bolt wil je toch wel iets robuuster en comfier dan een fox...
Zo'n Golfje voldoet prima hoor
Wij hebben als tijdelijke vervangwagen van een audi nog nooit iets anders dan een audi meegekregen. Eén keer een TT roadster (in de zomer, 200 km gedaan ) en één keertje een audi A2 1.4 tdi (nog wel vinnig bakje eigenlijk) .
Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.
Ben dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij al vind ik het toch geen slecht geheel.
De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
Nu nog een paar maand geduld hè.
Last edited by ; 28/05/2008, 23:15.
Reden: taalfout
Ben dus gisteren zoals gezegd de A5 1.8TFSI gaan testen.Was aangenaam verrast door het sterke koppel van deze motor,hoewel hij pas echt gang maakt boven de 5000t/min.Spijtig dat de geteste uitvoering tamelijk basic is.Je moet natuurlijk geen flitsprestaties verwachten à la 3.0tdi maar al bij vind ik het toch geen slecht geheel.
De remmen daarentegen zijn heel goed te noemen en voldoen zeker voor deze versie.
Spijtig dat ik hem niet heb kunnen testen in de door mij gekozen configuratie,vooral de hydraulische ophanging.
Heb ze wel getest op een A4 en vind dit subliem en zeker zijn geld waard.
Nu nog een paar maand geduld hè.
Goh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....
Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
quote=Audi TT-boy;2720948]Heb jij ook een saharazilver getest?
Ja dat klopt.Jij ook?Dat is daarmee dat hij niet meer vooruit ging.[/quote]
Het was idd zo eentje zoals de foto maar hij lijkt wel wat donkerder afhankelijk vd zonsinval denk ik...Wel spijtig dat hij geen xenon had met bijhorende leds.Al doet dat natuurlijk niks aan het rijden zelf. Wat vond je van die servotronic? Ik vond dat wel aangenaam sturen. Zeker bij kort afdraaien.
Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
uhu
Zo een kar en dan compleet "leeg" laten lijkt me nogal "not done" eigenlijk ...
Goh, nu kiezen...had een config gemaakt van 2.7 diesel met ene hoop opties, en een 3.2 benzine quatro 6v versie met zogoed als geen extra opties....Beide leasingprijzen ongeveer gelijk....nu nog kiezen....
Tja, zonder gps, cd-lader, bose boxen, lederen interieur, glazen dak, en nog een deel leuke dingen kan een mens toch ook rijden niet. Die 3,2 wat een geluid.....hmmmmmmmmmm
Comment