Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Tommy, reed jij vandaag rond ik Knokke met die A5? Heb er nl. dezelfde (Nummerplaat) zien rondrijden...

Comment

• Gisteren heb ik er eentje in Lanaken zien staan naast de ter hoogte van garage Coox. Het was alweer een zilveren. Bij het naderen langs achter is het toch wel een knappe wagen. De forse kont en het lage dak maken het een echte coupé.

Ik ga sowieso na het verlof eens testrijden. Liefst met een S5 natuurlijk...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als Tommy zich voor die achterste wielkas zet is het best wel een mooie auto.

Het kan ook door de kleur komen waardoor die welving niet zo hard opvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Dikke zakenman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
            Dikke zakenman
            merci hé

Comment

merci hé
              je weet dat ik dat niet serieus bedoelde.
              en toch een grote verschil met een Beetle he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                je weet dat ik dat niet serieus bedoelde.
                en toch een grote verschil met een Beetle he.
                ja, de A5 is AF

Comment

• Ik wilde nog zeggen dat hij precies een beetje vermagerd was maar dat is niet aan mij om te zeggen. Dat moeten zijn ladyfriends doen. Ik vind het zalig als ze het doen. Uitleggen wat ik er voor moeten doen heb is al wat vervelender.

Comment

• Afgelopen zondag (gisteren dus) heb ik in Knokke 2 zien rondrijden (2 zwarte) en het is toch een imposante verschijning als je hem in je binnenspiegel bespeurt. Zeer knap detail die leds!

Comment

Vette bak! Maar wat een afschuwelijke velgen!

Comment

• Ik heb vrijdagnamiddag ook een testrit gedaan met de A5 3.0 Tdi quattro. Het koppel van deze wagen is enorm van 1000 tot 4500 Rpm blijft de wagen heerlijk doortrekken. Het geluid van de motor is inderdaad erg aangenaam. Spijtig genoeg, volgens mij althans, is er nog geen automaat te verkrijgen op de 3.0. Is er al iets bekend wanneer deze gaat komen, en zal dit een DSG, multitronic of gewone automaat worden?

Het uiterlijk van de wagen is ook veel beter dan de foto's doen vermoeden. Vooral de C- stijl oogt erg "gespierd" en de wagen lijkt iets robuster dan een 3 coupe. Mijn voorkeur gaat alleszins naar de Audi. Nu nog wachten op de automaat en de fiscale versie van 211pk.....

Comment

• Hebben ze die koplampen bij Saab gekocht?
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            Hebben ze die koplampen bij Saab gekocht?
                            Neen , want dan had er wel een lelijke rand in nep-chroom rond gezeten

Goed nieuws voor diegene die wachten op de A5 2.0 tdi : waarschijnlijk zal de bestelbon eind dit jaar al getekend kunnen worden levering eind maart

Comment

• Door de positieve reacties op de nieuwe 3.0 tdi kijk ik al uit naar de toekomstige A4 (avant) met deze motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                                Goed nieuws voor diegene die wachten op de A5 2.0 tdi : waarschijnlijk zal de bestelbon eind dit jaar al getekend kunnen worden levering eind maart
                                En volgens mijn vader gaan de geruchten de ronde dat er helemaal geen 2.0 TDI komt .. (M'n vader werkt bij Audi btw)

Comment

• Kijk eens op Motor-talk.de
                                  Daar zitten enkele mensen op het forum die in het moederbedrijf van Audi werken . Er zijn er die al met de A5 2.0 tdi gereden hebben Maar wisten ook te vertellen dat Xenonlichten en Ledlichtjes vooraan niet standaard is bij 2.0 tdi ( was te verwachten )

Is er iemand die goed duits kan lezen en een paar stukken wil vertalen ?
                                  Mijn duits is te beperkt om de details te vertalen

Motor-talk.de , ga naar forum en daar kies je het A5-gedeelte
                                  Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    En volgens mijn vader gaan de geruchten de ronde dat er helemaal geen 2.0 TDI komt .. (M'n vader werkt bij Audi btw)
                                    En hij maakt A3's zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                                    Kijk eens op Motor-talk.de
                                    Daar zitten enkele mensen op het forum die in het moederbedrijf van Audi werken . Er zijn er die al met de A5 2.0 tdi gereden hebben Maar wisten ook te vertellen dat Xenonlichten en Ledlichtjes vooraan niet standaard is bij 2.0 tdi ( was te verwachten )

Is er iemand die goed duits kan lezen en een paar stukken wil vertalen ?
                                    Mijn duits is te beperkt om de details te vertalen

Motor-talk.de , ga naar forum en daar kies je het A5-gedeelte
                                    Alvast bedankt
                                    Sorry mijn duits is ook niet je-dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                      En hij maakt A3's zeker?
                                      Hij werkt in Vorst, maar staat niet aan den band .. Zit eigenlijk bijna gedurig op zijn lui gat naar tientallen schermen te zien, maar vraag me niet wat de exacte benaming is van zijn functie. Voor de rest nog vragen?

Comment

• Autogids

Vandaag gelezen in de autogids :
                                        De grote volumes zullen nog wat op zich laten wachten ( tot de 1.8TFSI en eventueel de 2.0ti er komen)...
                                        de 1.8 komt er, 'eventueel' de 2.0tdi ( dat is toch wat twijfel )

Comment

• heb de vraag gesteld aan d'ieteren of de 2.0 komt. Zij hebben mij een mail gestuurd dat deze in december kan besteld worden en in de lente zou kunnen geleverd worden

Comment

Working...
                                          X