hallo, kben van plan morgen langs de garages te gaan voor de aankoop van een A5 sline benzine 2.0 180pk. wat zijn de leveringstermijnen ongeveer op dit moment en rond welk percentage ligt de korting op de A5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenhallo, kben van plan morgen langs de garages te gaan voor de aankoop van een A5 sline benzine 2.0 180pk. wat zijn de leveringstermijnen ongeveer op dit moment en rond welk percentage ligt de korting op de A5
ik zie dat je van Riemst bent, hopelijk ga je niet bij Timmermans ....
korting tussen de 5% en 6,5% (sommigen hier 7,5% alhoewel ik dit betwijfel)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenhallo, kben van plan morgen langs de garages te gaan voor de aankoop van een A5 sline benzine 2.0 180pk. wat zijn de leveringstermijnen ongeveer op dit moment en rond welk percentage ligt de korting op de A5
Ik heb onlangs bij de aankoop van men Audi A3 7,5% korting gekregen! Volgens mij moet je op een A5 nog meer korting kunnen krijgen!
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvaldb Bekijk BerichtenIk heb onlangs bij de aankoop van men Audi A3 7,5% korting gekregen! Volgens mij moet je op een A5 nog meer korting kunnen krijgen!
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtener is massa's vraag achter de wagen, waarom zouden ze veel korting geven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvaldb Bekijk BerichtenIk ken iemand die 8,5% heeft gekregen in Deerlijk (bij Veys of zoiets)! Heeft hem eind mei besteld!
Op een A3 kan het wel maar op een A5 ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvaldb Bekijk BerichtenIk ken iemand die 8,5% heeft gekregen in Deerlijk (bij Veys of zoiets)! Heeft hem eind mei besteld!
bij Veys heb ik ook eens 1 geconfigureerd en ik kreeg toen 4% korting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenbij Veys heb ik ook eens 1 geconfigureerd en ik kreeg toen 4% korting
begrijp niet waarom er telkens zo'n taboe heerst rond die kortingen, de dealers zitten met marges op ieder model en er kan idd eens iemand zijn die een percentje meer kan lospeuteren maar niet die gigantische
cijfers die hier telkens opduiken ...
maar als ze zich beter voelen om erover op te scheppen : "so be it"Last edited by E90N; 04/08/2008, 05:22.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZalig hé
Dat inpakken is wel beter dan de transportwax die ze op de meerste BMW's zetten !
De meeste schade aan de lak gebeurt wanneer ze de transportwax er proper af te krijgen ...
Mooi gedaan eigelijk, minder poetswerk eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenYeeeessssssssssss!!!
Vandaag bevestigd gekregen dat onze A5 volgende week in productie gaat, nog +/- 4 weken en hij wordt geleverd!
Eindelijk, dat zullen dan 10 maanden zijn ipv de oorspronkelijk beloofde 4 maand.
Comment
-
Vandaag bevestigd gekregen dat onze A5 volgende week in productie gaat, nog +/- 4 weken en hij wordt geleverd!
Eindelijk, dat zullen dan 10 maanden zijn ipv de oorspronkelijk beloofde 4 maand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenis het nu niet plots terug vroeger ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenYeps, dankszij niet nader te noemen goden 2 maand vervroegd!
vraag intussentijd bij D'ieteren nog wat proefritjes aan met wat nieuwe modellen, elke week 1 en voor ge 't weet staat uw machien voor uw deur te brommen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVandaag bevestigd gekregen dat onze A5 volgende week in productie gaat, nog +/- 4 weken en hij wordt geleverd!
Last edited by viperman; 05/08/2008, 17:56.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Mijne A5 hebben ze vorige week dinsdag kunnen takelen, eerst begon het spiraaltje van voorgloeiers te knipperen waarna ik stilviel aan de rode lichten, terug gestart gekregen, 200 m verder terug dat spiraaltje, weeral stil gevallen en niet meer starten. Mijn garage gebelt en 30 min later stond er een takelwagen om hem mee te nemen. Ik ben dan naar Frankrijk vertrokken tot zaterdag, donderdag gebeld en nu bleek het injectiesysteem defect te zijn, dit bleek niet voorradig te zijn in Brussel bij Dieteren en moest dus van Duitsland komen en zou vandaag maandag hier zijn. Deze middag terug gebeld, het stuk niet aangekomen, niet voorradig in Duitsland, namiddag naar de garage gereden voor een vervangwagen te gaan halen, bleek nu dat de mazoutpomp defect is en niet het injectiesysteem, en niet voorradig in Brussel en niet in Duisland.
Dit snap ik dus niet !!! Dit stuk zou toch voorradig moeten zijn bij Dieteren en toch zeker in Duitsland.
Ze kunnen mij dus niet antwoorden wanneer dit stuk zal binenkomen en ondertussen zit ik zonder mijne prachtige A5.
Zijn er nog mensen die dit al meegemaakt hebben?
Comment
-
mij hebben ze verteld dat de auto's een paar dagen na productie al bij de dealers geleverd worden, hoe komt het dat dit bij jou 4 weken is??
Comment
Comment