Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Thx indeed goeie site voor wintervelgjes
Ik had nog een vraagje voor jullie: kunnen jullie me enkele adressen geven waar ik de lak van m'n wagen kan laten behandelen? Zou de eerste keer zijn dat ik dit laat doen en weet absoluut niet wat goed en slecht is (teneinde mijn nieuw a5ke niet te snel te krassen )
thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk BerichtenThx indeed goeie site voor wintervelgjes
Ik had nog een vraagje voor jullie: kunnen jullie me enkele adressen geven waar ik de lak van m'n wagen kan laten behandelen? Zou de eerste keer zijn dat ik dit laat doen en weet absoluut niet wat goed en slecht is (teneinde mijn nieuw a5ke niet te snel te krassen )
thx!
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenIn de nieuwe catalogus van de A5 voor modeljaar 2009 staan soortgelijke velgen, welliswaar 19". Het zijn de deze die ik heb besteld voor m'n zomerbanden. Ze zijn inderdaad redelijk prijzig, maar wel ook heel mooi!Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDamn, very nice de RS6 VelgenOorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtengewoon het einde!Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenDit zijn de velgen waar ik het daarstraks over had, deze zullen op de mijne staan. Kan je gewoon bij de dealer bestellen
Raar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIk vind het jammer dat Audi niet meer variatie in hun velgen steken! Altijd worden de velgen van hun (R)S modellen op de gewone versie's aangeboden! Bij Audi is dat blijkbaar geen probleem maar bij BMW(vb:M3,M6-velgen) schreeuwt iedereen dat het niet past en marginaal is en bij audi vindt iedereen het WOW !
Raar...
Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIk vind het jammer dat Audi niet meer variatie in hun velgen steken! Altijd worden de velgen van hun (R)S modellen op de gewone versie's aangeboden! Bij Audi is dat blijkbaar geen probleem maar bij BMW(vb:M3,M6-velgen) schreeuwt iedereen dat het niet past en marginaal is en bij audi vindt iedereen het WOW !
Raar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is daar raar aan? Audi heeft gewoon deftige velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenBMW ook , bij BMW heeft ieder model zijn eigen velgen! Bij audi hebben ze een 5tal soorten velgen voor al hun modellen...
Comment
-
a5-ke
lekker , lekker ,
bestelling is een feit , en nu maar wachten .
config :
A5 S line TFSI 2.0L 132KW 180pk / 6 Versnellingen
Fantoomzwart (pareleffect)
Milano Leder Zwart Sport
Sport Zetels met S line logo op de rugleunig: Zwart
Dashboard: Zwart
Tapijten: Zwart
Dakhemel: Zwart
Zonder kentekens
Xenon koplampen +
Snelheidsregelaar
Volumetrisch en perimetrisch alarm
Radio Concert
Acoustic Parking System VR/AR
Antidiefstalmoeren
Audi Soundsystem
Buitenspiegels Pack 1
Verwarmde zetels VR
dit is hem geworden . enkel twijfel ik nog of ik de originele s-line velgen ga nemen of
andere ga pakken : alu 5-armen segment ( 19 duim ) ( heeft er iemand een foto van deze velgen want ik vind er geen van ) misschien de deze als ze meevallen .
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIk denk dat viperman zich nog aan het uitleven is met zijn nieuwe aanwinst en geef hem eens ongelijk.
Ik kom juist uit m'n garage ... volop aan het (proberen) detailen
Dik zes uur bezig geweest gewoon nog maar voor het wassen, clayen en een laag polish erop te zetten (m'n eerste keer machinaal)
Nog 2 lagen finishing polish en de wax en ben er mee klaar voor de fotos.
Mijne rug doet zeer van de motorkap te doen, veel te groot
Die golven in de deuren zijn ook niet echt gemakkelijk om te doen.
Dimmende LED's "probleem" tijdens het richtingaanwijzen heb ik al gefixed met de VAG-COM
Morgen de blanco nummerplaathouder erop vanachter.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMja, mooier .. Je ziet dat toch niet als je aan het rijden bent?
Zoals zoveel dingen, gewoon voor het algemene uitzicht ...Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Die nummerplaat zie je wel als bv. de wagen gewoon ergens staat. Net als alle andere optische opsmuk. Maar felheid van LED's tijdens het pinken .. Trouwens, ik heb geen zwarte nummerplaat meer
Maar allé, ieder z'n ding Ik laat m'n LED's verminderen tijdens het pinken, Audi zal wel een goede reden hebben waarom ze dat zo doen denk ik dan *naïef*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenVandaag idd een toerke gedaan van 150km.
Ik kom juist uit m'n garage ... volop aan het (proberen) detailen
Dik zes uur bezig geweest gewoon nog maar voor het wassen, clayen en een laag polish erop te zetten (m'n eerste keer machinaal)
Nog 2 lagen finishing polish en de wax en ben er mee klaar voor de fotos.
Mijne rug doet zeer van de motorkap te doen, veel te groot
Die golven in de deuren zijn ook niet echt gemakkelijk om te doen.
Dimmende LED's "probleem" tijdens het richtingaanwijzen heb ik al gefixed met de VAG-COM
Morgen de blanco nummerplaathouder erop vanachter.
Comment
Comment