Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Ik vind een RS logo ook mooi op m'n auto, ik kan dat zelfs perfect kopen in de Audi shop maar toch hangt het niet op m'n auto. Dat zegt genoeg als antwoord denk ik
    Ik probeer een lange (off-topic) discussie te vermijden (we hebben ze trouwens al gevoerd in een andere topic)
    Begin niet aub, er is al genoeg typwerk aan verspild !
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Begin niet aub, er is al genoeg typwerk aan verspild !
      Technisch gezien ben jij begonnen hé
      Maar ik versta je punt, vandaar m'n kort antwoord naar caoimhin!

Comment

• Delete...

Comment

• Ik vind de vergelijking RS-logo - S line exterieur niet helemaal terecht, maar soit het zij zo Mijn A3 is trouwens ook geen S line, maar heeft het S line exterieur wel .. Je mag gerust verder discussiëren in mijn topic

Comment

• A5 eigenaars die last hebben van "doorzakking" van de lederen zetels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
              @Beltar: dat iedereen jouw vrouw aangaapt als ze rondrijdt: Dat komt natuurlijk doordat het een witte is... ;-))
              Vrouw of auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Vrouw of auto?
                Ik bedoelde uiteraard je witte A5.
                En nog steeds als grap bedoeld he, want het is en blijft een superknappe wagen.
                Alleen zou ik hem niet in 't wit nemen, maar smaken verschillen, dus daar hoeft niet over gediscussieerd worden.
                Zoals iemand zei: plaats eens een foto van je vrouw in de A5. Waarschijnlijk is het eerst de A5 die de aandacht trekt, en als ze dan zien wie erin zit.........
                Last edited by ; 16/09/2008, 13:53.

Comment

• weet er iemand of de DAB tuner inbegrepen is als je de GPS plus optie neemt ?
                  in de A5 brochure staat er "dubbele tuner" bij de optie GPS plus wat mij doet vermoeden dat het om de analoge en digitale tuner gaat.
                  In de garage kunnen ze me geen antwoord geven en denken dat je DAB apart moet bestellen.
                  Last edited by ; 16/09/2008, 17:25.

Comment

• DAB = apart.

Zelf in m'n A3 met originele standaard radio (ondertussen vervangen door GPS) zat al een dubbele tuner En DAB is effectief apart te bestellen.
                    Last edited by caoimhin; 16/09/2008, 17:28.

Comment

• wat wordt er dan verstaan onder dubbele tuner ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                        wat wordt er dan verstaan onder dubbele tuner ?
                        2 analoge kanalen?? maar zie niet in wat het nut daarvan is (behalve voor de verkeersinfo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                          weet er iemand of de DAB tuner inbegrepen is als je de GPS plus optie neemt ?
                          in de A5 brochure staat er "dubbele tuner" bij de optie GPS plus wat mij doet vermoeden dat het om de analoge en digitale tuner gaat.
                          In de garage kunnen ze me geen antwoord geven en denken dat je DAB apart moet bestellen.
                          Typisch, zoals bij de regelbare demping, een brochure en verkopers van men gat

Comment

• Ik ga niet akkoord, ik heb de brochure hier liggen en nergens laat die vermoeden dat je er een DAB bij gaat krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              A5 eigenaars die last hebben van "doorzakking" van de lederen zetels?
                              Ik heb het idee dat de mijn zetel inderdaad dieper zit dan 3 maanden geleden toen hij nieuw was en de bovenbenen worden nu aan de achterzijde enigzins afgekneld door de zijsteunen (Sportstoelen) wat voorheen niet zo was. Het idee van dieper zitten baseer ik ook op de passagiers stoel welke zo goed als nieuw is. De enige stoel die bij mijn auto's altijd slijten is namelijk de zakelijke linkerkant .

