Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de reactie van de klanten

ik vind dat zo een stomme uitleg he ,
    waarom zouen de klanten afhaken omdat je met een Porsche rijd ?
    de dag dat ik mij een Porsche kan permitteren koop ik mij er ene punt .

Comment

• hoeveel peekaap heeft die 3.0TDI eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        hoeveel peekaap heeft die 3.0TDI eigenlijk?
        240pk, 0-100 in 6sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          de reactie van de klanten

Mja... ik kan dat wel goed begrijpen hoor. Als je dagelijks op bezoek moet bij klanten, die het misschien minder breed hebben (of eender wat), kan zo'n auto toch voor valse gevoelens zorgen.

Comment

Geef ik je 100% gelijk in, maar bij sommige mensen ligt dat gevoelig. Maar voor mij moet ie het zeker ni laten daarvoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
              240pk, 0-100 in 6sec
              niet slecht

ja, ik zou het moeilijk hebben om te kiezen tussen een E92 en een A5...

vind de E92 net iets sportiever ogen, is wss een pak sportiever te rijden maar het interieur van de audi maakt zoveel goed

ik zou het écht niet weten

Comment

• Iets zegt me dat ik het wel zou weten:

Ik kijk echt heel hard uit naar de RS5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Iets zegt me dat ik het wel zou weten:

Ik kijk echt heel hard uit naar de RS5...
                  knap, maar het rare aan een A5 is dat hij in het echt veel knapper is dan op foto.

Porsche plannen zijn nog niet opgeborgen, maar ik ga toch die S5 eens deftig overwegen en heb een proefrit gevraagd.

Comment

• Jep, in het echt is hij veel beter geproportioneerd. Die S5 in het echt is echt nog een headturner, geweldig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten
                      knap, maar het rare aan een A5 is dat hij in het echt veel knapper is dan op foto.
                      Vind ik ook, de auto toont in het echt niet zo zwaar als op de foto's.

Comment

Omdat velen dan redeneren dat je al goed verkocht hebt, en de prijzen dus goed doorrekent
                        je kan beter bv een bmw 550i kopen dan een porsche boxster. dat komt "minder ogen uitstekend" over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          je kan beter bv een bmw 550i kopen dan een porsche boxster. dat komt "minder ogen uitstekend" over.
                          raar maar zeer waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            niet slecht

ja, ik zou het moeilijk hebben om te kiezen tussen een E92 en een A5...

vind de E92 net iets sportiever ogen, is wss een pak sportiever te rijden maar het interieur van de audi maakt zoveel goed

ik zou het écht niet weten
                            Zit een beetje met hetzelfde probleem.

Ik vind de A5 qua interieur zeker mooier dan de E92 maar de A5 is vanachter gevoelig kleiner dan de E92 en daar ik 2 kids heb die gedurende de tijd dat ik met die auto zou rijden tussen de 11 en 16 jaar zijn, zal ik wel voor de E92 moeten gaan. Nu niet dat dat zou een ramp is...maar heb er toch wel wat spijt van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Mja... ik kan dat wel goed begrijpen hoor. Als je dagelijks op bezoek moet bij klanten, die het misschien minder breed hebben (of eender wat), kan zo'n auto toch voor valse gevoelens zorgen.
                              kweet da wel Maxime ...

maar wat moet je dan doen als je het kunt permitteren om een sportkar te kopen ?
                              niet kopen dus , geld op een spaarboek zetten en elke Porsche die je tegenkomt loopt het kwijl dan uit uw mond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                Omdat velen dan redeneren dat je al goed verkocht hebt, en de prijzen dus goed doorrekent
                                tuurlijk rekenen we de prijzen goe door

we hebben kwaliteit , en kwaliteit moet betaald worden

en ik wil een Porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                                  Zit een beetje met hetzelfde probleem.

