Oorspronkelijk geplaatst door papalouise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe grom?Nora!
Comment
-
volgens de configurator bij audi (.be), kan je die paraboolvelgen niet nemen op een S-line
dan is het ofwel de standaard S-line 5 spaak profile velgen (18"), de dubbele 7 spaak velgen of de 20 spaak velgen (zou ze niet graag kuisen hehe)
misschien wil de garage de S-line velgen wel overnemen, en kan je zo nog die paraboolvelgen erop zetten.
normaal moet je er 1560 euro extra voor betalen, voor die S-line velgen ... ben eens benieuwd hoeveel ze ze er voor geven.
die kleur vind ik ook niet direct terug? zal "a la carte" zijn zekerLast edited by viperman; 11/08/2007, 22:30.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenvolgens de configurator bij audi (.be), kan je die paraboolvelgen niet nemen op een S-line
dan is het ofwel de standaard S-line 5 spaak profile velgen (18"), de dubbele 7 spaak velgen of de 20 spaak velgen (zou ze niet graag kuisen hehe)
misschien wil de garage de S-line velgen wel overnemen, en kan je zo nog die paraboolvelgen erop zetten.
normaal moet je er 1560 euro extra voor betalen, voor die S-line velgen ... ben eens benieuwd hoeveel ze ze er voor geven.
die kleur vind ik ook niet direct terug? zal "a la carte" zijn zeker
die paraboolvelgen gaan idd niet, de 5 dubbelspakige ook al niet, de 7 dubbelspaige vind ik té smal (20'), het zullen dan wel de 20 spakige moeten worden ook al is er veel kuisplezier aan !
al hetgeen ik wil op de A5 S line lijkt niet te matchen, met Avuszilver is geen enkel pack combineerbaar omdat het een exclusive kleur is, daardoor betaal je al snel 2500 Euro meer aan opties
ik denk dat ik hem in Duitsland ga bestellen ... daar kan blijkbaar veel meer !
Comment
-
Elk land kiest zijn kleuren , volgens mij heeft Belgie voor de A5 enkel : Liquid blauw , Aruba blauw , Topaas blauw en Oceaan blauw Diepzee blauw is er niet bij ( eventueel via Audi Exclusive )
Als je nog tijd hebt zou ik eens gaan kijken in het Audi-center ( Kortenberg bij zaventem) daar hebben ze de A5 in 4 of 5 kleuren staan en elke kleur in het gamma kan je live zien .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk BerichtenMaat van me heeft zopas zijn Audi S5 geleverd gekregen.
De Audi dealer wist hem te vertellen dat het de eerste in België was? Geen idee of dat wel klopt.
Weet wel dat het razendsnel is.. lijkt wel een vliegtuig als die V8 voluit mag gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzo mooi? gewone A5 meteoorgrijs met exterior S line en de Y-velgen die ik mooi vind
Comment
Comment