Aan de andere kant kan ook zo zijn dat je na gewenning nog meer luxe wilt en zetels lederen zakken nu eenmaal enigzins in bij gebruik. Het is voor mij echter voldoende ongemak om de dealer er even op aan te spreken zo gauw ik er de tijd voor hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik ga niet akkoord, ik heb de brochure hier liggen en nergens laat die vermoeden dat je er een DAB bij gaat krijgen.
                                Kan zijn maar de verkoper weet het toch weeral niet, ik ben bij 2 verkopers geweest die totaal verschillende info gaven ivm met gsm en bleutooth, in kortenberg zegt de eerste dat de auto 2 cm omhoog komt in komfort de 2de zegt dat hij altijd laag blijft staan en nu zeggen ze dat hij altijd hoog staat en in de brochure staat wel 2 cm verlaging.
                                Daardoor klote brochures en verkopers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk Berichten
                                  Ik heb het idee dat de mijn zetel inderdaad dieper zit dan 3 maanden geleden toen hij nieuw was en de bovenbenen worden nu aan de achterzijde enigzins afgekneld door de zijsteunen (Sportstoelen) wat voorheen niet zo was. Het idee van dieper zitten baseer ik ook op de passagiers stoel welke zo goed als nieuw is. De enige stoel die bij mijn auto's altijd slijten is namelijk de zakelijke linkerkant .

Aan de andere kant kan ook zo zijn dat je na gewenning nog meer luxe wilt en zetels lederen zakken nu eenmaal enigzins in bij gebruik. Het is voor mij echter voldoende ongemak om de dealer er even op aan te spreken zo gauw ik er de tijd voor hebt.
                                  Het leder van de zitting lijkt uitgerokken, zelfs na een paar honderd kilometers.
                                  Op een A5 forum een topic tegengekomen hierover trouwens en heel wat mensen hebben al nieuwe leder zitting gekregen van Audi maar ze willen het probleem nog niet echt herkennen. De nieuwe zitting die ze geven zijn namelijk geen "verbeterde" versies, gewoon nieuwe. Het is mij ook al opgevallen bij foto's van jonge occazies op het internet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    proficiat een goede keuze

toch niet ene van bij bavaria ?
                                    want die heeft zo ene staan met dit leder ...

bestaat er een site ofzo van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Mijn vrouw vindt het ondertussen verschrikkelijk vervelend dat iedereen haar aangaapt op de gemeente en blijkbaar ook de nodige commentaar veil heeft over "die witte sportkarre..."
                                      En wij maar uitleggen dat het geen "sportkarre" is maar een doodgewone A4 met 2 deuren...
                                      zo leg ik dat ook uit, dat die evenveel kosten, maar bon de vis bijt meestal niet
                                      sta er nog altijd versteld van nu ik er toch bijna een jaar mee rijd dat er af en toe wat commentaar komt, wel altijd positief, denk dat er weinigen de A5 niet mooi vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                        Het leder van de zitting lijkt uitgerokken, zelfs na een paar honderd kilometers.
                                        Op een A5 forum een topic tegengekomen hierover trouwens en heel wat mensen hebben al nieuwe leder zitting gekregen van Audi maar ze willen het probleem nog niet echt herkennen. De nieuwe zitting die ze geven zijn namelijk geen "verbeterde" versies, gewoon nieuwe. Het is mij ook al opgevallen bij foto's van jonge occazies op het internet.
                                        Dat was mij ook al opgevallen toen ik nog in de beslissingsfase zat: nieuw of een occasion. Ik heb om die reden gekozen voor de duurdere leersoort valcona en niet voor de "goedkopere" (standaard) milano. Een goede keuze achteraf gezien want het ziet er nu nog perfect strak uit. Vergeet niet dat leer "leeft" en de eigenschap heeft om uit te rekken bij hitte en hoe dunner het leer, hoe minder weerstand daarin. Daarnaast hangt het ook van het (persoons)gewicht af waarmee het wordt belast. Hoe zwaarder belast hoe meer rek er zal ontstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                          Kan zijn maar de verkoper weet het toch weeral niet, ik ben bij 2 verkopers geweest die totaal verschillende info gaven ivm met gsm en bleutooth, in kortenberg zegt de eerste dat de auto 2 cm omhoog komt in komfort de 2de zegt dat hij altijd laag blijft staan en nu zeggen ze dat hij altijd hoog staat en in de brochure staat wel 2 cm verlaging.
                                          Daardoor klote brochures en verkopers
                                          Audi-verkopers zijn idd niet wat het moet zijn, dat is al langer duidelijk. Schaadt het imago van het merk, jammer genoeg.

Comment

Working...
                                          X