Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Wat is de wachttijd momenteel trouwens?
    ik vrees lang, heb al gehoord 4 of 5 maanden
    snel bestellen is dus de boodschap !

Comment

• Caoimhin, welke kleuren ga je nemen?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
        ik vrees lang, heb al gehoord 4 of 5 maanden
        snel bestellen is dus de boodschap !
        Idd nu bestellen is maart/april leveren...

Comment

• Volgende zaterdag ga ik naar garage voor een onderhoud, heb ook een afspraak gemaakt en indien ik een goede overname krijg voor mijne A3 en een mooie korting, zal ik mij de A5 aanschaffen. Het zal een lange week worden, hopelijk met zaterdag een deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Caoimhin, welke kleuren ga je nemen?
            Full black. Fantoomzwart + zwart milano lederen S-line sportzetels. Over de inleg twijfel ik nog, pianozwart of alu .. Wil ik eerst eens in het echt zien

Comment

Aangezien ik niet veel km's doe heb ik een GPS maar 3-4 keer per jaar nodig. Dure optie, al had ik ze op de A3 wss wel gepakt (binnen budget). Raar maar waar En ik zal wel bluetooth dingske kope voor in m'n oor te hange als het echt moet

GPS is idd veel te duur. als je dat vergelijkt met een draagbaar toestel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Niks van aantrekken.
                idd Ik kreeg die kritiek ook dat ik te jong zou zijn...
                mijne maat rijd met een Mercedes c220 en is ook nog maar 23
                dus...er staat geen leeftijd op een auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Voor zij die hoge kortingen willen bij AUDI, BMW, Jaguar, Land Rover, Porsche en VW stuur mij een pm en of een mail.

Ik kan het niet publiek zetten, maar het gaat via officiële dealers, dus er is niets verdachts aan

Laat maar horen ik ben te bereiken op 0477 / 608.635

of liever per mail aangezien ik verkoper ben en niet altijd direct kan antwoorden...pcbox@telenet.be

Ten slotte gaat het hier toch om een auto van + 45000,- € en is elke % meer dan welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Zoals je zelf al aanhaalt kan een particulier inderdaad vaak niet dezelfde kortingen krijgen als 'n onderneming. De A5 waarover ik sprak, is niet particulier aangekocht. En de korting van 11,5% (give or take a few euros) klopt weldegelijk. Ik ben dat ook "zeer zeker".
                    En mag ik dan zij vrij zijn te vragen vanwaar die offerte dan komt....

Comment

• Bij welke Audi verdeler werk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                        En mag ik dan zij vrij zijn te vragen vanwaar die offerte dan komt....
                        Een goed verstaander heeft maar een half oor nodig. 't Staat al in dit topic.

Werk jij voor D'Ieteren, of voor een Audi-dealer, of voor een leasemaatschappij?

Comment

• Wie zegt dat hij wagens verkoopt (of ben ik iets vergeten om te lezen)?

Comment

• Gisterenavond trouwens met m'n ouders deze aankoop eens besproken. Ze hebben er niets op tegen maar hebben wel heel subtiele hints gegeven richting "zoude mss niet investeren in ne grond". En eerlijk gezegd heb ik er vannacht wel liggen over piekeren. Natuurlijk moet ik dit voor mezelf uitmaken, maar mss investeer ik idd wel beter in bouwgrond ipv mij een dure wagen aan te schaffen. Hmz, de keuzes des levens

Comment

• Het is idd geen gemakkelijke keuze, en 45000 EUR voor een auto is een hele hap he. De prijs van bouwgrond blijft voorlopig nog steeds stijgen en is dat misschien geen slechte redenering om daar eerst in te investeren. Ik zou er nog eens rustig over nadenken en niets overhaast beslissen.

Comment

• Sowieso ga ik niet over één nacht ijs voor dergelijke beslissing. Ik ga eens heel rustig de pro's en contra's overlopen. Plus dat ik nog niet weet hoe groot de bouwgrond moet zijn, waar ik eventueel zou willen wonen, .. Plus dat een lening voor bouwgrond ook al een serieuze hap is.Trouwens, als ik een huis / bouwgrond gerelateerde topic wil openen, welk onderdeel van het forum neem ik dan het best?

