Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
    Ik heb ook gehoord voor een a5 in duitsland en de levertermijn was januari - februari.
    Voor een a4 avant 10 weken! Terwijl je daar hier 5 a 6 maand moet op wachten...

Al geruime tijd volg ik hier het forum en heb me maar even geregistreerd.
    7 Juni 2008 hebben wij voor de vrouw een
    A5 2.7 fantoomzwart
    pack lounge en intenso,
    leder: milano zwart,
    19" alu velg polished,
    multistuur

geen gps want ze rijdt nooit verloren )

levering voorzien week 44 2008
    naar aanleiding van dit forum toch even contact gehad met garage (Nam Gent), bevestiging door D'Ieteren, nu levering eind februari 2009 als alles goed gaat.

Dus zoals je ziet zijn de levertijden nog steeds niet korter geworden..

Dit ter info

Comment

• Ik heb geïnformeerd en nu voorzien ze 10 maanden levering voor de A5 in België

Comment

• Vraagje aan het forum:
        Wie heeft er al eens met de 2.0TFSI gereden (180PK)?
        Last edited by ; 09/10/2008, 13:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
          Vraagje aan het forum:
          Wie heeft er al eens met de 2.0TFSI gereden (180PK)?
          Goeie vraag, aangezien mijn vrouw niet veel kilometers doet per jaar (15k/jaar), zijn we ook aan het kijken voor 2.0tfsi.
          Hopelijk kan er iemand hier wat over vertellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Dan worden het geen S5 velgen.
            Niemand die de RS6 velgen genomen heeft op z'n A5 en foto's heeft? Ik vind er alleszins geen dus is misschien iets nieuws.
            .
            ik denk dat de RS6 velgen nog niet of nog maar net te bestellen zijn op de A5. (alleszins waren ze begin september nog niet verkrijgbaar op de A3 Sportback in Zwitserland, ook al staan ze wel al in de catalogus.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              ik denk dat de RS6 velgen nog niet of nog maar net te bestellen zijn op de A5. (alleszins waren ze begin september nog niet verkrijgbaar op de A3 Sportback in Zwitserland, ook al staan ze wel al in de catalogus.)
              Typisch Audi

Bedankt voor de update!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                Wat betreft standaarduitrusting verschilt dit niet zoveel met de viercilinders hoor.
                Geen xenon en multifunctioneel sportstuur.
                Dat en 3-zone airco, servotronic en volum/perimetrisch alarm

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                Blij dat je van de Polo af bent ?
                Wij hebben nu ook een Polo als vervangwagen, wachten op een Passat die één van dees tevoorschijn zal komen ...
                Ik verschiet toch van de Polo in positieve zin.
                Polo?, hah, was het maar waar ... ik zit met een vw fox
                Als het niet te veel wind is, valt dat idd beter mee dan ik had gedacht.
                Verschil gaat wel immens zijn.
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                  Dat en 3-zone airco, servotronic en volum/perimetrisch alarm

Polo?, hah, was het maar waar ... ik zit met een vw fox
                  Als het niet te veel wind is, valt dat idd beter mee dan ik had gedacht.
                  Verschil gaat wel immens zijn.
                  Ah ja,t' was ook al een tijdje geleden dat ik hem besteld heb en die opties zaten wel in een van de pack's.
                  De 3-zones airco heb ik niet genomen,zag er absoluut het nut niet van in!!
                  Hoe kun je op zo een kleine oppervlakte drie verschillende temperaturen verkrijgen???

Comment

Iemand een foto van een A5 met de RS6 velgen?
                    Dat zijn zowat de enige die me zouden kunnen aanstaan als het van de fabriek moet komen. (s-line config en wil niet groter gaan dan 19") S5 velgen zijn ook mooi maar zullen wel prijzig zijn.

audi 9 x 19 im 5-segmentspeichen-design

Free Image Hosting by ImageBam.com
                    U vraagt .....

Bijgevoegde Bestanden
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      U vraagt .....

Dat zijn ze! Schitterende wielen... enig idee of die in de prijslijst staan bij A5 of is dit aan te kopen parallel naast de optielijst?

20duims?

Comment

• @E90N: inderdaad prachtig Bedankt!!!

@redbull: t'is 19" die ik op het oog heb, doe veel km en dan is dat echt wel de limiet.
                        maar op die foto's is dat precies toch wel een 20"
                        Zoals BWS al zei is dit blijkbaar een nieuwe optie, ik weet niet als het al leverbaar is maar ik ga het proberen. Ze staan alleszins in de catalogus. De Y-velgen wilde ik niet want iedereen heeft die precies. En de standaard 18" S-Line velgen trekken op niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          Dat zijn ze! Schitterende wielen... enig idee of die in de prijslijst staan bij A5 of is dit aan te kopen parallel naast de optielijst?

20duims?
                          Op de foto is idd 20 duim, die komen in België op de optielijst, maar "wanneer" ?
                          Vermoedelijk kan je ze wél via de accessoirelijst vergrijgen, maar dan --> ping-ping
                          Sintruin till I die

Comment

• Verlossende antwoord

Deze week het telefoontje gekregen waar ik al lang naar uit keek.
                            Mijn S5 heeft productie week 47 gekregen. Levering ergens in December. whoeha !!!

Comment

Ik heb geïnformeerd en nu voorzien ze 10 maanden levering voor de A5 in België
                              Moet zo iets zijn: mijn broers zijn half september bestelde A5 2.7TDI MultiTronic wordt ten vroegste eind juni 2009 verwacht.
                              Gelukkig ga ik voor de Q5 (levering februari 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                Moet zo iets zijn: mijn broers zijn half september bestelde A5 2.7TDI MultiTronic wordt ten vroegste eind juni 2009 verwacht.
                                Gelukkig ga ik voor de Q5 (levering februari 2009)
                                Ik hoop voor U dat het met de Q5 beter verloopt!

Comment

Volgens onze dealer gaat het bij de Q5 dezelfde toer opgaan, dus niet te snel juichen zou ik zeggen.
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Volgens onze dealer gaat het bij de Q5 dezelfde toer opgaan, dus niet te snel juichen zou ik zeggen.
                                    Niet beginnen hé jongens!
                                    Ik moet zowat als 1ste in de benelux mijn bestelling geplaatst hebben! Dan ga ik er ook van uit dat ik als eerste bediend word.
                                    Wat betreft de leveringstermijnen van de A5 : schandalig lang. Maar imo het wachten waard, ik vind het een pracht van een wagen.

Comment

• 9maand, voor hetzelfde geld komt er ondertussen een facelift uit... Audi kennende...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Naar t schijnt zou zelfs de datum van de officiële voorstelling al verlaat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                          Naar t schijnt zou zelfs de datum van de officiële voorstelling al verlaat zijn.
                                          Inderdaad In belgie zal je moeten wachten tot 2009 zie Q5 topic
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X