Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag weer eens leuk nieuws van de dealer: productieweek nog maar eens een week later 37 ipv 36

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk Berichten
      Voor wat het de lezer waard is.
      Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
      Dus beste Beltar omdat ik ervan uit ga dat deze informatie, net als de eerder door mij geplaatste info klopt, komt eind augustus een eind aan je lange wachten en kan het genieten beginnen.
      Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Vandaag weer eens leuk nieuws van de dealer: productieweek nog maar eens een week later 37 ipv 36
      De vorige info klopt dus niet want anders had beltar zijn auto nog vroeger
      Sintruin till I die

Comment

• De oorspronkelijke info van automatic was zeker juist! Hij was de eerste omte gewagen van het uitstel tot week 36-39.
        en ondankls ontkenning bij de dealer bleek dit correct...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk Berichten
          Voor wat het de lezer waard is.
          Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Audi zijn wachttijden voor de A5 inmiddels met 6 weken verkort heeft en dat er ieder week ingehaald wordt. Dit is gerealiseerd door slimmer om te gaan met het productieproces.
          .
          En welke betrouwbare bron is dit? Is dit bevestigd door een 2e bron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
            En welke betrouwbare bron is dit? Is dit bevestigd door een 2e bron?
            Moet toch kloppen heb zonet naar mijn dealer gebeld en heb goed nieuws gekregen.
            Mijn produktiedatum ligt nu vast op week 27 ipv.week 33.
            Er is maar 1 probleemke,de garage is gesloten tijdens de 3 laatste weken van juli en 3 augustus vertrek ik op verlof voor 2 weken.
            Zou ik mijn verlof annuleren?

Comment

• Kunde die niet ergens anders laten leveren?? Toch belachelijk dat zij volledig sluiten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Kunde die niet ergens anders laten leveren?? Toch belachelijk dat zij volledig sluiten ..

dat is niet echt service zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Kunde die niet ergens anders laten leveren?? Toch belachelijk dat zij volledig sluiten ..
                  Volledig sluiten doen ze niet hé,ze hebben 2 verkooppunten maar ik denk dat mijn verkoper er graag bij zou zijn.
                  Ik wacht nu toch al zo lang en zal dan misschien liever terugkomen uit verlof.
                  Het is dan toch maar om in mijn garage te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                    dat is niet echt service zenne
                    Ze hebben wel hemel en aarde bewogen hé om de A6 die ik "voorlopig" gekocht heb aan een "knalprijs" te kunnen hebben.

Comment

• Ola bekijk hier juist Jimmy69 zijn locatie eens... Die A5 ga ik dan (hopelijk) regelmatig eens tegenkomen Waar juist in Opwijk gaat die te spotten zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                        Ola bekijk hier juist Jimmy69 zijn locatie eens... Die A5 ga ik dan (hopelijk) regelmatig eens tegenkomen Waar juist in Opwijk gaat die te spotten zijn?
                        Opwijk is niet zo groot hé.
                        Ergens tussen de Kloosterstraat en de Nanovestraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                          Moet toch kloppen heb zonet naar mijn dealer gebeld en heb goed nieuws gekregen.
                          Er is maar 1 probleemke,de garage is gesloten tijdens de 3 laatste weken van juli en 3 augustus vertrek ik op verlof voor 2 weken.
                          Oe oe als dat zo blijft doorgaan, heb ik mijne straks binnen 3 maanden in plaats van maart 2009 .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                            Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag ,de mijne is voorzien voor oktober
                            6 weken vroeger zou fantastisch zijn.

Comment

• Ik merk als ik mijn richtingaanwijzers gebruik de ledverlichting minder fel zijn. Kan ik dit veranderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                Ik merk als ik mijn richtingaanwijzers gebruik de ledverlichting minder fel zijn. Kan ik dit veranderen ?
                                Lees maar eens in het topic over de A4, daar staat dit meermaals beschreven.
                                Is dus zeker een normaal verschijnsel heintje
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                  Ik zou er maar niet op hopen hoor
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                    Ik merk als ik mijn richtingaanwijzers gebruik de ledverlichting minder fel zijn. Kan ik dit veranderen ?
                                    Veranderen kan je het niet doen.

Wat je wel kan doen zijn de standlichten opzetten (LED's + achterlichten), dan zouden de LED's wél moeten blijven braden als je de richtingaanwijzers gebruikt.

Comment

• Is ook op te lossen met een HEX-CAN kabel en de laatste versie van de VAGCOM software
                                      1 code veranderen en de LED's blijven op volle kracht branden
                                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                        Is ook op te lossen met een HEX-CAN kabel en de laatste versie van de VAGCOM software
                                        1 code veranderen en de LED's blijven op volle kracht branden
                                        Heb jij die spullen want met dezelfde accessoires kun je ook de "biep" activeren bij het sluiten van de auto.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
                                          De mijne is besteld eind november '07,maar het is wel een 1.8tfsi.
                                          Ik weet nu niet of dat enig verschil uitmaakt voor de productiedatum maar deze versie was wel later verkrijgbaar.
                                          Wanneer heb jij besteld en welke versie?

Comment

Working...
                                          X