Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Dennis, en waarom geen diesel? Daar waar de 3.0TDI al geen kattepis is, is de 335d dat toch ook niet. Van een duw in de rug gesproken... of liever butt?
    Diesel ? Nah, liever een benzine die ik hoog in de toeren kan jagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
      dat filmpje heb ik gezien. Ik ben trouwens eerder een BMW-rijder dan een Audi-rijder. Maar een testrit met de 335ci heeft me niet kunnen bekoren. Volgens mij lag het aan de turbo. Ik miste die kick in the butt wanneer ik in de hogere toeren ging zoals bij mijn 330ci. Nu blijft het afwachten natuurlijk wat de testrit met de S5 gaat doen. Uiterlijk vind ik de A5 allesinds meer geslaagd dan de E92, juist net omdat aggresieve kantje
      Een geluk dat niet iedereen dezelfde smaak heeft op gebied van wagens, tzou maar een saaie bedoening worden!
      Ik kan niet meespreken over de vergelijking tussen vorige generatie 3 en huidige generatie, laat staan over de versies met zwaardere motorisaties, dus daar ga ik mij niet over uitspreken...
      Ben allicht benieuwd naar je mening over de S5 in vergelijking met de 335i!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
        Ben allicht benieuwd naar je mening over de S5 in vergelijking met de 335i!
        zal ik zeker laten weten. Tis ondertussen wel al een half jaartje geleden dat ik die 335ci heb getest. Korte samenvatting was: Snel maar zonder sensatie.

Comment

Diesel ? Nah, liever een benzine die ik hoog in de toeren kan jagen
          Maar af en toe neemt het rationele nog eens de overhand, vandaag ong. 8l/100km verbruikt, en er is best stevig gereden. De 3.0TDI is zuiniger dan ik dacht! Ik verbruik met de Alfa ongeveer hetzelfde.

Comment

• Foto's!

Ah daar staan ze, wat een magnifieke bak!

Comment

• vandaag naar Top Motors geweest in Wevelgem en een testrit gevraagd met de A5

maandag 5 november heb ik de uitgebreide testrit

was eigenlijk zeer simpel hoor ...
              ik zeg tegen de verkoper , is het mogelijk om de nieuwe A5 te testrijden ?
              eum ja zegt hem ik zal eens moeten zien ...
              interesse meneer vraagt hem ?
              ik zeg ja begin 2008 koop ik een nieuwe auto maar ik twijfel nog ...
              aja zegt hem tussen welke twijfel je ?
              ik zeg tussen de nieuwe coupe van BMW een 330d en de nieuwe A5
              ooo maar je moet de nieuwe A5 zeker eens uitgebreid testrijden want hij is formidabel

volgende week past het niet voor mij zeg ik , maar vanaf maandag 5 november is elke dag goe voor mij ...
              oke zegt hem 5november zorg ik dat hij klaar staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                vandaag naar Top Motors geweest in Wevelgem en een testrit gevraagd met de A5

ooo maar je moet de nieuwe A5 zeker eens uitgebreid testrijden want hij is formidabel

volgende week past het niet voor mij zeg ik , maar vanaf maandag 5 november is elke dag goe voor mij ...
                Ge ziet he dat ze daar niet zo moeilijk over doen...en zeker niet als je BMW vermeldt!
                Dit opent alle deuren bij Audi, hopelijk werkt dit ook zo als je uiteindelijk korting vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                  Ge ziet he dat ze daar niet zo moeilijk over doen...en zeker niet als je BMW vermeldt!
                  Dit opent alle deuren bij Audi, hopelijk werkt dit ook zo als je uiteindelijk korting vraagt.
                  ik hou je op de hoogte

Comment

Hoe zit dat eigenlijk met korting bij Audi ? Met wat moet ik tevreden zijn ?

Comment

Hoe zit dat eigenlijk met korting bij Audi ? Met wat moet ik tevreden zijn ?
                      Ik weet het zelf nog niet daar ik pas in januari ga shoppen.

