Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGij zijt de laatste tijd wel goed bezig met al die Audi's te posten, blijf maar doorgaan!
Die A5 is rete knap he, velgen maken plaatje compleet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Verdorie zeg!! Wat ne knappe A5! Eerste keer dat ik het S-line pakket knap vind op foto (nog niet irl gezien). Is die zwarte grill grill van fabriek af? En is die achteronderlip, de diffusor zwart gespoten? En de uitlaat is ook heel geslaagd!
Deze kleur, quarts, vind ik persoonlijk de knapste kleur voor een A5! Eens iets anders dan dat zwart en zilver. Wit is ook wel knap en zelfs rood staat goed bij dit beest van Audi.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDat is knap!
Zwarte SFG!
Echt superzalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende mooiste A5 die ik al gezien heb op foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWelke kleur is dit ?
Andere velgen, en die A5 is af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind de A5 te stijlvol om zo te verkrachten met een zwarte SFG en van die te grote velgen van een merk ik weet niet wat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenAl goed dat iedereen een andere smaak heeft anders rijden we straks allemaal met dezelfde rond...
Vind de velgen super maar of het nog cmfie is dat betwijfel ik sterk S line pakket staat hem werkelijk cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind de A5 te stijlvol om zo te verkrachten met een zwarte SFG en van die te grote velgen van een merk ik weet niet wat...
Comment
Comment