Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is om te zeggen...

I'm enjoying it!
    'k Heb helaas weinig 4WD ervaring, maar met de A5 heb ik direct in de roos geschoten denk ik. Vettige dagen zoals deze zijn heel plezant... hij plakt nog geweldig op de baan en de limieten blijven voldoende ver weg, maar het is dezer dagen beter doenbaar om de limieten (veilig) op te zoeken. Een ferme tik op het gaspedaal zet 'em mooi in een gecontroleerde en vrij relaxte overstuur beweging. Ik kan me inbeelden dat ik met een 335d automaat niet datzelfde vertrouwen zou hebben en me dan enkel veilig voel met pampers aan. Om niet te zeggen dat een 335d waarschijnlijk z'n vermogen niet goed kwijt kan nu.

ohja PS, vorige week had m'n vriendin in het Antwerpse (op de A12) een zwarte A5 gespot, met krak dezelfde letters op de nr-plaat: XWP-***. 't Had geestig geweest als we samen zouden gereden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      't Is om te zeggen...

I'm enjoying it!
      'k Heb helaas weinig 4WD ervaring, maar met de A5 heb ik direct in de roos geschoten denk ik. Vettige dagen zoals deze zijn heel plezant... hij plakt nog geweldig op de baan en de limieten blijven voldoende ver weg, maar het is dezer dagen beter doenbaar om de limieten (veilig) op te zoeken. Een ferme tik op het gaspedaal zet 'em mooi in een gecontroleerde en vrij relaxte overstuur beweging. Ik kan me inbeelden dat ik met een 335d automaat niet datzelfde vertrouwen zou hebben en me dan enkel veilig voel met pampers aan. Om niet te zeggen dat een 335d waarschijnlijk z'n vermogen niet goed kwijt kan nu.

ohja PS, vorige week had m'n vriendin in het Antwerpse (op de A12) een zwarte A5 gespot, met krak dezelfde letters op de nr-plaat: XWP-***. 't Had geestig geweest als we samen zouden gereden hebben.
      Me is jealous

Comment

• Echt eh
        Eergisteren eentje (grijze) gezien op 16" ofzo wintervelgen (echt bagger lelijke velgen), en nog was die A5 reteknap
        Zoiets is echt zeldzaam bij moderne wagens

Comment

• De kans zit er dik in dat ik binnenkort een A5 3.0 TDI ga rijden.

Vrijdag eens naar de dealership gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            De kans zit er dik in dat ik binnenkort een A5 3.0 TDI ga rijden.

Vrijdag eens naar de dealership gaan.
            Ga je er één kopen of gewoon testen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Ga je er één kopen of gewoon testen?
              Kopen? I wish!

Neen, gewoon een testrit maken. Ik wil eens weten hoe die nu rijdt, zeker met dat nieuwe MLB platform dat zogezegd voor meer sportiviteit moet zorgen..

Comment

• Zijn ze wel happig om 18 jarigen met een 3.0 TDI de baan op te sturen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                  Zijn ze wel happig om 18 jarigen met een 3.0 TDI de baan op te sturen?

Ze hebben me al een nieuwe S3 meegegeven dus een A5 zal ook wel lukken vermoed ik?

Comment

't Is om te zeggen...

I'm enjoying it!

welke kleur heb je? ons Belgisch pokkeweer van de laatste dagen is zalig met de A5, af en toe de ESP afzetten is ook wel eens lekker ... de BMW's staan precies stil op de weg met dit weer en nu schiet de helft mij hier af ... lol

Comment

al eens gezien wat het je kost als je een 'toekske' doet met een testwagen ? of je dan 18 bent of 81 speelt weinig rol denk ik

Comment

tuurlijk dat , he WILLIAM

Comment

Ik kan me inbeelden dat ik met een 335d automaat niet datzelfde vertrouwen zou hebben en me dan enkel veilig voel met pampers aan. Om niet te zeggen dat een 335d waarschijnlijk z'n vermogen niet goed kwijt kan nu.
                          Gisteren aan de verkeerslichten eens doorgetrokken met m'n 335d. De kont bleef zijn weg zoeken tot de naald ruimschoots over de 100km/h stond ... trust me, het heeft ook zijn charmes
                          Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                            welke kleur heb je?
                            Zie mijn avatar...
                            Ok, weer tijd voor een foto dan! :p

