Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En zwart is maar zwart.. Er zijn veel mooie kleuren die contrasteren met Donkerblauw, maar niet zwart.
ge hebt eigenlijk wel gelijk, dat bruin in combi met muskaatbruin ipv alu inleg is wel knap, ik heb er niet bij stilgestaan, zal morgen garage eens bellen of ik nog kan wisselen, thanks for tip !
ge hebt eigenlijk wel gelijk, dat bruin in combi met muskaatbruin ipv alu inleg is wel knap, ik heb er niet bij stilgestaan, zal morgen garage eens bellen of ik nog kan wisselen, thanks for tip !
Normaalgezien kan dat nog wel, ja Ik vind die combo echt prachtig, en je gaat er niet veel zien met dezelfde combo wat toch ook wel leuk is
Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.
Het is echt een prachtige wagen.
Nu is hij nog mooi en appart, maar binnekort zie je de lichten op de A4, A6, A8,...
niet alleen dat, de A5 komt einde jaar in 2 liter diesel uit, dan ga je hem veel zien rijden, beetje jammer vind ik want dan is het unieke er wel af
Dat zal wel meevallen , niet iedereen koopt een coupe .
Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )
is dat dan al zeker? Ben eergisteren ff met eentje mogen meerijden (ken de dealer) en die zei zelf van nx te weten...; nochthans in het verlede, als ie van iets wist, heeft ie zich gn blad vr de mond genomen...
is dat dan al zeker? Ben eergisteren ff met eentje mogen meerijden (ken de dealer) en die zei zelf van nx te weten...; nochthans in het verlede, als ie van iets wist, heeft ie zich gn blad vr de mond genomen...
is mij gisteren toch gezegd en ze klonken heel zeker !
Dat zal wel meevallen , niet iedereen koopt een coupe .
Als je kinderen hebt of maar 1 auto is een A5 of S5 een beetje te klein . Ik dacht toen de 320d coupe uitkwam dat ik die ook veel ging zien , maar dat is helemaal niet het geval .
BTW proficiat met de aankoop ( zou ook een poging doen voor ander interieur )
interireur is al veranderd, bruin leder met muskaathout
zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5
zelfs 2 kinderen maar onze 2e wagen is een grote dus dan is enig egoïsme wel op zn plaats, kinderen passen wel op de achterbank van de A5
heb eergisteren achteraan ook plaatsgenomen, en moet zeggen was toch verrast.
Ok ik ben niet van de allergrootste (1m80 ong) maar ik zat toch nog vrij comfortabel qua benen... OK je moet zo niet naar Zuid-Frankrijk rijden ofzo maar voor trips binnen België...
Daarstraks ben ik even met M-optic iets gaan drinken op een terras op de markt van Maaseik toen er een zilvergrijze A5 3.0 TDI met prachtige 19" velgen (een hollander) voorbij reed. Opvallend was hoe de mensen opmerkingen maakten over deze wagen en het toch wel sportieve geluid van deze diesel.
Het is echt een prachtige wagen.
In Maaseik op het pleintje? Daar staan altijd wel een paar ferm voituren. Chansaar, ik wil de A5 ook eens zien rijden. Maar in september ga ik ermee rijden. Vorig weekend kwam op een familiefeest de A5 ook even ter sprake en mensen die zelfs niets van auto's afkennen wisten te zeggen dat het een mooie wagen was. Audi heeft een flinke stap vooruit gezet met deze wagen, denk ik. De A4 gaat ook succes kennen. Het nieuw onderstel zorgt ook voor een goed resultaat bij het rijden.
Wat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?
Wat is eigenlijk het nut van die plastieke dingeskes onder de nummerplaat (onder de D en onder de 16) ? Dat stoort me namelijk echt hard, konden ze dat niet elegant wegwerken zoals de rest van de auto ?
Comment