Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt hè, normaal geven de audi-concessies toch maar 8% of zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      En volgens mijn vader gaan de geruchten de ronde dat er helemaal geen 2.0 TDI komt .. (M'n vader werkt bij Audi btw)
      Waarschijnlijk om deze reden
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Die krijgen hem hoogstwaarschijnlijk aan productieprijs dan ?

Comment

• Zuiver en alleen omdat hij bij Audi werkt ja. En die prijzen liggen nog altijd boven productieprijs. Binnenkort verwachten ze trouwens 25% op de Audi A4. Was vroeger ook al zo toen het nog VW Vorst was, als er een nieuw model uit gaat komen schieten de percentages omhoog. Of als hij slecht verkoopt. Zo was er een tijd 25% of meer op een Beetle. En doordat Audi de fabriek overgenomen heeft tegen andere loonsvoorwaarden (personeel moet inleveren en langer werken) proberen ze er nog hogere percentages door te krijgen. Maar Dieteren ligt dwars (duh). Als het aan Audi zelf ligt zou het personeel tot 30% krijgen.

Comment

• Ik ben toch benieuwd wat de gewone particulier mag verwachten aan korting.
            Mocht hier iemand antwoord op kennen

Comment

• Ik heb de Audi A5 vandaag voor het eerst gezien en wat een prachtige wagen is dat. Is inderdaad wel klein achteraan, maar voor de rest van het uitzicht was er alles op en eraan. Deze wagen is af...
              Maar nu heb ik een vraag. Als je nu een testrit met zo'n wagen wil maken, zijn daar dan voorwaarden aan verbonden? Of moet je het gewoon aanvragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                Ik heb de Audi A5 vandaag voor het eerst gezien en wat een prachtige wagen is dat. Is inderdaad wel klein achteraan, maar voor de rest van het uitzicht was er alles op en eraan. Deze wagen is af...
                Maar nu heb ik een vraag. Als je nu een testrit met zo'n wagen wil maken, zijn daar dan voorwaarden aan verbonden? Of moet je het gewoon aanvragen?
                Gewoon de sleutel van de 3.0TDI grabbelen en plankgas

Wel niet aan te raden als ze een RS4 ofzo er hebben staan

Comment

• Geen voorwaarden voor een testrit ( rijbewijs wel natuurlijk )
                  Bij sommige Audi-dealers moet je een kopie laten maken van je paspoort
                  En de auto moet vrij zijn natuurlijk , een afspraak maken is aan te raden

Comment

• Oké, bedankt voor je antwoord!
                    Dan ga ik eens m'n kansje wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten
                      Geen voorwaarden voor een testrit ( rijbewijs wel natuurlijk )
                      Bij sommige Audi-dealers moet je een kopie laten maken van je paspoort
                      En de auto moet vrij zijn natuurlijk , een afspraak maken is aan te raden
                      Mij zullen ze de sleutels van zo'n A5 nooit willen meegeven voor een testrit aangezien ik net 19 geworden ben, ook al heb ik mijn vast rijbewijs al een maand of 8.
                      Bovendien zie ik er met mijn simpel FRtje niet uit als een potentiële klant van zo'n wagen, jammer genoeg.

Comment

• Daarnet nog een A5 3.0 Tdi Quattro gespot met de LED daytime running lights aan, zo imposant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                          Ik ben toch benieuwd wat de gewone particulier mag verwachten aan korting.
                          Mocht hier iemand antwoord op kennen
                          Dit zou ik ook wel graag willen weten.
                          Ik wacht nog wel op de 2.0 diesel, dus zal begin volgend jaar worden dat ik kan gaan "onderhandelen" (misschien tijdens het autosalon)

die groepskorting, fleetkorting en korting die werknemers van audi krijgen is allemaal mooi, maar de gewone particulier is er niks mee
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Is hier trouwens nergens een "Hoe het best onderhandelen bij aankoop van nieuwe wagen" topic?

Comment

• Man, net een A5 met lichten op gezien op de autosnelweg hoe lekker gemeen ziet die er niet uit met die lichten (kort ervoor was er me ook een R8 voorbijgesneld maar de A5 maakt minstens eveneveel indruk wanneer ie in je achteruitkijkspiegel opduikt) Echt de mooiste wagen van de moment.

Comment

• Ik heb nog geen A5 tegengekomen, wel al een R8, en zilvere, met die lichtjes is hij gewoonweg wunderschôn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  M'n vader heeft 15%, weet het sinds gisteren. Op Audi A3 (SP) 17% (15% + 2% omdat hij in Vorst gemaakt wordt) en op Audi A6 18%. Ook A8 18%, en A4 is zoals A5, namelijk 15%. TT ben ik vergeten .. Over de R8 wist hij niets :p
                                  Waar moet ik tekenen . Hij kan 'm mss bestellen voor mij.

Comment

• Daarnet is me er eentje voorbijgereden van de garage, hij ziet er echt ongelooflijk potent uit!

Comment

• Is die startknop een optie toch?
                                      Hier heeft hij hem wel:

en hier niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                        Is die startknop een optie toch?
                                        Hier heeft hij hem wel:

en hier niet
                                        Volgens mij heeft het te maken met de advanced key en keyless entry want op de A5 die wij gereden hebben(de bovenste foto) zat die optie erop.

Comment

• Idd, start/stop knop maakt deel uit van de optie keyless access.

Comment

Working...
                                          X