ah, ben blij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenDas dikke zever in apenpakskes.
Het enige wat echt telt is de wet, technisch is het al mogelijk;De wet zegt dat uw bodemvrijheid niet minder dan 11cm (met marge tot 9cm) mag zijn. Uw veringset moet ook goedgekeurd zijn door de GOCA (validatieattest) en je moet ook een montage attest hebben; En dan is alles PERFECT in orde;
KW is al een tijdje aan het kijken of ze Bilsteins Damptronic varianten kan maken.Ideaal voor audi rijders zou zijn dat de dempers met de electronica van audi Drive Select werkt.
Mijne comfortstand kan sportstand worden en mijne sportstand een kart zonder vering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAls de veerweg verkort klopt de demping ook niet meer hé.
Mijne comfortstand kan sportstand worden en mijne sportstand een kart zonder vering.
De veren an sich maken niet uit of je wagen harder of zachter aanvoelt;
Dat heeft te maken met de schokdempers; Waar jij over spreekt zijn dempers die magnetische deeltjes in de olie bevatten; zij zorgen er voor dat dmv verschillende magnetismes de vloeistof zich van eigenschap veranderd.
Ik zoek het verder even uit en kom dan terug met de exacte info voor de A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenDe veren an sich maken niet uit of je wagen harder of zachter aanvoelt;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veerconstante
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichtenhm toch even verduidelijken dan maar;
De veren an sich maken niet uit of je wagen harder of zachter aanvoelt;
Dat heeft te maken met de schokdempers; Waar jij over spreekt zijn dempers die magnetische deeltjes in de olie bevatten; zij zorgen er voor dat dmv verschillende magnetismes de vloeistof zich van eigenschap veranderd.
Ik zoek het verder even uit en kom dan terug met de exacte info voor de A5
Alle dat vermoed ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenEens een vraag voor die al met een A5 rondrijden ...
Hebben jullie al eens last gehad met vluchtheuvels of het uitrijden van ondergrondse parkings?
Zelfs een A5 zonder sportophanging ligt niet bepaald hoog, maar de overhang is ook niet overdreven dus ik denk dat het allemaal zonder al te veel problemen of voorzichtigheid moet gaan?
Comment
-
Volgens mij heeft de hardheid alles te maken met de lengte van de veer,het aantal windingen en de dikte van de veerringen.
Het zal wel niet alleen de veer zijn maar ook de dempers die de hardheid bepalen.
Als ik mij goed herinner van toen ik met de motor reed veranderden we de olie(dikker of dunner) van de originele dempers om de veringseigenschappen te veranderen.
Comment
-
Vandaag voor het eerst mijn fietsdrager op de trekhaak gezet!
Wel een raar zicht, die fietsen hangen precies in t luchtledige te zwieren...
Al bij al, gemakkelijk te monteren en na een stevig proefritje had ik ze nog alletwee mee en was er nergens een schrammetje te bespeuren aan de drager , noch de fietsen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAan de otto toch ook niet?
Den otto werkt verslavend, zelfs bij mooi weer blijft de p al in de garage.... Dat wil wat zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIk had het wel verwacht maar durfde het niet te zeggen.
Binnenkort nog een vitaminenkuurtje en de P.roest weg in de garage!
Denkt bij zichzelf:niet overdrijven ook niet hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenYes, yes ,yes juist telefoon
Produktieweek is bekend, ongelooflijk !!!!!!!
WEEK 45 !
Dus maar 1 maand vertraging !
Ik kan al niet meer wachten !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten@E90N
Wanneer heb je nu juist de wagen besteld?
Mijne staat ook namelijk voor 02/09.
Nu maar hopen dat mijne er ook iets vroeger gaat zijn.
Normaal voorzien: oktober
"ook", neen denk dat niemand vroeger voorzien gaat worden dan gepland
wachtttijd zal dan net als "viperman" 8 maanden zijnLast edited by E90N; 15/10/2008, 21:05.Sintruin till I die
Comment
Comment