Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
    volledig met akkoord maar dan zitte we terug met de discussie van een maand geleden op dit forum.
    De grote fout is dat ze de klant wijsmaken dat de wachttijd 6 maand is ipv 10 maand alhoewel ze heel goed weten dat ze niet kunnen volgen
    Inderdaad de doelstelling van AUDI is tegen 200? 1,5 miljoen auto's te verkopen
    de juiste strategie is dan wel ervoor te zorgen dat men deze capaciteit aankan!
    Terwijl de verkoop reeds meer dan een 5- tal jaar serieus in de lift zit dat weten ze ook.
    De verkoper zegt steeds wij moeten geen moeite doen om Audi's te verkopen ze verkopen zichzelf,maar spijtig genoeg gaan er veel mensen naar BMW (3 coupe ipv A5)
    of naar Mercedes (C-break ipv A4 Avant)omdat men daar veel sneller kan leveren
    voor hetzelfde geld kopen deze mensen nooit meer een Audi
    En dat moeten ze bij Audi goed begrijpen de verkoopcijfers gaan ooit stagneren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten
      Terwijl de verkoop reeds meer dan een 5- tal jaar serieus in de lift zit dat weten ze ook.
      De verkoper zegt steeds wij moeten geen moeite doen om Audi's te verkopen ze verkopen zichzelf,maar spijtig genoeg gaan er veel mensen naar BMW (3 coupe ipv A5)
      Ik vind dat men zich bij Audi een "air" aanmeet zoals Mercedes dat placht te doen jaren terug... Nu zingen ze daar een hele toonladder lager...

Comment

• D'Ieteren ok, Audi niet.

Comment

• Ik zal dus ook niet met mijn A5 kunnen bollen tijdens de zomer
          ipv juli is het nu inderdaad minstens oktober geworden ...
          Heb het liever zo dan dat ze eerst zeggen, half augustus, dan begin september, dan eind september etc.
          Ze gaan wel tot dan een vervangwagen regelen, daar ben ik al zeer tevreden mee ... al had ik natuurlijk liever mijn A5 deze maand gaan afhalen.
          Onder voorbehoud dat ze tijdig en niet met een afgeleefde koekendoos als vervangwagen afkomen , ben ik nu wel zeer tevreden over m'n dealer. (als het goed is zeg ik het ook hé)
          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
            Ik zal dus ook niet met mijn A5 kunnen bollen tijdens de zomer
            Heb het liever zo dan dat ze eerst zeggen, half augustus, dan begin september, dan eind september etc.
            Ze gaan wel tot dan een vervangwagen regelen, daar ben ik al zeer tevreden mee ... al had ik natuurlijk liever mijn A5 deze maand gaan afhalen.
            Onder voorbehoud dat ze tijdig en niet met een afgeleefde koekendoos als vervangwagen afkomen , ben ik nu wel zeer tevreden over m'n dealer. (als het goed is zeg ik het ook hé)
            Join the oktoberclub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
              Ik zal dus ook niet met mijn A5 kunnen bollen tijdens de zomer
              héhé, ik moet er in oktober OOK nog tussen he
              mijne is niet uitgesteld en gaat op tijd geleverd worden, dus geen leveringen meer uitstellen naar oktober he ;-)
              Sintruin till I die

Comment

• gisteren stond er een A5 voor m'n deur, iemand die frietjes kwam halen...

zo standaard als het maar kan zijn.... eigenlijk saai

Comment

• Velgen doen veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                    heeft er soms iemand een foto van een meteoorgryze A5 2.7 met de S5 velgen, en een zwarte 2.7 met de y-velgen erop?

mvg
                    Hier alvast een zwarte met y-design velgen:

Comment

• Idd, de A5 is een wagen die ook wel "af" is met een setje mooie velgen.

Comment

• En dat zijn naar mijn mening de mooiste audi velgen op de A5. Damn...

Comment

• kvind de foto zalig (en zeker 3.2 {kwijl} heh)ga toch wachten op de zwarte met y-velgen..productiedatum is plots 8 weken opgeschoven naar voor dus ben'k wel bly

Comment

• Dat lijkt me ook eerder een zeldzaamheid, 't is wel zalig natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LOEKE Bekijk Berichten

Heb zelfs tijdens het salon een zeer goeie deal kunnen sluiten voor een BMW 520d Touring met M Sport Pack en tal van gratis opties zodat die prijs zelfs onder de prijs ging van mijn samengestelde A5 die er trouwens nog altijd niet ( 2.0 Tdi 170PK) zit aan te komen.

Wat mij betreft heb ik hier een zeer goeie zaak gedaan al moet ik er wel bij vertellen dat ik het wel o zo jammer vindt van mijn droombeeld ......

Na enige tijd met de 520 te hebben gereden is er zelfs al een besluit genomen in de richting van de toekomst en zal het wachten worden op de komst van de nieuwe 5 serie ergens in 2010 a 2011.....dit hebben ze zelf in de hand gewerkt....
                              Last edited by ; 03/07/2008, 19:24.

Comment

• Ach, het is niet dat ze daar van wakker gaan liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ach, het is niet dat ze daar van wakker gaan liggen
                                  Dat kan zijn maar als er zo nog velen volgen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                                    Dat kan zijn maar als er zo nog velen volgen......
                                    Dat gebeurt niet .. Het is niet dat ze het gaan voelen, want ze zitten nu al aan maximale capaciteit. Als er minder wagens besteld gaan worden door de levertijd, dan lost die levertijd zichzelf op. En dan gaan ze weer sneller kunnen leveren. En worden er meer besteld (om jullie redenering te volgen). En zo is de cirkel rond

Comment

• Zijn er hier mensen die we-care contract genomen hebben. Waarom zou je dit wel of niet doen, graag reacties.

Comment

• Ooit las ik een post van iemand die 5-spakige S-line velgen in 18" te koop had. Wie? Zouden die nog te koop zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Hier alvast een zwarte met y-design velgen:
                                          Zo ene rijdt rond in mijn streek. De velgen gaan te veel naar een Johny-look. Het is wat "over".
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X