Ik weet wel dat mijn ma vorig jaar in januari 10% kreeg op een A6.

Comment

• In Aalst moet je niet veel verwachten In Ternat krijg je 'naar 't schijnt' meer korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                          In Aalst moet je niet veel verwachten In Ternat krijg je 'naar 't schijnt' meer korting.
                          allez jong?? ik heb nochtans bij Thoen een dikke korting gekregen als ik mijn A4 cabrio ging bestellen

Comment

• Ik vrees dat we na een generatie die leds beu gezien zijn.

Veel cooler ware enkel de R8 of de A5 ermee uitrusten, kwestie van wat previleges, die bij deze luxevoituren horen.

Straks rijden leasingbakken eerste klas ( A6,A4,A3, ... ) met die leds rond. Byebye exclusivteit, hello boredom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              vandaag naar Top Motors geweest in Wevelgem en een testrit gevraagd met de A5

Toen ie juist uit was ben ik ook een testrit gaan aanvragen. Kwam nochtans met de BMW toe, maar ik ben geen potentiele klant

Goed gezien dus!

Comment

• hoe verlopen de testritten bij audi/vw? moet je altijd naar een bepaald centrum of komt de wagen naar de garage? mag je er alleen mee rijden of niet?
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ga naar de locale dealer, als ie groot genoeg is heeft ie dat model wel staan, anders kunnen ze die regelen bij dIeteren.

Bij mijn weten mag je alleen rijden, hangt natuurlijk beetje af van model en motor, en natuurlijk u zelf

Comment

Ik weet het zelf nog niet daar ik pas in januari ga shoppen.

Ik weet wel dat mijn ma vorig jaar in januari 10% kreeg op een A6.
                                    Particulier, firmawagen (fleetkorting)?

Nu zal het ook modelafhankelijk zijn, op een S3 kreeg ik bijvoorbeeld 3%. Toen ik dan terecht nog eens BMW aanhaalde, keurde hij de prijzenpolitiek bij BMW af (het snijden in de 2de hands markt). Meer nog, de verkoper durfde zelfs te stellen dat er een prijsverhoging van 1% op MY2008 zit, dus ik moest tevreden zijn (nice try). Niet dat het hard tegen hard gespeeld werd, daarvoor was de overtuiging om een S3 te nemen immers te klein. Mijn ervaring(en) met 2 Audi dealers in het achterhoofd, heeft je moeder met 10% aardig gepresteerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      allez jong?? ik heb nochtans bij Thoen een dikke korting gekregen als ik mijn A4 cabrio ging bestellen
                                      Hoeveel korting kreeg je dan, als ik vragen mag ? Was dat het model van '02 want ik rijd ook met zo enen van Thoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                        hoe verlopen de testritten bij audi/vw? moet je altijd naar een bepaald centrum of komt de wagen naar de garage? mag je er alleen mee rijden of niet?
                                        Enkel de S5 is onder begeleiding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Particulier, firmawagen (fleetkorting)?

Nu zal het ook modelafhankelijk zijn, op een S3 kreeg ik bijvoorbeeld 3%. Toen ik dan terecht nog eens BMW aanhaalde, keurde hij de prijzenpolitiek bij BMW af (het snijden in de 2de hands markt). Meer nog, de verkoper durfde zelfs te stellen dat er een prijsverhoging van 1% op MY2008 zit, dus ik moest tevreden zijn (nice try). Niet dat het hard tegen hard gespeeld werd, daarvoor was de overtuiging om een S3 te nemen immers te klein. Mijn ervaring(en) met 2 Audi dealers in het achterhoofd, heeft je moeder met 10% aardig gepresteerd.
                                          Particulier, wel met de offerte van de 1e audi garage in de hand naar de 2e gegaan.
                                          Toen gingen we van 9% naar 10% + nog een goede overname prijs van haar oude audi A6.

Comment

Working...
                                          X