Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenVoor diegene die het interresant vind hier enkel fotootjes van een interieur van de S Line versie
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
handige link om alle kleuren eens op een rij te zien (incl Y-velg)
Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSoms twijfel ik echt heel hard, tussen een "basic" A5 1.8 TFSI of een full option A3 1.8 TFSI .. phoeh
En zet hier eens hoe je ze zou nemen. Zou je dat willen? Dan zal ik je zeggen of het het twijfelen waard is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSoms twijfel ik echt heel hard, tussen een "basic" A5 1.8 TFSI of een full option A3 1.8 TFSI .. phoeh
Comment
-
Nu ik nog eens aan het configureren ben moet ik zeggen dat die A5 nu ook niet zo basic is
Zit wel met een vraag .. als ik S-line neem met Milano leder, en ik kies achteraf het Lounge pack dan komt er gewoon 2300 euro bij ipv dat de 1000 euro die er al aangerekend wordt in mindering gebracht wordt .. foutje van de CC of tellen S-line sportzetels niet mee in dat pak?
Comment
-
De Audi A3 Sportback is volledig zoals ik hem zou willen, de 2 A5's zijn nog bespreekbaar. Kleuren zijn gewoon ff gekozen om te kiezen bij de A5's, staan zeker nog niet vast. De A5 S-line wordt mss 1000 euro goedkoper als dat Milano leder voor een S-line effectief ook in dat Lounge packet zit (wordt nog aangerekend door de CC).Last edited by caoimhin; 25/02/2008, 11:07.
Comment
-
Ik zou zeker voor de A5 gaan, hoe knap ik de A3 sportback ook vindt. Maar die A5 is helemaal niet kaal è! Je gaat veel meer koppen laten draaien en je gaat misschien ook trotser zijn op je Audi... zijn dit de defenitieve kleuren al? Want ik vind dat er veel mooiere kleurencombinaties zijn voor de A5 (smaak è). Je zit bij de A5 ook met een nieuw model terwijl de A3 volgend jaar geface- en gekontlift wordt.
En je wou toch wachten met de A3? Als je een A5 neemt kan je hem misschien al vroeger bestellen
Stiekem ben ik een beetje jaloers omdat je een A5 kan overwegen... Maar ik ben al heel content met mijn A3 SB
Comment
-
Caoimhin : A5 S-Line.
Ga 'es dat lichtgekleurde interieur van de A5 live bekijken. 't Is verschrikkelijk, vind ik. Ik was niet pietjeprecies en telde 7 verschillende grijstinten in dat interieur (interieurlijsten inclusief). Om gek van te worden. Zwart interieur rules, met eventueel een andere kleur van zetel- en deurbekleding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDamn caoimhin !
Niet twijfelen, voor hetzelfde geld heb je ook een A5, én jij hebt dan ook nog echt overbodige opties genomen ..
A5, A5, A5, A5, ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk zou zeker voor de A5 gaan, hoe knap ik de A3 sportback ook vindt. Maar die A5 is helemaal niet kaal è! Je gaat veel meer koppen laten draaien en je gaat misschien ook trotser zijn op je Audi... zijn dit de defenitieve kleuren al? Want ik vind dat er veel mooiere kleurencombinaties zijn voor de A5 (smaak è). Je zit bij de A5 ook met een nieuw model terwijl de A3 volgend jaar geface- en gekontlift wordt.
En je wou toch wachten met de A3? Als je een A5 neemt kan je hem misschien al vroeger bestellen
Stiekem ben ik een beetje jaloers omdat je een A5 kan overwegen... Maar ik ben al heel content met mijn A3 SB
Trouwens, ben ook altijd stiekem jaloers geweest op uw A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWow wat een dilemma.
Ik zou zeker voor de A5 gaan, maar het is natuurlijk wel niet zo leuk om hem zo 'kaal' te nemen...
Comment
-
Ik heb zo even een 18tfsi samgengesteld en vond de prijs nog te doen. Oke tis nog duur, maar de basisprijs viel beter mee dan ik dacht.
A5 1.8
metallic zwart
Beige leder ( zou wel andere kleur worden )
Xenon +
Radio ( de duurste ? )
Y spaak velgen
EN dan zocht ik nog de B&O installatie, en dat zou het voor mij wel mogen zijn...
ergens rond de 40.000€, een bedrag dat ik persoonlijk nooit een een A3 met 1.8 zou kunnen geven.
Comment
Comment