Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lang leve onze fantastische invoerder!

Comment

• Vraagje voor de A5 multitronic rijders hier. Rijden jullie vaak in 's' mode (dus sportievere mode) of vaker in gewone standaard mode? Of altijd zonder fout in 's'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Misschien krijg je die van ons!
        Neen, onze is een Sedan (full option)
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          9maand, voor hetzelfde geld komt er ondertussen een facelift uit... Audi kennende...
          Waar je dan opnieuw meer dan 9 maand moet op wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
            Vraagje voor de A5 multitronic rijders hier. Rijden jullie vaak in 's' mode (dus sportievere mode) of vaker in gewone standaard mode? Of altijd zonder fout in 's'.
            Tijdens de testrit in S maar dat verbruik was niet echt aangenaam. T'zal dus meer D worden vrees ik. Manueel niet veel gereden omdat er geen peddels op stonden. Maar je kan niet terugschakelen als je te hoog in toeren zit of veel gas geeft. Er zit dus een soort van veiligheid op.

Comment

Wagen initieel gepland voor begin maart 2009....nu bevestigd voor productie 1-5 december 2008.....dus beschikbaar voor mij ergens naar einde december toe. Hopelijk nog voor Kerstverlof.

Van een mooi Sinterklaas geschenk gesproken....
              Ben gisteren bij garage geweest om te double-checken wanneer m'n wagen effectief zou beschikbaar komen in december, als m'n wagen zou gebouwd worden 1-5 december volgens mensen van d'Ieteren Lease. Bij garage wisten ze van toeten of blazen, op hun computer niks te zien van m'n wagen.
              Oftewel ziet de garage hm niet door een of andere reden, oftewel heeft d'Ieteren Lease me blaaskes wijs gemaakt.
              In geval van het 2e ga ik effe heel boos worden (maandag zal ik meer weten).

Comment

Ben gisteren bij garage geweest om te double-checken wanneer m'n wagen effectief zou beschikbaar komen in december, als m'n wagen zou gebouwd worden 1-5 december volgens mensen van d'Ieteren Lease. Bij garage wisten ze van toeten of blazen, op hun computer niks te zien van m'n wagen.
                Oftewel ziet de garage hm niet door een of andere reden, oftewel heeft d'Ieteren Lease me blaaskes wijs gemaakt.
                In geval van het 2e ga ik effe heel boos worden (maandag zal ik meer weten).
                En dat helpt veel hoor!
                niks dus...

Comment

• Is dat probleem met die vertraagde leveringstermijnen nog niet van de baan?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                    WTF meende da nu 350euro? die duitsers kunne ook wel door rekenen ze..lunde eventueel ke foto posten van u A5?thx

heb juist foto's geplaatst van mijn A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                      En dat helpt veel hoor!
                      niks dus...
                      Natuurlijk, terwijl dat ik bezig ben boos te zijn, kaffer ik ze nog wat uit, en vervolgens cancel ik m'n bestelling en ga ik hard op zoek naar een stockwagen ergens hier of in Duitsland, maar vinden zal ik wel.
                      Het zal dan niet 100% m'n zin zijn, maar ik ga voor 98% dan.

Comment

• Of je kan een BMW kopen...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Natuurlijk, terwijl dat ik bezig ben boos te zijn, kaffer ik ze nog wat uit, en vervolgens cancel ik m'n bestelling en ga ik hard op zoek naar een stockwagen ergens hier of in Duitsland, maar vinden zal ik wel.
                          Het zal dan niet 100% m'n zin zijn, maar ik ga voor 98% dan.

Nu doe je juist of iemand zomaar een contract kan opzeggen, dit lukt niet zomaar.
                          Je zei trouwens dat de auto initieel voor "maart 09" was, dus kan je nooit beroep doen op de leverings uitstel...
                          En als je gaat kafferen zal je nooit tot een oplossing geraken met de dealer.
                          het ligt niet aan "deze" dealer maar aan alle "dealers", zijn stuk voor stuk dezelfde als je dit leest.
                          Trouwens hier een stockwagen vinden is een utopie ...
                          Last edited by E90N; 13/10/2008, 01:30.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Nu doe je juist of iemand zomaar een contract kan opzeggen, dit lukt niet zomaar.
                            Je zei trouwens dat de auto initieel voor "maart 09" was, dus kan je nooit beroep doen op de leverings uitstel...
                            het ligt niet aan "deze" dealer maar aan alle "dealers", zijn stuk voor stuk dezelfde als je dit leest.
                            Hier http://www.bavariamotors.be/nl/home.php eens zien.
                            Deze heeft toch heel wat moois staan.

Comment

Tja, als je zegt aan d'Ieteren Lease, cancel bestelling (alweer eentje minder in de lange lange wachtrij), en als je zorgt dat je een stockwagen vindt bij een officiële Audi dealer, die je dan kan laten leasen door d'Ieteren Lease, dan is iedereen happy. d'Ieteren Lease kan z'n A5 leasen waarschijnlijk aan hoger bedrag (want meeste stockwagens hebben meer opties dan ik initieel besteld had) en ik zal ook minder boos zijn, omdat ik dit jaar nog in m'n eigen A5 kan kruipen.

Comment

Volgens onze dealer gaat het bij de Q5 dezelfde toer opgaan, dus niet te snel juichen zou ik zeggen.
                                Met de Q7 was het in de beginne een levertijd van 5 à 6 maanden.
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• In België ga je inderdaad moeilijk een stockwagen vinden, in duitsland staat het echter vol als je eens op Mobile kijkt.

Comment

• Bij KW suspension is men naar het schijnt bezig met de ontwikkeling van een systeem om de A5 met hydraulische vering te verlagen en te verbeteren.
                                    Deze mag niet verlaagd worden met enkel de veren.
                                    Iemand die hieromtrent al iets gehoord heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Bij KW suspension is men naar het schijnt bezig met de ontwikkeling van een systeem om de A5 met hydraulische vering te verlagen en te verbeteren.
                                      Deze mag niet verlaagd worden met enkel de veren.
                                      Iemand die hieromtrent al iets gehoord heeft?

Das dikke zever in apenpakskes.

Het enige wat echt telt is de wet, technisch is het al mogelijk;De wet zegt dat uw bodemvrijheid niet minder dan 11cm (met marge tot 9cm) mag zijn. Uw veringset moet ook goedgekeurd zijn door de GOCA (validatieattest) en je moet ook een montage attest hebben; En dan is alles PERFECT in orde;
                                      KW is al een tijdje aan het kijken of ze Bilsteins Damptronic varianten kan maken.Ideaal voor audi rijders zou zijn dat de dempers met de electronica van audi Drive Select werkt.

Comment

• Eens een vraag voor die al met een A5 rondrijden ...
                                        Hebben jullie al eens last gehad met vluchtheuvels of het uitrijden van ondergrondse parkings?
                                        Zelfs een A5 zonder sportophanging ligt niet bepaald hoog, maar de overhang is ook niet overdreven dus ik denk dat het allemaal zonder al te veel problemen of voorzichtigheid moet gaan?
                                        Last edited by viperman; 13/10/2008, 20:47.
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          Eens een vraag voor die al met een A5 rondrijden ...
                                          Hebben jullie al eens last gehad met vluchtheuvels of het uitrijden van ondergrondse parkings?
                                          Zelfs een A5 zonder spotophanging light niet bepaald hoog, maar de overhang is ook niet overdreven dus ik denk dat het allemaal zonder al te veel problemen of voorzichtigheid moet gaan?
                                          Nope, geen enkel probleem!

Comment

Working...
                                          X