Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, in de A5 hé snuggere, niet in de S5.

Ja, de 2.0 TDI komt in de A5. Als m'n dealer niet liegt, is dat vanaf modeljaar 2008 zo. 't Is wel al dik 4 maand geleden dat ik bij 'm binnen ging, dus recentere info heb ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ja, in de A5 hé snuggere, niet in de S5.
      Nogtans ging de post over de S5 en de afbeelding ook van een S5 en het worodje 'hier' verwees naar de S5 dus ik dacht, tot ieders verbazing, dat het over de S5 ging

Comment

• Zijn er al gegevens bekend voor een automaat op de 3.0tdi en zal deze motor fiscaal teruggebracht worden naar 211pk? Komen er nog andere vernieuwingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
          Zijn er al gegevens bekend voor een automaat op de 3.0tdi en zal deze motor fiscaal teruggebracht worden naar 211pk? Komen er nog andere vernieuwingen?
          automaat voor de 3.0TDI zal ten vroegste in maart volgend jaar leverbaar zijn !
          Motor wordt toch niet teruggebracht naar 211pk.

Dit is de laatste info die ik verkregen heb ...
          En dat was vorige week

Comment

• Weet je toevallig welk type automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Weet je toevallig welk type automaat?
              De tiptronic van de A6.

Er gaan ook geruchten de ronde dat de R tronic er zou inkomen, maar daar geloof ikzelf eerlijkgezegd weinig van.

Comment

• In welke kleur vinden jullie de a5 het beste uitkomen? Zwart of Meteoorgrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
                  In welke kleur vinden jullie de a5 het beste uitkomen? Zwart of Meteoorgrijs
                  Ik zou toch voor het Meteoorgrijs gaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Ik zou toch voor het Meteoorgrijs gaan .

Ben al 2 weken aant twijfelen tussen zwart en meteoorgrijs kan ni kiezen

Comment

Ben al 2 weken aant twijfelen tussen zwart en meteoorgrijs kan ni kiezen
                      Het is natuurlijk een moeilijke keuze.. Zwart vind ik ook enorm mooi, al komt dat Meteoorgrijs toch ietsjes naar boven bij mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Het is natuurlijk een moeilijke keuze.. Zwart vind ik ook enorm mooi, al komt dat Meteoorgrijs toch ietsjes naar boven bij mij .
                        ja, het zijn beide mooie kleuren, ben al gaan kijken bij d'ieteren contactcenter naar de grijze maar daar staat dan weer geen zwarte om te vergelijken

die ben ik dan weer gaan zijn bij de dealer ... en zo blijve we twijfelen

denk wel dat bij een zwarte het chromé beter uitkomt...

Comment

ja, het zijn beide mooie kleuren, ben al gaan kijken bij d'ieteren contactcenter naar de grijze maar daar staat dan weer geen zwarte om te vergelijken

die ben ik dan weer gaan zijn bij de dealer ... en zo blijve we twijfelen

denk wel dat bij een zwarte het chromé beter uitkomt...
                          En zo blijft een mens natuurlijk bezig .. Het is en blijft natuurlijk altijd uw persoonlijke keuze hé.

Comment

• ROOD !!
                            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• De 2.0 TDI zou pas komen met modeljaar 2009.

Vraagje aan de Audi-kenners : wat zijn de offsets van de A5-velgen (ET-waarde)? Ik moet voor 'n kennis velgjes zoeken in 19", en wil daarvoor eerst de exacte maten van de OEM velgen kennen.

Thanks !

Comment

Ja, de 2.0 TDI komt in de A5. Als m'n dealer niet liegt, is dat vanaf modeljaar 2008 zo. 't Is wel al dik 4 maand geleden dat ik bij 'm binnen ging, dus recentere info heb ik niet.
                                Welke dealer?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Bericht is al outdated, die info stamde van enkele maanden geleden (lente 2007), nu heet 't al "het wordt september 2008". Decanck Tielt. (of hoe je 't ook schrijft)

Comment

Bericht is al outdated, die info stamde van enkele maanden geleden (lente 2007), nu heet 't al "het wordt september 2008". Decanck Tielt. (of hoe je 't ook schrijft)
                                    DECANCQ zo schrijf je het

Comment

het wordt september 2008.
                                      Oh shit, ik hoop maar dat dat niet waar is.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Vraagje aan de Audi-kenners : wat zijn de offsets van de A5-velgen (ET-waarde)?
                                      ET 32
                                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Deze kwam ik tegen dit weekend in Zolder tijdens de 24h.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                          ET 32
                                          Thx, maar van welke velg?

Comment

Working...
                                          X