Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind die LED's nu niet speciaal mooi, maar zeker ook niet lelijk
ik zou er zeker niet speciaal voor bijbetalen om ze te hebben ... en gezien ik op de 2.0tdi wacht en ik al gehoord heb dat deze waarschijnlijk niet standaard zouden zijn op die versie ziet het er naar uit dat ik ze niet ga hebben.
lichten aan, overdag bij normaal weer op de autostrade is meestal "opzij opzij opzij, ik kom aangevlogen" ... maar ik heb niet echt zo'n rijstijl, zou dus wat verwarring veroorzaken denk ik hehehe
Ik ben daarnet effe gestopt bij Coox te Lanaken. Naast een witte RS4 Avant stond er ook een A5 in de showroom. Ik heb me eens even genesteld achter het stuur van deze prachtige coupé. Ik moet toch wel toegeven dat het interieur veel meer klasse uitstraalt dan dat van de BMW 3 coupé. Ik zou me heel zeker eens durven wagen aan zo'n A5.
Ik heb dan ook eens gevraagd wanneer de automaten beschikbaar zijn voor de 3.0 TDI en de S5. Wat de 3.0 TDI betreft konden ze me nog geen antwoord geven. De S5 daarentegen is nu al bestelbaar met tiptronic en zal vanaf maart 2008 van de band rollen.
Ze gaan me contacteren als de 3.0 TDI ook met automaat te verkrijgen zal zijn.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ben daarnet effe gestopt bij Coox te Lanaken. Naast een witte RS4 Avant stond er ook een A5 in de showroom. Ik heb me eens even genesteld achter het stuur van deze prachtige coupé. Ik moet toch wel toegeven dat het interieur veel meer klasse uitstraalt dan dat van de BMW 3 coupé. Ik zou me heel zeker eens durven wagen aan zo'n A5.
Ik heb dan ook eens gevraagd wanneer de automaten beschikbaar zijn voor de 3.0 TDI en de S5. Wat de 3.0 TDI betreft konden ze me nog geen antwoord geven. De S5 daarentegen is nu al bestelbaar met tiptronic en zal vanaf maart 2008 van de band rollen.
Ze gaan me contacteren als de 3.0 TDI ook met automaat te verkrijgen zal zijn.
Ik ben daarnet effe gestopt bij Coox te Lanaken. Naast een witte RS4 Avant stond er ook een A5 in de showroom. Ik heb me eens even genesteld achter het stuur van deze prachtige coupé. Ik moet toch wel toegeven dat het interieur veel meer klasse uitstraalt dan dat van de BMW 3 coupé. Ik zou me heel zeker eens durven wagen aan zo'n A5.
Ik heb dan ook eens gevraagd wanneer de automaten beschikbaar zijn voor de 3.0 TDI en de S5. Wat de 3.0 TDI betreft konden ze me nog geen antwoord geven. De S5 daarentegen is nu al bestelbaar met tiptronic en zal vanaf maart 2008 van de band rollen.
Ze gaan me contacteren als de 3.0 TDI ook met automaat te verkrijgen zal zijn.
Ben je vandaag in Bree geweest toevallig? Ik zag een zilveren 530d stoppen hier bij mij in de straat. (Omdat je van Limburg bent, langs Coox gereden (die rode A5 vind ik niet mooi, kleur staat er niet mooi bij) dacht ik dat je misschien richting Bree ging)
Ik was eerst ook sterk aan het twijfelen tussen de E92 en de A5, maar na een bezoek aan de IAA in Frankfurt ben ik er wel uit hoor. Het zal de BMW worden, gewoon om het feit dat de A5 en de nieuwe A4 bijna twee dezelfde wagens zijn, (lees voor de gewone man uit de straat, niet voor freaks zoals ons). EN dat is niet zo bij de E90 en E92 van BMW.
En bijkomend voordeel is ook dat de BMW veel ruimer is vanachter, en dat is zeker mooi meegenomen met twee kinderen van 6 en 8 jaar.