Ik vind de A5 qua interieur zeker mooier dan de E92 maar de A5 is vanachter gevoelig kleiner dan de E92 en daar ik 2 kids heb die gedurende de tijd dat ik met die auto zou rijden tussen de 11 en 16 jaar zijn, zal ik wel voor de E92 moeten gaan. Nu niet dat dat zou een ramp is...maar heb er toch wel wat spijt van.

Ik was eerst ook sterk aan het twijfelen tussen de E92 en de A5, maar na een bezoek aan de IAA in Frankfurt ben ik er wel uit hoor. Het zal de BMW worden, gewoon om het feit dat de A5 en de nieuwe A4 bijna twee dezelfde wagens zijn, (lees voor de gewone man uit de straat, niet voor freaks zoals ons). EN dat is niet zo bij de E90 en E92 van BMW.
                                  En bijkomend voordeel is ook dat de BMW veel ruimer is vanachter, en dat is zeker mooi meegenomen met twee kinderen van 6 en 8 jaar.
                                  Dus voor mij zeker en vast de BMW E92 want ik vind dat een coupe wel wat exclusiviteit met zich mee moet dragen, en ik ben bang dat die exclusiviteit van de A5 gaat verdwijnen als sneeuw voor de zon van zodra de nieuw A4 in ons straatbeeld verschijnt.

Comment

• ik zie een A5 wel als dikke kanshebber als opvolger voor de E46 eerlijk gezegd

tenzij ik klein mannen tegen dan heb, dan zal het ne 4deurs of nen break worden

Comment

kweet da wel Maxime ...

maar wat moet je dan doen als je het kunt permitteren om een sportkar te kopen ?
                                      niet kopen dus , geld op een spaarboek zetten en elke Porsche die je tegenkomt loopt het kwijl dan uit uw mond

Je er niets van aantrekken als zelfstandige is niet zo'n slimme keuze lijkt me.
                                      Ben zelf ook zelfstandig en ik zie me niet bij m'n klanten toekomen met een 997.
                                      Leg dan maar eens je offerte voor terwijl je Porsche daar voor de ruit staat te blinken.
                                      Een menselijke reactie in hun hoofd is dan: "mmm... als meneer hem een Porsche kan permitteren..." Bla bla bla ... en ze zijn vertrokken met hun vooroordelen, terwijl je wel 18 uren per dag klopt en als rasechte autoliefhebber zo'n machiene onder je poep wilt. Dat zijn gewoon de harde feiten.

Als je het kunt permitteren om een Porsche te kopen kan je gerust een andere wagen bijkopen ook lijkt me. Ikzelf ken bijvoorbeeld iemand die een 997 gekocht heeft maar naar de klanten gaat met een BMW 5-serie. De 997 gebruikt hij niet enkel in het weekend, ook in de week, maar naar klanten altijd met de BMW. Een andere kennis wou hem een Cayenne kopen maar daar hij ook dagelijks op klantenbezoek moet heeft hij uiteindelijk gekozen voor een full option Touareg.

Comment

• Het hangt ook een beetje af van welk bedrijf je hebt.

Toen ik nog bij m'n vader werkte als dakwerker had ik ook een Porsche voor in de vrije tijd. Om echter naar de klanten te gaan had ik ook nog een Citroen C15D met in 't groot onze reclame op. Ik ben nooit met de Porsche naar klanten gegaan. Onze klanten wisten trouwens niet dat ik een Porsche had.

Als de klanten dit echter wel te weten kunnen komen, dat zou je wel eens klanten kunnen verliezen. Zeker als je het moet hebben van de koopkracht van particulieren die u kennen. Zeer delicaat om dan met zo'n vette bak te rijden aan zo'n jonge leeftijd. Je hebt altijd mensen die uit jaloezie hun centen elders gaan spenderen...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ik heb 'm nu een aantal keren in het wild mogen zien, en ik vind het een hele mooie verschijning.
                                          alleen die leds aan de voorkant zijn smakeloos. het doet me denken aan begin jaren 90, toen alle johnnies met mistlichten aan gingen rijden.
                                          ik vind het iets te 'in your face/get out of my way'.

Comment

Working...
                                          X