Comment

• Rechtsboven -> Log out

Comment

• Beste Caoimhin,

Ik heb een bouwgrond, een huis (nog niet helemaal af), een goed draaiende zaak etc etc ... en voor mij persoonlijk wou ik absoluut een A5, full option, 3,0 tdi. Ik wou absoluut een superbak om eens mee rond te rijden. En ik ben er ongelofelijk gelukkig mee en supertrots.
                                    Maar het is en blijft een auto. En het is super veel geld. En zelfs in mijn omstandigheden deed het pijn in mijn hart om zoveel geld over te schrijven. Zo'n auto verliest zijn waarde vanaf de eerste keer dat je op de gaspedaal duwt.
                                    Als ik advies mag geven: spaar uw geld of koop een bouwgrond. Die kan je altijd nog verkopen en je krijgt er meer geld voor.
                                    Etron > Q8

Comment

• Beste Caoi...,
                                      Okk ik had een autodroom van als ik klein was..; Een porsche... Toch heb ik steeds zaak, huis en kindjes laten primeren. ik had mezelf voorgenomen van mijn droom te realiseren tegen een bepaalde leeftijd, en dat is gelukt!
                                      Als je moet kiezen tussen een fantastische kar en investeren in je toekomst, doe dan het laatste, die ferme bak komt er wel.
                                      Ik weet dat een droom opzijschuiven niet evident is , maar zoals hierboven al gesteld werd is een auto zo vergankelijk... na 5 jaar hou je er niets aan over...
                                      Mijn renault Avantime kostte 6 jaar terug dik 42.000€ en als ik er nu nog 12.500 terugzie spring ik een gat in de lucht.
                                      Dus bezint nog efkes!

BTW: 't is een mooie okkazie, V6 3.0 211 pk ,privilege, fulloption, LPG etc..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Beste Caoi...,
                                        Okk ik had een autodroom van als ik klein was..; Een porsche... Toch heb ik steeds zaak, huis en kindjes laten primeren. ik had mezelf voorgenomen van mijn droom te realiseren tegen een bepaalde leeftijd, en dat is gelukt!
                                        Als je moet kiezen tussen een fantastische kar en investeren in je toekomst, doe dan het laatste, die ferme bak komt er wel.
                                        Ik weet dat een droom opzijschuiven niet evident is , maar zoals hierboven al gesteld werd is een auto zo vergankelijk... na 5 jaar hou je er niets aan over...
                                        Mijn renault Avantime kostte 6 jaar terug dik 42.000€ en als ik er nu nog 12.500 terugzie spring ik een gat in de lucht.
                                        Dus bezint nog efkes!

BTW: 't is een mooie okkazie, V6 3.0 211 pk ,privilege, fulloption, LPG etc..
                                        Compleet mee akkoord

Dan ben je een van de weinige Avantime eigenaars in ons landje, springt nog steeds in het oog Die kwijtraken is iets, maar die motorisatie erin is nog een ander verhaal... succes als je die ooit verkoopt.

Comment

Gisterenavond trouwens met m'n ouders deze aankoop eens besproken. Ze hebben er niets op tegen maar hebben wel heel subtiele hints gegeven richting "zoude mss niet investeren in ne grond". En eerlijk gezegd heb ik er vannacht wel liggen over piekeren. Natuurlijk moet ik dit voor mezelf uitmaken, maar mss investeer ik idd wel beter in bouwgrond ipv mij een dure wagen aan te schaffen. Hmz, de keuzes des levens

is inderdaad een moeilijke keuze. ik ben zelf ook nog maar 23 en heb hier ook over nagedacht en heb uiteindelijk toch beslist om nu voor de A5 te gaan.
                                          Ik zeg er wel bij dat ik hem op de zaak heb gekocht en dat als ik hem privé had moeten betalen ik het niet zou gedaan hebben....

Hoe meer je er over nadenkt, hoe groter het dilemma.

Comment

Working...
                                          X