Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    moest ik een A5/S5 kopen mogen deze velgen erop

De originele S5 velgen zijn 18" en zijn imo direkt veel mooier in een maatje groter.
    Het spijt me maar de RS4 velgen staan tegenwoordig te veel op gelijk welke auto.
    Ik had deze over 2 jaar al op mijn A4 avant staan in 18" en vond ze al te klein.
    Je moet ze altijd eens vergelijken in dezelfde maat vind ik,maar ja wie ben ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      De originele S5 velgen zijn 18" en zijn imo direkt veel mooier in een maatje groter.
      Het spijt me maar de RS4 velgen staan tegenwoordig te veel op gelijk welke auto.
      Ik had deze over 2 jaar al op mijn A4 avant staan in 18" en vond ze al te klein.
      Je moet ze altijd eens vergelijken in dezelfde maat vind ik,maar ja wie ben ik.
      De originele S5 velgen zijn 19". Deze op de foto zijn 20".

edit: de originele zijn idd 18", had andere velgen voor. Maar de velgen die bv. op de rode S5 hier staan zijn 19".
      Last edited by caoimhin; 17/06/2008, 00:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
        Normaal gezien komt de 2.0 TDI tegen het einde van het jaar.
        Bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          De originele S5 velgen zijn 19". Deze op de foto zijn 20".

edit: de originele zijn idd 18", had andere velgen voor. Maar de velgen die bv. op de rode S5 hier staan zijn 19".
          Zijde gij zeker dat dat op die rode 19" is hé en op die zwarte 20"?
          Waar gaan we naartoe?

Comment

Waar gaan we naartoe?
            100% zeker

Comment

Waar gaan we naartoe?

yep 200% zeker

Comment

• Dealer belde me zojuist op:
                "Ik heb schrijven gehad van Audi Duitsland met uw vraag betreffende de produktiedatum.
                Zij kunnen die pas 3 weken op voorhand mededelen (begin september dus) maar er is géén uitstel meer dus begin oktober zou hij geleverd moeten worden."
                Waarom weten anderen wel hun produktiedatum al ?????
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  Dealer belde me zojuist op:
                  "Ik heb schrijven gehad van Audi Duitsland met uw vraag betreffende de produktiedatum.
                  Zij kunnen die pas 3 weken op voorhand mededelen (begin september dus) maar er is géén uitstel meer dus begin oktober zou hij geleverd moeten worden."
                  Waarom weten anderen wel hun produktiedatum al ?????

Lees ik het goed? Dus geen vertragingen meer?
                  Wanneer had jij besteld?

Comment

• Exacte productiedatum weten ze idd pas een 3 tal weken op voorhand. De vroeger meegedeelde datums zijn gissingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk Berichten
                      Lees ik het goed? Dus geen vertragingen meer?
                      Wanneer had jij besteld?
                      Voor wat het de lezer waard is.
                      Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
                      Dus beste Beltar omdat ik ervan uit ga dat deze informatie, net als de eerder door mij geplaatste info klopt, komt eind augustus een eind aan je lange wachten en kan het genieten beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk Berichten
                        Voor wat het de lezer waard is.
                        Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
                        Dus beste Beltar omdat ik ervan uit ga dat deze informatie, net als de eerder door mij geplaatste info klopt, komt eind augustus een eind aan je lange wachten en kan het genieten beginnen.
                        Er gaan er hier een paar een A5 geleverd krijgen zonder achterbank ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Er gaan er hier een paar een A5 geleverd krijgen zonder achterbank ...
                          Als het gaat zoals jij denkt blijft er weinig over voor degene die achter in de rij staan

Comment

• de S5 die ik op de vorige pagina heb gepost gisteren zou een nieuwprijs hebben van iets meer dan 80.000€
                            ik dacht dat een S5 "veel" goedkoper was dan de E92 M3 ?
                            voor 80.000€ heb je toch al een mooie M3 denk ik

of heb ik dit verkeerd voor ?

Comment

• Stel is ene samen hé toerke

Comment

• Basis is een S5 goedkoper ja.

maarja, een M3 koop je ook niet kaal he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Basis is een S5 goedkoper ja.

maarja, een M3 koop je ook niet kaal he
                                  op een M3 zit er toch al redelijk veel standaard ?
                                  voor 80.000€ heb je toch al een deftige M3 met de nodige opties

Comment

op een M3 zit er toch al redelijk veel standaard ?
                                    voor 80.000€ heb je toch al een deftige M3 met de nodige opties

voor 80000€ heb je een S5 met alle mogelijke opties
                                    sigpic

Comment

de S5 die ik op de vorige pagina heb gepost gisteren zou een nieuwprijs hebben van iets meer dan 80.000€

Dan heeft hij volgens mij min of meer een full option want de basisprijs van de S5 is €55.500.

Comment

• Als ik mijn goesting mag doen kom ik op 72.000 Die kerel heeft er nog ff 8.000 bijgelapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Dan heeft hij volgens mij min of meer een full option want de basisprijs van de S5 is €55.500.
                                          ik informeer eens welke opties hij heeft , of niet heeft

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Als ik mijn goesting mag doen kom ik op 72.000 Die kerel heeft er nog ff 8.000 bijgelapt

ofwel heeft hij zijn DIV ook meegerekend he , ik zal het hem eens vragen...

elke dag ga ik die S5 zeker 2maal tegenkomen denk ik

Comment

Working...
                                          X