Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJe bent een audiofiel, of je bent het niet eh, ik persoonlijk vind het niet de moeite want meestal zet ik de radio toch uit om de auto beter te horen.
Het Audi soundsystem klinkt al meer dan behoorlijk. In ieder geval beter dan de Bose die ik had op mijn vorige auto.
Dit gezegd zijnde, wou ik effe enkele kleine problemen vermelden op m'n 3.0TDI:
- ik heb last van fluitende buitenspiegels vanaf een... euh... hoge snelheid ().
- geluidsisolatie van de auto is heel goed, maar nu gaat m'n aandacht in het stille interieur af en toe naar de ventilatieschachten, waarin je op mijn auto toch duidelijk de ventilatoren hoort spinnen.
- koppeling is alles behalve trillingvrij. Het aangrijpen verloopt een beetje "nukkig", maar daar heb ik enkel in de eerste versnelling last van.
Herkenbaar voor de collega's?
Nieuwe probleempjes
1) voorste deur/bestuurder begint ook wat te knarsen, heel minimaal weliswaar.
2) als ik de radio wat luid zet, begint er een voorste box te trillen
Wat geluid betreft: met mijn Contis 255 heb ik wel wat rolgeluiden, maar ja, die neem ik er wel bij.
De motorisatie is geenenkel probleem.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenNieuwe probleempjes
1) voorste deur/bestuurder begint ook wat te knarsen, heel minimaal weliswaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNieuwe config. Enige suggesties? Dit kleur vind ik trouwens heel mooi !AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenPerfect, nu nog gsm-uitrusting en navigatie dus da beestje zal al gauw 48.000 euro kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat trek ik niet meer. Alles heeft zijn grenzenAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDoe zoals iedereen, neem een leningske bij de bank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat moet je ook betalen ze
Kijk, toch misschien een geruststelling: de bluetooth trekt op NIKS. De GSM zet hem na een tijdje af wanneer de motor niet draait.
Wanneer je niet veel nieuwe adressen moet opzoeken is GPS veel te dure optie.
Twee goede redenen om het niet te voorzien.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenGod ja, d'as ook weer waar.
Kijk, toch misschien een geruststelling: de bluetooth trekt op NIKS. De GSM zet hem na een tijdje af wanneer de motor niet draait.
Wanneer je niet veel nieuwe adressen moet opzoeken is GPS veel te dure optie.
Twee goede redenen om het niet te voorzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenA En ik zal wel bluetooth dingske kope voor in m'n oor te hange als het echt moetAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Met 20" S-Lines, S-Line exterieurpack (of meteen de S5 is ook goed uiteraard ), chroom rond de ruiten, donkere kleur, en lichte interieurkleur.
*zwijmel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGodverdorie die shadowlook, ik snap dus echt niet wat iedereen daar in ziet. Chroom is 1000 keer knapper, en zeker op een donkere. (Sorry, ben nogal hevig vandaag.)
-> mijn eend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVoor mij, zwart op zwart, S-line, shadow look en 19" S5-velgen.
-> mijn beemerke
Comment
-
[QUOTE=caoimhin;2283462]
Comment
Comment