Dus voor mij zeker en vast de BMW E92 want ik vind dat een coupe wel wat exclusiviteit met zich mee moet dragen, en ik ben bang dat die exclusiviteit van de A5 gaat verdwijnen als sneeuw voor de zon van zodra de nieuw A4 in ons straatbeeld verschijnt.
Misschien heb je wel een punt, zou ze eerst (de a4 en a5) in het echt eens willen tegenkomen om te zien of ze effectief zo hard op elkaar lijken. Bij de bmw valt het mij in elk geval direct op of het ne coupe is...
En nen zwarte e92 met een m-kit en sattlebraun leder valt me ook wel in smaak.
Misschien heb je wel een punt, zou ze eerst (de a4 en a5) in het echt eens willen tegenkomen om te zien of ze effectief zo hard op elkaar lijken. Bij de bmw valt het mij in elk geval direct op of het ne coupe is...
En nen zwarte e92 met een m-kit en sattlebraun leder valt me ook wel in smaak.
vandaag nog eens een a5 van dichtbij gaan bekijken. Ik kon natuurlijk niet vergelijken met een nieuwe a4 maar die brede heupen en imposante motorkap lijken me toch typische a5 features. Ik heb trouwens gemerkt dat die snuit iet wat het zicht beperkt wat voor een mainstream a4 wss niet echt aanvaardbaar zou zijn. Als overtuigd bmw coupe liefhebber laat deze a5 me toch niet kou. Volgende week mijn eerste date met de s5. Afwachten wat dat geeft. Een testrit met de 335i had me niet echt kunnen overtuigen.
Het zal de BMW worden, gewoon om het feit dat de A5 en de nieuwe A4 bijna twee dezelfde wagens zijn, (lees voor de gewone man uit de straat, niet voor freaks zoals ons). EN dat is niet zo bij de E90 en E92 van BMW.
De neus en de poep van de A4 en de A5 gelijken op mekaar, maar er zijn toch voldoende subtiele verschillen om ze te onderscheiden van mekaar. Bij de vorige E46 was het verschil tussen coupé en berilne ook kleiner maar toch herkenbaar. Uiteindelijk is het de algemene lijn van de wagen die hier toch een serieus verschil maakt. Bij de A4 is de gordellijn een rechte lijn, terwijl die van de A5 glooiend is en daardoor veel sensueler...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ben de Audi A5 nu al paar keer tegengekomen op de weg en vind het wel een knappe wagen maar ik merk dat elke keer ik een 3coupé tegenkom ik toch telkens verschiet hoe mooi die wagen wel niet is! Vond A5 er op de foto's beter uitzien dan in het echt, hij komt me te bol over in het echt... En vind die ledlichten wel mooi maar echt stijlvol? Nee vind ze eerder opzichtig (mss zelfs beetje pimp!). Dacht dat ik de A5 zou prefereren boven de 3coupé maar blijkt toch andersom te zijn! Dat is natuurlijk allemaal eigen mening, benieuwd welke we meeste zullen tegenkomen...
Vond A5 er op de foto's beter uitzien dan in het echt
raar, ik vind net het omgekeerde veel mooiere heupen en een dreigende motorkap
Je kan trouwens het verschil met de A4 goed zien aan de zijlijn die de voorlichten met de achterlichten verbindt. Bij de A5 zit er vooraan en achteraan een golfbeweging in.
Een testrit met de 335i had me niet echt kunnen overtuigen.
Dat gevoel had ik ook een beetje.
Auto was wel echt snel, maar dat merkte ik meestal pas als ik in men spiegel keek en opmerkte dat de rest nog aan het verkeerslicht stond .
Het gevoel (motorgeluid e.d.) vond ik wat achterblijven, ik ben ook met een z4 3.0 gaan rijden en die had pas een gevoel van snelheid. Subliem motorgeluid en enorm hard afgesteld, alleen om hier dagelijks mee te gaan rondrijden leek me nu ook niet zo ideaal.
Comment