Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gij zijt de laatste tijd wel goed bezig met al die Audi's te posten, blijf maar doorgaan!

Die A5 is rete knap he, velgen maken plaatje compleet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Gij zijt de laatste tijd wel goed bezig met al die Audi's te posten, blijf maar doorgaan!

Die A5 is rete knap he, velgen maken plaatje compleet.
      Jap, de Audi liefde is volledig terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

de mooiste A5 die ik al gezien heb op foto

Comment

• Verdorie zeg!! Wat ne knappe A5! Eerste keer dat ik het S-line pakket knap vind op foto (nog niet irl gezien). Is die zwarte grill grill van fabriek af? En is die achteronderlip, de diffusor zwart gespoten? En de uitlaat is ook heel geslaagd!

Deze kleur, quarts, vind ik persoonlijk de knapste kleur voor een A5! Eens iets anders dan dat zwart en zilver. Wit is ook wel knap en zelfs rood staat goed bij dit beest van Audi.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind die velgen nu net een tikkeltje té cheap ogen, frankly.

Comment

• Audi A5 S-Line

Jongens jongens zit hier maar op mijn honger te wachten ....weet al heel lang wat ik wil maar kan nog geen bon ondertekenen...

Audi A5 S Line met 2.0 Tdi 163 PK prijzen pas bekend eind december....levering nu al eind mei begin juni.....

Comment

Dat is knap!
                Zwarte SFG!
                Echt superzalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  Dat is knap!
                  Zwarte SFG!
                  Echt superzalig!
                  idd, het zwarte SF maakt het wat kleiner en valt vervolgens veel beter mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    de mooiste A5 die ik al gezien heb op foto
                    welke velgen zijn dat

Comment

• OEM-velgen op die kar en het Audi-logo er achteraan terug op en die is gewoon af. Verlaging is goed (misschien een tikkeltje té), shadowlook staat op deze kleur heel goed en het S-Line pakket is ook superknap.

Comment

FAAAAK ! Die is gewoon AF !

Comment

• Welke kleur is dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Welke kleur is dit ?
                            Ik denk Avussilber. Mooie kleur trouwens!

Andere velgen, en die A5 is af

Comment

• Ik vind de A5 te stijlvol om zo te verkrachten met een zwarte SFG en van die te grote velgen van een merk ik weet niet wat...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik vind de A5 te stijlvol om zo te verkrachten met een zwarte SFG en van die te grote velgen van een merk ik weet niet wat...
                                Ik vind de overmaatse velgen seriously uncool. Een zwart SFG zal waarschijnlijk wel mooi zijn op een zwarte S5, de Audi dealer was er in elk geval ook verzot op, maar die velgen... wie zijn die pooiers hiero?

Comment

• Al goed dat iedereen een andere smaak heeft anders rijden we straks allemaal met dezelfde rond...

Vind de velgen super maar of het nog cmfie is dat betwijfel ik sterk S line pakket staat hem werkelijk cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                                    Al goed dat iedereen een andere smaak heeft anders rijden we straks allemaal met dezelfde rond...

Vind de velgen super maar of het nog cmfie is dat betwijfel ik sterk S line pakket staat hem werkelijk cool
                                    Idd ieder zijn ding he, persoonlijk zou ik MTM-velgen overwegen.

Comment

• over de velg zelf ga ik mij niet uitspreken. Maar het is duidelijk dat 20" er goed onder past .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik vind de A5 te stijlvol om zo te verkrachten met een zwarte SFG en van die te grote velgen van een merk ik weet niet wat...
                                        Ik vind die zwarte SFG niet bepaald verkrachtend. Ik vind het prachtig.

Comment

Working...
                                        X