Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik vrees alleen dat binnen een half jaar iedereen met een zwarte zal rijden ... en dan ikke met nen avus, alhoewel, die ga je ook veel zien. is echt supermoeilijk vind ik. ik vond de zwarte in de showroom van de garage niet echt wow, misschien omdat het geen Sline was. ik weet het echt niet he fuck, nog 3 slapeloze nachten KL ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenKan dit je overtuigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk BerichtenJA ! verdomme ....
Comment
-
Bij de BMW-meeting vorige zondag zagen we een Nederlandse S5. In 't diepzeeblauw. Om gék van te worden zo knap. Neem die kleur, man, je zal zowat de énige zijn die met 'n blauwe aan komt rijden, al de rest doet de grijze massa en kiest voor zwart of grijs. Saaai.
Ik weet niet of je leder neemt, of niet ... maar als je 't sportief wil neem je binnenin het (prachtige) lichtgrijze leder, en als 't wat klassieker mag neem je beige leder evt. in combinatie met hout.
Mijn tip echter : diepzeeblauw + leder/alcantara zilver + alu interieurlijsten + S-Line Pack. De S Line zie je wel met 't donkerblauw, maar 't valt niet té hard op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBij de BMW-meeting vorige zondag zagen we een Nederlandse S5. In 't diepzeeblauw. Om gék van te worden zo knap. Neem die kleur, man, je zal zowat de énige zijn die met 'n blauwe aan komt rijden, al de rest doet de grijze massa en kiest voor zwart of grijs. Saaai.
Ik weet niet of je leder neemt, of niet ... maar als je 't sportief wil neem je binnenin het (prachtige) lichtgrijze leder, en als 't wat klassieker mag neem je beige leder evt. in combinatie met hout.
Mijn tip echter : diepzeeblauw + leder/alcantara zilver + alu interieurlijsten + S-Line Pack. De S Line zie je wel met 't donkerblauw, maar 't valt niet té hard op.
heb je een foto??
Comment
-
Mja, er moet er wel eentje staan in 't BMW meeting topic, denk ik. Anders de Duitse Audi Car Configurator (ik heb de indruk dat je die nog niet kent?).
Dat tiefseeblau is echt 'n knappe kleur. Niet té hard, en toch niet te duf ook ni. Sportief maar nog altijd discreet dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
In het echt is het stukken mooier...
Geen rekening houden met die pic, dus.
Comment
Comment