Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Ik maak me geen illusies, je moet goed lezen:
    Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
    Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
    Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
    Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
    Ja en al hebben we genen tijd geduld MOETEN we toch hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Ik maak me geen illusies, je moet goed lezen:
      Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
      Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
      Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
      Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
      sorry, ik reageerde eigenlijk op de uitspraak van "Wiemaghetweten" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        sorry, ik reageerde eigenlijk op de uitspraak van "Wiemaghetweten" ...
        "Wiemaghetweten" zal het weten maar niet voor oktober of november vrees ik.

Comment

• Wie eerst?

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• A5 (met tuning) vs 335i

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vergelijking A5 standaard - A5 MTM

+ YouTube Video

Comment

• 316pk en 655Nm zijn best impressionant

Comment

• hunk? was net wat aan't prullen op de configurator van Audi.be en wat merk ik?
                  Bij de A5 staat de 3.0 er niet meer tussen?! Iemand die hier meer over weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    hunk? was net wat aan't prullen op de configurator van Audi.be en wat merk ik?
                    Bij de A5 staat de 3.0 er niet meer tussen?! Iemand die hier meer over weet?
                    Bij mij staat hij er gewoon tussen hoor. Zelfs de 3.0l TDi Tiptronic staat er ondertussen in bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Bij mij staat hij er gewoon tussen hoor. Zelfs de 3.0l TDi Tiptronic staat er ondertussen in bij mij.
                      Indeed hier ook, twee 3.0 erbij, 240pk Tip6 quatro, en 211pk Tip6 quatro, hmmm vreemd...minder pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                        Indeed hier ook, twee 3.0 erbij, 240pk Tip6 quatro, en 211pk Tip6 quatro, hmmm vreemd...minder pk...
                        Dat is voor de BIV.

211pk-versie: €2.478,00
                        240pk-versie: €4.957,00

Voor dat geld kan je al een aantal mooie opties extra nemen.

Comment

Dat is voor de BIV.

En hem daarna evt weer op 240 laten zetten

En idd,nu staat de 3.0 er wel weer bizarre s**t...

Comment

• Vandaag in Dendermonde een zwarte A5 3.0 met S line exterieur en 19" Y-velgen Zo lekker agressief doch elegant ..

Comment

• Milltek uitlaat op een 3.0TDI

+ YouTube Video

Comment

• Wow niet slecht voor een dieseltje
                                Is dat veel verschil tov stock?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Wow niet slecht voor een dieseltje
                                  Is dat veel verschil tov stock?
                                  Ik heb nog geen drive-by van een stock exemplaar gehoord. Feit is wel dat 'ie voor een diesel sowieso niet slecht klinkt hoor. Rond 1800 rpm en rond 2200 rpm hoor je een aangenaam geblaas en geroffel (again, voor een diesel). Maar het geluid is te gedempt om er echt van te genieten.

Die Milltek is de oplossing om enerzijds de iets te kleine uitlaatjes (verhoudingsgewijs toch) te vervangen, en daarbij ook nog eens dat geluid erbij krijgt. 't Enige wat ik me afvraag is hoeveel ze van de uitlaatlijn vervangen, en of je hiermee nog door de keuring geraakt. En hoe zoiets dan stationair klinkt. Ik vrees dat je dan wel de diesel afkomst zal horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                    "Wiemaghetweten" zal het weten maar niet voor oktober of november vrees ik.
                                    Niet iedereen heeft deze problemen.
                                    Blijkbaar is(was) er meer een probleem bij de meer gevraagde modellen en niet bij S5-modellen.

We zullen zien. Zal het wel melden als ik iets meer verneem. ('t is nog lang).

Comment

• Vet die Milltek uitlaat! Geeft echt wel een knap geluid voor een diesel.

Comment

Vet die Milltek uitlaat! Geeft echt wel een knap geluid voor een diesel.
                                        Inderdaad, die klankkleur voor een diesel, daar heb je elke dag plezier van. 'k Ben quasi zeker dat ik de Milltek laat installeren. Binnen een 6-tal weken zou die in België beschikbaar moeten zijn. Misschien kom je sneller aan je trekken als je dit in de UK laat installeren... maar geduld is een schone deugd.

Klein bier vergeleken met de wachttijden van Audi eh. ('t is hier zo stil, ik dacht dat pijnpunt nog eens aan te halen )

Comment

Dat is voor de BIV.

PS, dat hadden ze wel wat vroeger mogen doen eh.
                                          Ik vraag me af wat de wachtende 2.7TDI rijders daarvan vinden, ik kan me inbeelden dat er nu een paar zullen vloeken. Een Quattro met Tiptronic (moet dat niet S-tronic zijn? ) is een geheel andere auto die relatief gezien niet zoveel duurder is...

Comment

Working...
                                          X