Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik maak me geen illusies, je moet goed lezen:
Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
Ja en al hebben we genen tijd geduld MOETEN we toch hebben.
Ik maak me geen illusies, je moet goed lezen:
Ik antwoord op iemand anders die NA mij bestelde en september als eventuele leverdatum kreeg ;-)
Trouwens tot sommigen hier op het forum heb ik tijd en geduld genoeg !
Ondertussen hebben we de tijd voor de omheining en houten poort te plaatsen en de kasseien
Nu is het nog een beetje een modderpoel op de bouw....
sorry, ik reageerde eigenlijk op de uitspraak van "Wiemaghetweten" ...
hunk? was net wat aan't prullen op de configurator van Audi.be en wat merk ik?
Bij de A5 staat de 3.0 er niet meer tussen?! Iemand die hier meer over weet?
hunk? was net wat aan't prullen op de configurator van Audi.be en wat merk ik?
Bij de A5 staat de 3.0 er niet meer tussen?! Iemand die hier meer over weet?
Bij mij staat hij er gewoon tussen hoor. Zelfs de 3.0l TDi Tiptronic staat er ondertussen in bij mij.
Wow niet slecht voor een dieseltje
Is dat veel verschil tov stock?
Ik heb nog geen drive-by van een stock exemplaar gehoord. Feit is wel dat 'ie voor een diesel sowieso niet slecht klinkt hoor. Rond 1800 rpm en rond 2200 rpm hoor je een aangenaam geblaas en geroffel (again, voor een diesel). Maar het geluid is te gedempt om er echt van te genieten.
Die Milltek is de oplossing om enerzijds de iets te kleine uitlaatjes (verhoudingsgewijs toch) te vervangen, en daarbij ook nog eens dat geluid erbij krijgt. 't Enige wat ik me afvraag is hoeveel ze van de uitlaatlijn vervangen, en of je hiermee nog door de keuring geraakt. En hoe zoiets dan stationair klinkt. Ik vrees dat je dan wel de diesel afkomst zal horen.
Vet die Milltek uitlaat! Geeft echt wel een knap geluid voor een diesel.
Inderdaad, die klankkleur voor een diesel, daar heb je elke dag plezier van. 'k Ben quasi zeker dat ik de Milltek laat installeren. Binnen een 6-tal weken zou die in België beschikbaar moeten zijn. Misschien kom je sneller aan je trekken als je dit in de UK laat installeren... maar geduld is een schone deugd.
Klein bier vergeleken met de wachttijden van Audi eh. ('t is hier zo stil, ik dacht dat pijnpunt nog eens aan te halen )
Voor dat geld kan je al een aantal mooie opties extra nemen.
PS, dat hadden ze wel wat vroeger mogen doen eh.
Ik vraag me af wat de wachtende 2.7TDI rijders daarvan vinden, ik kan me inbeelden dat er nu een paar zullen vloeken. Een Quattro met Tiptronic (moet dat niet S-tronic zijn? ) is een geheel andere auto die relatief gezien niet zoveel duurder is...
Comment