Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Veel geld. Maar dan heb ik eens naar de prijs gekeken van een 320d Coupé met M-pakket en die kwam op € 39.615 ... Dus die prijzen lijken toch normaal tegenwoordig.
Veel geld. Maar dan heb ik eens naar de prijs gekeken van een 320d Coupé met M-pakket en die kwam op € 39.615 ... Dus die prijzen lijken toch normaal tegenwoordig.
Wie tegenwoordig een beetje uitbundig is en wat moois wil zal het in zijn portemonee zeker voelen.....het is zoals altijd in deze wereld neem nu een gewone A4 die is duidelijk goedkoper ( alhoewel ook ni goedkoop ) maar deze zal wel opgeslorpt worden in de massa als een grijze muis....
Ik heb zo goed als altijd al firmawagens gehad, maw geen één keer op mijn eigen naam verzekerd. De eerste bedragen die ik kreeg te horen situeerde tussen 4000 en 5000 euro, for real...
Vooral de Federale heeft me geholpen om de prijzen bij Fortis te doen zakken.
Comment