Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest ik een A5 kopen (wat uiteraard nog onmogelijk is), zou ik een S-line nemen met de velgen van de S5 hierboven, en in die kleur, zo mooi!

Comment

• Audi is ZEER goed bezig...

Comment

• Ik zou ne kwartsgrijze of spookzwarte pakken met da amaretto interieur. En die 19" velg van hierboven. Hmmmm...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Ik zou ne kwartsgrijze of spookzwarte pakken met da amaretto interieur. En die 19" velg van hierboven. Hmmmm...
          De S5-velgen? Ik ook. Amaretto interieur? Ik ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            De S5-velgen? Ik ook. Amaretto interieur? Ik ook.
            Zijn de S5-velgen niet è. De S5 velgen zijn die dubbel 5-spaaks velgen. Dit zijn 5-spaaks Y-design velgen. Ik heb even gecheckt. Het is het Milano bruin leder (Amaretto is van A4/A6/A8 ) en dan in combinatie met alu inleg of zelfs laurelhout muskaatbruin.

Hoe meer ik hem zie, hoe schoner ik hem vind. Ik vind het persoonlijker een pak knapper dan de 3 coupé En die vond ik al schoon.
            Last edited by Roox; 13/08/2007, 18:45.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ah, die velgen van juist hierboven, die zijn ook knap, maar de S5-velgen blijven de mooiste vind ik. Ze op een gewone A5 zetten is misschien een beetje wannabe maar dat kan mij niet bommen. Ik zou dus ook dat Milano nemen met aluminium inleg, wij hebben ook zo'n combo in de 335d en het is echt prachtig. Qua buitenkleur ben ik nog niet zeker wat er naast zwart ook nog allemaal past bij dat Milano.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten

Het geluid is ongelofelijk
                Dit blijft het zaligste kleur ! Nog zo'n lekker rood leder en hij is helemaal af !

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Audi is ZEER goed bezig...
                Dit kan ik alleen maar beamen .

Comment

zou ik een S-line nemen met de velgen van de S5 hierboven, en in die kleur, zo mooi!
                  Yup, ik denk er net hetzelfde over
                  S-line, meteoorgrijs, S5 velgen, eventueel ook sportpack en S5 grilleke
                  als ge zoveel geld betaald voor nen auto, dan wil ik hem volledig zoals ik het wil ook ... als dat nu overkomt als een S5 kan mij dat niks schelen. Als ge er S5 logos op plakt en V8 langs de zijkant en al ... ok, dat is er over

Kan er ook niet aan doen dat ze de (imo) mooiste dingen enkel op de S5 zetten en niet beschikbaar maken als optie op de A5. S bumpers kan wel, maar S velgen etc niet ... om de S wat exclusiever te houden is ook dikke BS, iedereen kan aan S-velgen geraken als je dat nu echt wil.
                  Als je een S-line neemt, kan je maar kiezen tussen 3 velgen, hoe belachelijk is dat.

Btw, bedankt voor de fotos van de de S-line velgen op de A5 ... ik zat met die van de A6 in m'n hoofd
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Vandaag in Brussel deze S5 tegengekomen:

Comment

• U foto's zijn wa blauw.

Comment

• TOCH WEL TOCH WEL!!!!!!

Dat is em!!!!!! Dat is de S5 van mn maat.. herken het aan zijn persoonlijke nummerplaat

Wat een toeval

Kan hem meteen al vertellen dat hij gespot is

Als je een HUMMER tegenkomt met IVI-999 dat is zijn zus!

Comment

U foto's zijn wa blauw.
                          Ja, heb het bij de laatste foto's ook ondervonden. Ik zou de instellingen bij mijn gsm eens moeten nakijken maar vond het daarstraks toch de moeite om deze S5 op foto vast te leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                            Zijn dit de velgen, die jullie zochten ??

Zo vind ik een niet-S5 het knapste...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              zo heb ik m vandaag besteld
                              A5 in diepzeeblauw, met S line exterior en Y velgen
                              2e helft november is m er

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Idem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten

Dikke proficiat gast
                                  Eindelijk een A5 op het forum!
                                  Mooie kleur ook, eens wat anders dan grijs of zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten

Welk interieur? Hopelijk dat bruin, is echt sweeet in combo met die buitenkleur.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Daarstraks reed er nog eentje voor mij. Een grijze kleur. Mooi wagen!

Comment

• Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.

Het is echt een prachtige wagen.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Welk interieur? Hopelijk dat bruin, is echt sweeet in combo met die buitenkleur.
                                          nee zwart milano met alu inleg

Comment

Working...
                                          X