Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBegin niet aub, er is al genoeg typwerk aan verspild !
Maar ik versta je punt, vandaar m'n kort antwoord naar caoimhin!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten@Beltar: dat iedereen jouw vrouw aangaapt als ze rondrijdt: Dat komt natuurlijk doordat het een witte is... ;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVrouw of auto?
En nog steeds als grap bedoeld he, want het is en blijft een superknappe wagen.
Alleen zou ik hem niet in 't wit nemen, maar smaken verschillen, dus daar hoeft niet over gediscussieerd worden.
Zoals iemand zei: plaats eens een foto van je vrouw in de A5. Waarschijnlijk is het eerst de A5 die de aandacht trekt, en als ze dan zien wie erin zit.........
Comment
-
weet er iemand of de DAB tuner inbegrepen is als je de GPS plus optie neemt ?
in de A5 brochure staat er "dubbele tuner" bij de optie GPS plus wat mij doet vermoeden dat het om de analoge en digitale tuner gaat.
In de garage kunnen ze me geen antwoord geven en denken dat je DAB apart moet bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichtenwat wordt er dan verstaan onder dubbele tuner ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichtenweet er iemand of de DAB tuner inbegrepen is als je de GPS plus optie neemt ?
in de A5 brochure staat er "dubbele tuner" bij de optie GPS plus wat mij doet vermoeden dat het om de analoge en digitale tuner gaat.
In de garage kunnen ze me geen antwoord geven en denken dat je DAB apart moet bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenA5 eigenaars die last hebben van "doorzakking" van de lederen zetels?
Aan de andere kant kan ook zo zijn dat je na gewenning nog meer luxe wilt en zetels lederen zakken nu eenmaal enigzins in bij gebruik. Het is voor mij echter voldoende ongemak om de dealer er even op aan te spreken zo gauw ik er de tijd voor hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ga niet akkoord, ik heb de brochure hier liggen en nergens laat die vermoeden dat je er een DAB bij gaat krijgen.
Daardoor klote brochures en verkopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Automatic Bekijk BerichtenIk heb het idee dat de mijn zetel inderdaad dieper zit dan 3 maanden geleden toen hij nieuw was en de bovenbenen worden nu aan de achterzijde enigzins afgekneld door de zijsteunen (Sportstoelen) wat voorheen niet zo was. Het idee van dieper zitten baseer ik ook op de passagiers stoel welke zo goed als nieuw is. De enige stoel die bij mijn auto's altijd slijten is namelijk de zakelijke linkerkant .
Aan de andere kant kan ook zo zijn dat je na gewenning nog meer luxe wilt en zetels lederen zakken nu eenmaal enigzins in bij gebruik. Het is voor mij echter voldoende ongemak om de dealer er even op aan te spreken zo gauw ik er de tijd voor hebt.
Op een A5 forum een topic tegengekomen hierover trouwens en heel wat mensen hebben al nieuwe leder zitting gekregen van Audi maar ze willen het probleem nog niet echt herkennen. De nieuwe zitting die ze geven zijn namelijk geen "verbeterde" versies, gewoon nieuwe. Het is mij ook al opgevallen bij foto's van jonge occazies op het internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenproficiat een goede keuze
toch niet ene van bij bavaria ?
want die heeft zo ene staan met dit leder ...
bestaat er een site ofzo van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMijn vrouw vindt het ondertussen verschrikkelijk vervelend dat iedereen haar aangaapt op de gemeente en blijkbaar ook de nodige commentaar veil heeft over "die witte sportkarre..."
En wij maar uitleggen dat het geen "sportkarre" is maar een doodgewone A4 met 2 deuren...
sta er nog altijd versteld van nu ik er toch bijna een jaar mee rijd dat er af en toe wat commentaar komt, wel altijd positief, denk dat er weinigen de A5 niet mooi vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenHet leder van de zitting lijkt uitgerokken, zelfs na een paar honderd kilometers.
Op een A5 forum een topic tegengekomen hierover trouwens en heel wat mensen hebben al nieuwe leder zitting gekregen van Audi maar ze willen het probleem nog niet echt herkennen. De nieuwe zitting die ze geven zijn namelijk geen "verbeterde" versies, gewoon nieuwe. Het is mij ook al opgevallen bij foto's van jonge occazies op het internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenKan zijn maar de verkoper weet het toch weeral niet, ik ben bij 2 verkopers geweest die totaal verschillende info gaven ivm met gsm en bleutooth, in kortenberg zegt de eerste dat de auto 2 cm omhoog komt in komfort de 2de zegt dat hij altijd laag blijft staan en nu zeggen ze dat hij altijd hoog staat en in de brochure staat wel 2 cm verlaging.
Daardoor klote brochures en verkopers
Comment
Comment