Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb na uitgebreid testrijden (beamer 330d auto, A5 manu) gekozen voor de duurdere A5...
    Ik vond dat de bmw binnenin absoluut moest onderdoen voor de audi.
    Ook kwam het zogezegd sportievere karakter van de bmw niet naar boven. Misschien door die automaat.
    Ik vond de A5 reuze meevallen qua fun. Je hebt wel eenzware voet nodig om 'het" gevoel te krijgen, maar ik heb dan ook grote voeten... dus...
    De wat stoerdere lijn, quattrotechniek,afwerking en attentere motor deden me voor de audi gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Dan hebben ze je toch niet héél serieus genomen. Ik kreeg 6,5% korting op de 3.0TDI volledige prijs. Er is geen sprake geweest van de packs of niet. Bij BMW liggen de korting inderdaad beter als ook de BIV. Ik ga normaal deze week beslissen maar ik denk dat het daarom toch een bmw gaat worden. Audi A5 = 58000 - korting = 54500 + 5000 biv = 59500. Bij BMW 330d = 59500 - korting = 54750 + 2500 BIV = 57250. Nu belde BMW vandaag nog dat ze €1500 extra korting geven dus €53250+BIV= 55750 . Dus bijna €4000 verschil voor een vergelijkbare auto. Wat zouden jullie doen?

Audi pro:
      Grotere koffer
      nieuwer
      Quatro
      sneller

BMW pro:
      meer ruimte achterin
      automaat
      soberder binnenin (minder = meer?)
      goedkoper (zelfs met meer opties alsook de BIV)
      standaard beter uitgerust
      uw hart volgen, Audi !
      :-)
      en stap gewoon met de offerte van bmw bij Audi binnen, het prijsverschil zal rap weg zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Nochtans doen ze hun best om nieuwe klanten binnen te rijven. Toen m'n pa was gaan horen voor z'n A6 en hij ook een ging horen hier in Sin-Truiden hebben die hem een geweldig aanbod gedaan en heeft hij de overstap gemaakt. Dus als ze dat ondeling al doen, wat gaan ze dan wel niet doen om een BMW-rijder aan de haak te slaan? Nu ja, ga anders ook eens horen bij Delorge en misschien heb je daar meer geluk.
        Hoe hard Audi ook probeert, ze weten dat ze geen BMW rijders moeten proberen aantrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Hoe hard Audi ook probeert, ze weten dat ze geen BMW rijders moeten proberen aantrekken.
          Ze doen het nochtans bij de vleet, en met succes. En terecht, Audi is méér dan een waardig alternatief voor BMW. Het is niet zonder reden dat BMW zo'n kortingen geeft op hun modellen: ze zijn zich terdege bewust van de kracht van Audi, en alhoewel de kortingen bij Audi doorgaans iets lager liggen (modellen fin de carrière niet meegerekend), moeten ze qua kortingen fél opboksen tegen Mercedes-Benz, dat vandaag monsterkortingen hanteert om de hogere catalogusprijs van hun modellen, vergeleken met Audi en BMW, weg te werken.

Om een idee te geven : de A5 2.7 TDI die wij hebben besteld (ING Lease) kwam met 12% korting (da's wel een uitzonderlijk diepe korting), de beste concurrerende offerte voor een 325dA Coupé kwam met 12,5% korting (maar daar is het onderste niet uit de kan gehaald), en ... houd je vast ... de beste concurrerende offerte voor een CLK 220 CDI A Avantgarde kwam met een korting van maar liefst 19%.

Er wordt hard geknokt, zoveel is duidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Om een idee te geven : de A5 2.7 TDI die wij hebben besteld (ING Lease) kwam met 12% korting (da's wel een uitzonderlijk diepe korting),
            ?

Iets gemist?
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Iets gemist?
              Neen, een A5 komt de vloot aanvullen, ter vervanging van een E60 525dA.

Comment

Neen, een A5 komt de vloot aanvullen, ter vervanging van een E60 525dA.
                Prachtig. Heb je inzeg gehad in uitrusting en kleuren, of is't een zilvergrijze met zwart interieur
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb de bestelling GOD ZIJ DANK kunnen ombuigen, in die zin dat er géén grijs interieur (met al die verschrikkelijk lelijke grijstinten door elkaar) is besteld, maar een zwart interieur met de amaretto-kleurige zetels. Of hoe dat interieurkleur ook heet, 'k weet de naam niet van buiten.

't Exterieur is, zoals altijd, lichtzilver metallic, dat staat op voorhand vast.

Als ik me niet vergis zit er nog één of andere pack bij, of twee zelfs, ik dacht iets met de naam "Intenso", kan dat? 't Ding heeft standaard xenon, er komen 17" onder, leder, en nog wat spul. Meer hoeft niet, 't zijn werkpaardjes.

Ik ben er wel blij om, de laatste grote BMW's, op de '6 en de X5 na, zijn zo mijn dada niet meer echt, en ik had geen zin in een facelift 520d ofzo. En 'k vind het ook een betere keuze dan een 320d Coupé, maar dan énkel omdat ik er zo goed als nooit mee moet rijden; mij ligt de manuele 320d Coupé qua rijgedrag en -plezier een pak meer dan een FWD A5 Multitronic.

Comment

• Iemand een idee hoe de achterbumper van het S-line exterieurpakket op de 1.8TFSI zal zijn? Aangezien die zijn 2 uitlaten links heeft.

Comment

• Volgens mij zijn dat foto's van een 3.0 TDI Quattro. Aangezien de zwarte grill en het Quottra embleem in de grill. Of zie ik scheel?

Comment

• Ik heb er geen idee van. Hebben ze niet allemaal dezelfde grille? En kan dat geen S-Line embleem zijn?

Comment

Ik heb er geen idee van. Hebben ze niet allemaal dezelfde grille? En kan dat geen S-Line embleem zijn?
                          Ik dacht dat enkel de 3.0 TDI de zwarte grill had, en de rest een grijze. Maar ik kan verkeerd zijn. En het kan een S-line logo zijn, maar ik zie daar nergens iets rood in. Hmz

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=119493646

Comment

• Oké, mooi afgeknald.

Comment

• De A5 die ik voor ogen had is trouwens 3000 euro gestegen Kan sommige opties maar niet definitief uitvinken En ik betaal dan liever iets meer zodat ik helemaal achter mijn keuze sta dan dat ik mij achteraf ga betreuren dat ik enkele dingen niet heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat enkel de 3.0 TDI de zwarte grill had, en de rest een grijze. Maar ik kan verkeerd zijn. En het kan een S-line logo zijn, maar ik zie daar nergens iets rood in. Hmz
                                  Dit is een 3.0 TDI
                                  Hierbij een foto van een 1.8 TFSI
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gij zijt ook zo'n slachtoffer van uw autoliefhebberij, gij. Ge ging starten met nen A3 Sportback 1.4T FSI, en nu zit ge al met nen A5 1.8T FSI S-Line met meer opties dan ge op die A3 ging genomen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                                      Hierbij een foto van een 1.8 TFSI
                                      Da's een CC-"foto", maar dan zonder de S-Line achterbumper dacht ik? Caoimsin vroeg live foto's, maar ik vind er nog geen. 't Lijkt me dat de levering van de 1.8T nog moet aanvangen...

Comment

• Bestaat dat een 1.4 in een A3?

Comment

Working...
                                        X