Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    ma wat is dat hier altijd wax it?

ik gebruik gwn originele Audi- velgenreiniger
    En wat denk je dat er in die Audi Velgenreiniger zit ? !

Dat zijn gewoon producten van de gebruikelijk leveranciers die herverpakt worden. Meestal in kleine hoeveelheden en hogere prijzen.

Als je geluk hebt zijn het producten van goeie producten, als je minder geluk hebt zijn het de minder goeie producenten.

Zo is bvb de Porsche Velgenreiniger de P21S wheelgel. Welke zogoed als dezelfde is als de blackfire Wheel gel ...

Ow, en als je kijkt wat er als waskit beschikbaar is bij Audi / VW is dat gewoon hilarisch hé. Zo een setje met een brakke spons en zeemvel.
    Dat zegt volgens mij genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Ow, en als je kijkt wat er als waskit beschikbaar is bij Audi / VW is dat gewoon hilarisch hé. Zo een setje met een brakke spons en zeemvel.
      Dat zegt volgens mij genoeg

Spons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
        kent iemand de levertermijn voor een S5?
        anderzijds, wat zou een A5 S-line 3.0 tdi waard zijn met 30000 km op teller, ingeschr okt 07?
        Ik weet niet wat de leveringstermijnen zijn op dit moment,ik weet wel dat ik mijne S5 tip heb besteld eind februari voor levering augustus,maar tot heden is er nog geen nieuws van de garage over een eventuele produktieweek,laat staan leveringsdatum.
        Maar als ik hier de vertragingen van leveringen lees op dit forum,dan hou ik ook al rekening dat ik binnenkort een telefoontje zal krijgen van de garage met de boodschap:' Mijnheer, uw auto zal pas leverbaar zijn in oktober.'
        Als het zo is,kan je er toch niets aan doen,dus ik heb me er eigenlijk al bij neer gelegd.
        We wachten af!!

Comment

• Leverinstermijn van een S5 is momenteel 'Lente 2009'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
            kent iemand de levertermijn voor een S5?
            anderzijds, wat zou een A5 S-line 3.0 tdi waard zijn met 30000 km op teller, ingeschr okt 07?

Voor je overname zal er vraag genoeg zijn. Gewoon even op internet plaatsen en er zal snel reactie komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Waaronder S-line
              Volgende week zaterdag Wax-It time (krijg ik nu korting Bert )
              Kzal er dan van den eerste keer ook maar paar foto'kes van pakken.
              So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                Volgende week zaterdag Wax-It time (krijg ik nu korting Bert )
                Kzal er dan van den eerste keer ook maar paar foto'kes van pakken.

Was em maar wa meer dan uwe vorige

Comment

• audi A5

[quote=jaggy;2829849]
                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Garantie dekt geen onderhoudskosten. Maar ik zou ook nooit een WECARE nemen ze [/quot
                  Dan hebben ze het over hoe duur het onderhoud bij audi is en niet over gebreken.
                  Ik zal ook nooit zo een contract nemen, volgens mij betaal je dan altijd teveel
                  WeCare kan ook uitgebreid worden naar onderhoud + herstellingen en daar is Audi merkelijk duurder dan BMW omwille van ofwel een hoge marge op die contracten (wat niet sympathiek is), ofwel (vermoedelijk volgens mij, maar iedereen heeft het recht op zijn eigen mening) omdat de herstellingskosten zwaarder kunnen oplopen (gezien de gemiddeld lagere kwaliteit van Audi tov BMW). Verder heb ik al een paar testritten gemaakt met Audi en die kraakten of piepten allemaal (ooit eens met een Audi A8 meegereden waarvan het handschoenkastje een piepend geluid maakte - en ik veronderstel niet dat er muizen in zaten), bij BMW zelf nog geen knispertje... Sorry, maar MIJN mening op basis van MIJN ervaringen staat vast. Dat iemand anders er een andere mening op na houdt op basis van andere ervaringen kan me gestolen worden, net zoals ik aanvaard dat mijn mening de anderen kan gestolen worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Was em maar wa meer dan uwe vorige
                    shut up ... poetsslet
                    zorg maar dat ge kunt volgen aan de lichten met uwen chopsoy
                    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Wat ik mij afvraag: die diffusor achteraan is dat maar een klein onderdeel van de bumper ?
                      Kan dat stuk dus geplaatst worden bij de gewone A5 of past die alleen maar op een S-Line achterbumper ?
                      Heeft een S-Line (zonder exterieurpakket)een andere achterbumper dan de gewone?
                      Sintruin till I die

Comment

• Verdomd gewaagde kleur op een A5.

in combinatie met die Y-velgen heeft de auto een knappe uitstraling.

En het was een 2.7 TDI automatic.

Verklebt ab 14 jul. 2008
                        en de wagen werd geleverd op vrijdag 18 jul. 2008.

Comment

• Comment

• Comment

• Achterste ruit poetsen is niet bepaald makkelijk bij de A5

Man ik heb goed zweet achtergelaten in da A5

Comment

• Dat is een kleur voor een praline in te steken... sorry, vind het maar niks.
                                Trouwens, waarom staat die A5 zo hoog op z'n poten? Die A6 Allroad is precies een lowrider in vergelijking daarmee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Dat is een kleur voor een praline in te steken... sorry, vind het maar niks.
                                  Trouwens, waarom staat die A5 zo hoog op z'n poten? Die A6 Allroad is precies een lowrider in vergelijking daarmee.
                                  der staken nog de transportblokken onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    der staken nog de transportblokken onder
                                    Daar foppen ze me elke keer mee... 'k zal het niet meer vergeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                      zorg maar dat ge kunt volgen aan de lichten met uwen chopsoy
                                      Binnen een jaar ligt daar toch zoveel vuil op diene auto da em van al da extra gewicht en mindere aerodynamica nen halve second trager is geworden naar 100

Comment

• leveringstermijn

Amaai als ik dat lees over die leveringstermijnen zal ik nog wat geduld moeten oefenen.
                                        Mijne is besteld op 12/03/08,leveringstermijn september dan moet ik er nog x aantal weken bijtellen!

besteld :

2.7 TDI multitronic 190 pk
                                        ijszilver met 19" velgen 5spaak y design
                                        milano zwart
                                        pack intenso plus
                                        pack lounge
                                        pack sport design zonder kentekens

kan heus niet meer wachten!!

Comment

• heb juist vernomen dat ik voorlopig op week 39 sta, dat is dus eind september
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X