Wanneer kan de A5 3.0 TDI met Tiptronic geleverd worden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWanneer kan de A5 3.0 TDI met Tiptronic geleverd worden?
Levering in het tweede kwartaal . Ik vermoed wel dat de levering nog zal opschuiven ( zomer 2008 ) Ik zal morgen nog eens informeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenDan bestel je toch gewoon bij een forumlid !!! ..... namelijk ikzelf
Ik werk sinds kort bij Garage De Vos in Lokeren , vanaf jan. 2008 kan ik de A5 2.0 tdi bestellen
Dat valt samen met onze verhuis naar de nieuwbouw ( mooiste Audi-garage v/h land )
in de Brandstraat te Lokeren . Als jullie een paar A5-jes samen bestellen zorg ik voor de beste voorwaarden
Als die nieuwe garage er is kom ik wel eens kijken
Is dat daar dan industriezone, aan de garage van Renault?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zie dat jij de S5 velgen hebt, hoe heb je dat voor mekaar gekregen, ik kon die niet bestellen zei men mij in de garage...
Heel mooi, maar moest ik em nu kopen zou ik de 20 inch dubbel 5-spakige velgen van onder de S8 kopen (kostprijs 4800 €)Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenGewoon gevraagd in de garage, oude velgen met band overgenomen voor 1500 €, S5 velgen kosten 3750 € .
Heel mooi, maar moest ik em nu kopen zou ik de 20 inch dubbel 5-spakige velgen van onder de S8 kopen (kostprijs 4800 €)
Ik bestelde mijn A5 met de 20" 7-spakige zoals hieronder:Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBeltar hier!?
Welkom! En proficiat met je aanwinst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zocht in de configurator, hoe zien die velgen er dan uit?
Echt zalige velgen, maar die prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBeltar hier!?
Welkom! En proficiat met je aanwinst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVolgens mij bedoelt hij deze:
Maar gezien het prijskeertje zal ik maar bij mijn 20"-ers blijven ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenThx, dat is wel de eerste keer dat ik die zie oip een A8, moooooi!
Maar gezien het prijskeertje zal ik maar bij mijn 20"-ers blijven ...
Maar inderdaad, die prijs
Maar die dubbele 7 spakige velgen van de RS 4 vind ik minstens even mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet zijn de nieuwe standaard velgen van de nieuwe S8.
Maar inderdaad, die prijs
Maar die dubbele 7 spakige velgen van de RS 4 vind ik minstens even mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAlleen jammer dat ik ze niet in titaniumkleur kan verkrijgen.
En ik vond dat nogtans zo'n zalige velgen voor onder de nieuwe A4, maar mét titaniumkleur natuurlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zocht in de configurator, hoe zien die velgen er dan uit?
Ik bestelde mijn A5 met de 20" 7-spakige zoals hieronder:
Het valt me echt op dat in bepaalde kleuren die wagen er veel beter uitziet ... en wit is er 1 van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenVolgens mij bedoelt hij deze:
Damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMerci Quattro_Dt om die hier nog es te posten.
Damn
Want het is verdomd zo'n zalige wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenKnappe velgen, zelfs met maatje kleiner
Het valt me echt op dat in bepaalde kleuren die wagen er veel beter uitziet ... en wit is er 1 van
Ja precies Wit en zwart zijn IMO een van de mooiste kleuren voor een A5, en dan nog dat S-line pak en hij is af
Comment
Comment