Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, maar Rabbit, wist gij dat niet? BMW en Audi gebruiken hipwit uni, en Mercedes gebruikt taxiwit hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hmmm, ik denk dat je een beetje achter loopt. Alle aardekleuren, gaande van lichter groen over bruintinten tot bruingrijs en zelfs goud, had volgens BASF z'n toptijd de voorbije paar jaren. Dat is ook over z'n top heen. De laatste trend was dat rood, en ook rood uni, weer meer in trek kwam, alle soorten rood trouwens. En naast rood uni dus ook wit uni.
      Ow. Vreemd. Ik zie héél wat nieuwere modellen in soorten metallic donkerbruin, champagnekleuren of warme, donkere roodtinten, eigenlijk wel aardekleuren.

Fel blauw of rood inderdaad ook wel maar in veel mindere mate.

Comment

• Ik herhaal ook maar wat ik nog niet zo lang geleden las in ik weet niet meer welk artikel. Vroeger had je op de BASF-site zo'n pagina waarin de kleurenmengers van dat bedrijf een maandelijkse update gaven over de vraag naar kleuren, en ook trends voorspelden. Maar die pagina vind ik niet meer terug.

Comment

Ik herhaal ook maar wat ik nog niet zo lang geleden las in ik weet niet meer welk artikel. Vroeger had je op de BASF-site zo'n pagina waarin de kleurenmengers van dat bedrijf een maandelijkse update gaven over de vraag naar kleuren, en ook trends voorspelden. Maar die pagina vind ik niet meer terug.
          Maakt BASF enkel lakken voor automobielindustrie of zitten daar ook andere segementen tussen?

Ik kan ook niets bewijzen hoor, ik zie enkel maar wat ik zie rondrijden aan nieuwere modellen.

Wat kleurtrends in woningen betreft kan ik wel met vrij grote zekerheid zeggen dat bruin-grijs en zachte, donkere aardse kleuren 'in' zijn. We hebben 2 maanden geleden onze living, inkomhal en keuken in een nieuwe kleur gezet & de kleurconsulente van Colora heeft onze wegwijs gemaakt in de huidige modekleuren.
          Last edited by ; 14/12/2007, 20:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            toch vind ik het wit waarmee audi en bmw hun auto's uitrust speciaal wit. Het is stukken mooier dan het wit van andere merken. ik vind het wel geslaagd en het zou wel eens mooi kunnen blijven.
            witter dan wit dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              Maakt BASF enkel lakken voor automobielindustrie of zitten daar ook andere segementen tussen?
              BASF maakt zowat alles dat niet bij de warme bakker te krijgen is, maar dat ging 'm toen weldegelijk om lakken voor de automotive sector.

Comment

• Audi A5

Nog iemand interesse om binnenkort een Audi (A5) te bestellen? We zijn al met 3, wat al iets betekent als je met een dealer onderhandelt over korting.

Comment

Dat zijn ook de enige auto's die ik ook nog in 't wit zou durven bestellen, al de rest niet. Maar dan echt niet.

Zeker dat "écht wit", dat compléét kleurloos wit, dat camionette-kleur ... vind ik verschrikkelijk. Enfin.
                  Koop al maar gereed een zonnebril voor als ik door Izegzm passeer

Comment

• Ziej vannolier?

Comment

• Config voorlopig al in mijn gedachten:
                      • 1.8 TFSI S-line
                      • Buitenkleur fantoomzwart
                      • Milano leder zwart sport
                      • Alu velgen "Dubbel 7-spaken" (of 20 spakige) (of Y-velgen indien mogelijk) (staat dus nog niet vast)
                      • Antidiefstal moeren
                      • Buitenspiegels pack 1 (Vanaf ik exact weet wat het inhoud kan dit wegvallen)
                      • Hild Hold Assist
                      • ISOFIX
                      • Lederen multifunctiestuur
                      • Pack "Intenso"
                      • Pack Sport Design S-line
                      • Xenon koplampen +
                      • Zonder kentekens
                      • Audi soundsystem
                      • Verwarmde zetels VR (twijfelachtig)

Comment

Ziej vannolier?
                        nenk, moa k passeere doa nu en toene, ween do moaten...

Allez, serieus nu, tegen Roeselare.

Comment

• Hild Hold Assist? Heb je dat echt nodig? Kost het veel anders zou ik het meteen weglaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Hild Hold Assist? Heb je dat echt nodig? Kost het veel anders zou ik het meteen weglaten.
                            60 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              60 euro
                              Ok dan

Comment

• deze namiddag heb ik telefoon gekregen van de verkoper van Top Motors waar ik de A5 dus heb kunnen testrijden ...
                                nu dinsdag heeft hij een volledige dag een S5 ter beschikking om naar potentiele klanten te gaan , en hij vroeg of ik dinsdag tijd had voor een uurke daar mee rond te rijden

oja ik heb rustig JA DENK HET WEL geantwoord

Comment

• Met de nadruk op rustig waarschijnlijk

Amusseerd u dinsdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Met de nadruk op rustig waarschijnlijk

Amusseerd u dinsdag
                                    dank u dank u ...

zijn 1ste vraag was , heb je dinsdag een uurke tijd ?
                                    ik zeg .... neen niet echt de dinsdag want dat is mijn drukste werkdag
                                    aaa zegt hem ... ik kom anders eens voor met een S5 een uurke rond te rijden
                                    aaa zeg ik , ik denk dat het dinsdag toch kalm zal zijn , kom maar af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      dank u dank u ...

zijn 1ste vraag was , heb je dinsdag een uurke tijd ?
                                      ik zeg .... neen niet echt de dinsdag want dat is mijn drukste werkdag
                                      aaa zegt hem ... ik kom anders eens voor met een S5 een uurke rond te rijden
                                      aaa zeg ik , ik denk dat het dinsdag toch kalm zal zijn , kom maar af
                                      Haha

Voor zoiets zou ik ook méér dan tijd maken Hij mag mijn vader ook altijd eens opbellen

Comment

• Diepzeeblauw:

Comment

• Ben echt zot van die A5 Als ik het geld had...

Ik was vandaag even naar de nieuwe A4 gaan kijken bij Willems in Genk en daar stond een witte A5 maar dat valt toch serieus tegen! Ik vond het echt lelijk. Maarja, smaken en kleuren...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                          X