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                            Gisteren aan de verkeerslichten eens doorgetrokken met m'n 335d. De kont bleef zijn weg zoeken tot de naald ruimschoots over de 100km/h stond ... trust me, het heeft ook zijn charmes

Comment

• Ik was van plan om mij A5 een 2.0 TDI automaat te kopen. Volgens de dealer komt 2.0 zonder automaat rond januari 08 en de automaat rond augustus. Daarom ben ik nu van plan om mij volgende maand een 2.7 aan te schaffen.
                              Ook was ik van plan om de velgen van S5 te nemen, maar aangezien het prijsverschil tusen 2.0 en 2.7, zie ik daar vanaf.
                              Heeft er iemand een afbeelding van de standaard velgen.
                              Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Ja jong, als mijn vader bij 120 in vierde plankgas geeft slipt dat ding in de regen nog door (of is dit normaal in de regen?).

Ik heb er vandaag ook nog eens meegereden, je moet jezelf zo hard bedwingen hè, een zachte tik op de pedaal en de naald staat op 100...

En nu terug ON-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                  Alvast bedankt.
                                  Via de CC van Audi.de zouden dit de standaard velgen zijn. Bij elke versie van 2.7l TDI tot 3.2l FSI zijn het deze velgen die erop komen:

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Ja jong, als mijn vader bij 120 in vierde plankgas geeft slipt dat ding in de regen nog door (of is dit normaal in de regen?).
                                  Dit is volgens mij dood normaal, zeker met de pk's die je hebt en op een nat wegdek.
                                  Last edited by ; 16/11/2007, 23:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Dit is volgens mij dood normaal, zeker met de pk's die je hebt en op een nat wegdek.
                                    En koppel wss ook.

Comment

• HIJ IS ER !!! Eindelijk. Morgen ga ik em bekijken in de garage en vanaf volgende week woensdag kan ik ermee rondrijden.
                                      Ze moeten de S5 velgen en winterbanden er nog opzetten. Hummm ... ik zie ernaar uit, sky roof, wit leer, alumunium, B&O

Normaal gezien was de auto voorzien voor week 49, vertelden ze me nog vorige week ... en nu is ie er al ... zalig
                                      Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                        Ik was van plan om mij A5 een 2.0 TDI automaat te kopen. Volgens de dealer komt 2.0 zonder automaat rond januari 08 en de automaat rond augustus. Daarom ben ik nu van plan om mij volgende maand een 2.7 aan te schaffen.
                                        Ook was ik van plan om de velgen van S5 te nemen, maar aangezien het prijsverschil tussen 2.0 en 2.7, zie ik daar vanaf.
                                        Alvast bedankt.

Reken er maar op dat de levering niet voor maart zal zijn. De datum stond nu al op eind maart. Het zal april worden tegen dan. De verkoper wist me ook te vertellen dat er veel mensen aan het wachten zijn op de 2.0TDI. En als die besteld kan worden zou de datum naar eind 2008 schieten. Ik ga vandaag en testrit maken met de 2.7TDI multitronic.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik meer geneigd ben om over te stappen naar BMW op dit moment. Ik ben vorige maandag bij Beckers in Genk geweest. En ik moet zeggen dat BMW op dit moment toch wel een hoop voordelen heeft. De 3 coupé kost een stuk minder, veel meer keuze in motoren, levertermijn (+/-6 weken), minstens 8% korting i.p.v. 4%.

Bij de A5 weet ik het nog zo niet. 2.7TDI = Multitronic en de 3.0TDI = €5000 BIV. En voor de prijs van een 2.7TDI s-line met een intenso plus pakket en nog een paar opties, heb je een 3-reeks coupé (325d) bijna full option. Ach ja we zullen wel zien. Kijken of de multitronic me mss kan overtuigen en anders wordt het BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                          3.0TDI = €5000 BIV.
                                          Garage Mertens wist me gisteren te vertellen dat er vanaf januari ook een A5 3.0TDI kwam met 211 Pk wat dus een BIV van 2500 geeft.

Voor mij is de A5 definitief van de baan, hij is echt te klein bevonden achteraan. De E92 coupe is - na vergelijk - echt een heel stuk ruimer vanachter.

Comment

Working...
                                          X