Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de showroom staat hij al zeker. Er is overtlaatst iemand op het forum die de S5 gespot heeft bij D'Ieteren. Ik zal de link eventjes opzoeken.
En wat betreft of hij al geleverd wordt, normaal wel. Het kan wel zo zijn dat je een tijdje moet wachten, omdat de eerste exemplaren al uitverkocht zouden zijn ofzo. Daar heb ik niet de nodige informatie voor .
Gisteren ben ik eens even gestopt bij een verdeler om tot de vaststelling te komen dat de A5 nog niet voorgesteld is in België. Volgens de verkoper zou dat pas na de zomer zijn...
Is dat niet wat laat?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Gisteren ben ik eens even gestopt bij een verdeler om tot de vaststelling te komen dat de A5 nog niet voorgesteld is in België. Volgens de verkoper zou dat pas na de zomer zijn...
Is dat niet wat laat?
Daarom dat ik vroeg van wanneer de A5 in de showroom staat. Volgens de website van de invoerder zouden de eerste exemplaren er zijn in juni, volgens enkele verdelers is het nog even wachten.
Op het einde van deze maand zal er bij de meeste dealers een A5 staan
Bij hoofddealers ( Antwerpen , Gent , Brussel , ...) zal er zelfs een tweede A5 zijn om een testritje te maken , waarschijnlijk een 3.0 tdi quattro Die testwagens blijven overal een paar weken en gaan dan terug naar de fabriek . Een mooie deal maken om een testwagen te kopen zal er dus niet inzitten
Comment