Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenEn gaat er een fiscale versie komen van de 3.0tdi met 211pk? En zou er dan volgend jaar in maart een tiptronic komen of een DSG- versnellingsbak?
En geen DSG (toch niet in de 3.0TDI), want daar is geen ruimte voor ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenVan wat ik gehoord heb komt er geen 211pk versie meer
En geen DSG (toch niet in de 3.0TDI), want daar is geen ruimte voor ...
Fout men is bezig met een DSG 7 box voor in de lengte geplaatste motoren;
Als ge wat rondneust op de sites van de producenten zie je dat dit klopt cfr; Getrag en BorgWarner
de eerste kan je duidelijk zien dat BMW wellicht deze: http://www.getrag.com/455 bak gaat gebruiken of maybe de 7DCL750 TRANSMISSION;
En borgwarner - die de huidige DSG bak produceert in opdracht van VW- heeft evenzeer enkele equivalenten.
Ik ben enorme fan van de Dual Clutch Transmissies .. en die zeelui aan de wal die stoer komen verkondigen dat ze dit soort bakken op circuit of in dergelijke omstandigheden kan doen flippen .. daar heb ik geen boodschap aan; Oogkleppen is goed voor paarden uit de middeleeuwen die hun lelijke bazen niet wouden zien ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten@ wax-it : het gaat mooi weer worden dit weekend , ideaal om foto's te nemen ( hint , hint )
Ofwel moet ik al wat voorlopige niet gedetailde foto's nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZou minstens tot maart volgend jaar gaan duren !
3.0TDI met tiptronic ...
tis dan maar de manuele geworden
idem hier, geduld is een schoon deugd maar trop is teveel
manuele rijdt wel heel sportief, ook weer gevaarlijk voor boetes want je rijdt er echt te snel mee
de mijne is er eind oktober, tzal gaan tijd worden
Comment
-
we hadden oorspronkelijk een 2.7 genomen omdat de 3.0 niet in aut. te verkrijgen was, nu hadden we gehoord dat dat wel mogelijk ging zijn en gingen we met goede hoop terug naar de audi-garage, maar die hoop verdween snel toen ze ons vertelden dat die ten vroegste in mei 2008 geleverd zou kunnen worden. Iets te lang naar onze goesting, dus is het maar een 3.0 manueel geworden wordt geleverd in december.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten..............de mijne is er eind oktober, tzal gaan tijd worden
Ik heb de mijne op 28 juli besteld, en die wordt DEZE week gemaakt ! Dus nu 20% kans dat ie al bestaat, hoewel, op maandag.....
Levering volgende week, nog even invoeren in B, (gaat snel hoor), en karren maar !
Overigens: TIP voor geinteresseerden: hij was toch een stukse beter van prijs in Nederland !
Levertijd is wellicht ook sneller ?
En invoeren stelt ook niks voor. Alleen de aangepaste versies (fiscale PK's), tsja, die kennen ze niet.... maar zijn hier ook nog niet leverbaar. Toch ?
Gaat me dus wel een fikse duit kosten aan de BIV denk ik zo........ Maar allez...
Comment
-
-
Weet iemand al iets concreet rond de status van:
2.0 TDi
2.0 TDi met DSG
2.7TDi met DSG
3.0TDi met DSG----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenWeet iemand al iets concreet rond de status van:
2.0 TDi
2.0 TDi met DSG
2.7TDi met DSG
3.0TDi met DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenDe 3.0tdi dsg lijkt mij waarschijnlijk, maar zijn er ook berichten dat er op de 2.0 en 2.7 deze versnellingsbak zal komen?
Comment
-
Top motors in wevelgem heeft een nieuwe toonzaal en dit week-end is het opendeur
er stond daar een 3.0 TDI met 240 PK
zwart metallic met 19" velgen
zeer goe uitgerust , prijskaartje rond de 60.000 €
oja er stond ook een nieuwe RS4
VET VET VET
maar mijn camera lag thuis dus geen foto's kunnen trekken
als ik een beetje tijd heb morgen ga ik terug voor foto's
Comment
-
Nieuwe A4 is TE veel A5
Was me aan het afvragen welke wagen ik zou nemen, een A5 of een BMW coupe E92.
Het zijn alle twee zeer knappa auto's. Daarom dat de keuze zo moeilijk is eigenlijk.
Maar nadat ik naar de IAA in Frankfurt geweest ben, weet ik het wel heel zeker wat ik zou nemen. Een BMW coupe E92, en wel om de volgende reden.
Ik vind, iemand die voor een coupe gaat, die wil ook een stukje exclusiviteit. En nu heb je die nog met de twee wagens, maar ééns als je de nieuwe A4 op onze wegen zult tegenkomen vervalt die exclusiviteit helemaal bij de A5 en dit om de simpele reden dat de A4 net een A5 is met vier deuren. Heel goed voor de nieuwe A4 maar het slechtste wat audi kon doen voor de A5, want de mensen die nu al een A5 hebben, die zullen hun wel een beetje bekocht voelen, de exclusiviteit is gewoon weg dan.
Als je dan kijkt bij BMW daar zijn de 4 deurs en de coupe totaal verschillende auto's en zo hoort dat ook te zijn, een coupe is gewoon exclusiver.
Audi heeft twee zeer mooie auto's in zijn gamma met de A4 en de A5, maar ze hadden ze nooit zoveel op elkaar mogen laten trekken.
Dus voor mij is de keuze duidelijk, geef mij maar een BMW coupe.
Zijn er nog mensen die deze mening delen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk BerichtenWas me aan het afvragen welke wagen ik zou nemen, een A5 of een BMW coupe E92.
Het zijn alle twee zeer knappa auto's. Daarom dat de keuze zo moeilijk is eigenlijk.
Maar nadat ik naar de IAA in Frankfurt geweest ben, weet ik het wel heel zeker wat ik zou nemen. Een BMW coupe E92, en wel om de volgende reden.
Ik vind, iemand die voor een coupe gaat, die wil ook een stukje exclusiviteit. En nu heb je die nog met de twee wagens, maar ééns als je de nieuwe A4 op onze wegen zult tegenkomen vervalt die exclusiviteit helemaal bij de A5 en dit om de simpele reden dat de A4 net een A5 is met vier deuren. Heel goed voor de nieuwe A4 maar het slechtste wat audi kon doen voor de A5, want de mensen die nu al een A5 hebben, die zullen hun wel een beetje bekocht voelen, de exclusiviteit is gewoon weg dan.
Als je dan kijkt bij BMW daar zijn de 4 deurs en de coupe totaal verschillende auto's en zo hoort dat ook te zijn, een coupe is gewoon exclusiver.
Audi heeft twee zeer mooie auto's in zijn gamma met de A4 en de A5, maar ze hadden ze nooit zoveel op elkaar mogen laten trekken.
Dus voor mij is de keuze duidelijk, geef mij maar een BMW coupe.
Zijn er nog mensen die deze mening delen?
Daarenboven vind ik dat de A5 een fantastische lijn heeft die nooit door een sedan zal worden geëvenaard.
Da A4 zal nooit zo potent ogen als de A5 IMHO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenTop motors in wevelgem heeft een nieuwe toonzaal en dit week-end is het opendeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die deze mening delen?
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk zou toch wel eens die A4 en A5 naast elkaar willen zien staan alvorens zo een uitspraken te doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDa A4 zal nooit zo potent ogen als de A5 IMHO
Comment
Comment