Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Zie mijn avatar...
    Ok, weer tijd voor een foto dan! :p

Prachtige A5!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Reken er maar op dat de levering niet voor maart zal zijn. De datum stond nu al op eind maart. Het zal april worden tegen dan. De verkoper wist me ook te vertellen dat er veel mensen aan het wachten zijn op de 2.0TDI. En als die besteld kan worden zou de datum naar eind 2008 schieten. Ik ga vandaag en testrit maken met de 2.7TDI multitronic.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik meer geneigd ben om over te stappen naar BMW op dit moment. Ik ben vorige maandag bij Beckers in Genk geweest. En ik moet zeggen dat BMW op dit moment toch wel een hoop voordelen heeft. De 3 coupé kost een stuk minder, veel meer keuze in motoren, levertermijn (+/-6 weken), minstens 8% korting i.p.v. 4%.

Bij de A5 weet ik het nog zo niet. 2.7TDI = Multitronic en de 3.0TDI = €5000 BIV. En voor de prijs van een 2.7TDI s-line met een intenso plus pakket en nog een paar opties, heb je een 3-reeks coupé (325d) bijna full option. Ach ja we zullen wel zien. Kijken of de multitronic me mss kan overtuigen en anders wordt het BMW!
      ik zou multitronic niet doen, heb zelf een 3 liter en handgeschakeld rijdt zeer leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
        Garage Mertens wist me gisteren te vertellen dat er vanaf januari ook een A5 3.0TDI kwam met 211 Pk wat dus een BIV van 2500 geeft.

Voor mij is de A5 definitief van de baan, hij is echt te klein bevonden achteraan. De E92 coupe is - na vergelijk - echt een heel stuk ruimer vanachter.
        eerlijk gezegd, wat maakt 2500 Euro als je zo'n wagen koopt? dat verschil haal je terug in bij een mogelijke herverkoop volgens mij ... hij is niet ruim achterin, maar hij blijft in mijn ogen mooier en unieker dan bmw 3, maar da's smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
          HIJ IS ER !!! Eindelijk. Morgen ga ik em bekijken in de garage en vanaf volgende week woensdag kan ik ermee rondrijden.
          Ze moeten de S5 velgen en winterbanden er nog opzetten. Hummm ... ik zie ernaar uit, sky roof, wit leer, alumunium, B&O

Normaal gezien was de auto voorzien voor week 49, vertelden ze me nog vorige week ... en nu is ie er al ... zalig
          welke versie en kleur? ga maandag zelf je platen halen, dan heb je hem maandag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
            eerlijk gezegd, wat maakt 2500 Euro als je zo'n wagen koopt? dat verschil haal je terug in bij een mogelijke herverkoop volgens mij ... hij is niet ruim achterin, maar hij blijft in mijn ogen mooier en unieker dan bmw 3, maar da's smaak
            Ik denk dat een auto waarvan de BIV een stuk lager ligt ook makkelijker herverkoop . En €2500 = 5% van de waarde van de auto. Vind ik toch veel om om zomaar naar de "staat" te gooien .

Comment

• Ik weet dat hij maar leverbaar zal zijn in maart of april maar aangezien ik in een rolstoel zit heb ik een automaat nodig en deze zal bij de 2.0 maar voorzien zijn ten vroegste in augustus, waarschijnlijk dan leverbaar einde jaar.
              Het is daarom dat ik de velgen van S5 zou laten vallen en de standaard zou nemen, maar nu ik ze gezien heb vind ik ze maar lelijk.
              Nu hoop ik dat een goede korting krijg en een hoge overname van mijn oude wagen.
              BMW ben ik ook naar gaan kijken maar ik vind A5 veel mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                Ik weet dat hij maar leverbaar zal zijn in maart of april maar aangezien ik in een rolstoel zit heb ik een automaat nodig en deze zal bij de 2.0 maar voorzien zijn ten vroegste in augustus, waarschijnlijk dan leverbaar einde jaar.
                Het is daarom dat ik de velgen van S5 zou laten vallen en de standaard zou nemen, maar nu ik ze gezien heb vind ik ze maar lelijk.
                Nu hoop ik dat een goede korting krijg en een hoge overname van mijn oude wagen.
                3 liter automaat? die gaat er op +/- hetzelfde moment zijn of nog vroeger dan de 2 liter, de
                2.7 is misschien idd een tussenoplossing, maar ben geen multitronic-fan, op de 3 liter zal allicht een tiptronic komen denk ik

Comment

Ik weet dat hij maar leverbaar zal zijn in maart of april maar aangezien ik in een rolstoel zit heb ik een automaat nodig en deze zal bij de 2.0 maar voorzien zijn ten vroegste in augustus, waarschijnlijk dan leverbaar einde jaar.
                  wat bedoel je met S5 velgen? ik denk dat dat zeer veel geld kost als je die erbij wil hebben, paraboolvelgen zijn ook heel mooi (die heb ik hehe)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                    Ik denk dat een auto waarvan de BIV een stuk lager ligt ook makkelijker herverkoop . En €2500 = 5% van de waarde van de auto. Vind ik toch veel om om zomaar naar de "staat" te gooien .
                    daar heb je een punt, maar ik vind als je zo'n wagen koopt dat je eerst naar je eigen moet kijken en dan naar degene die binnen 5 jaar ermee zal rijden ...

Comment

wat bedoel je met S5 velgen? ik denk dat dat zeer veel geld kost als je die erbij wil hebben, paraboolvelgen zijn ook heel mooi (die heb ik hehe)
                      heb je daar een foto van

Comment

3 liter automaat? die gaat er op +/- hetzelfde moment zijn of nog vroeger dan de 2 liter, de
                        2.7 is misschien idd een tussenoplossing, maar ben geen multitronic-fan, op de 3 liter zal allicht een tiptronic komen denk ik
                        Dat is dan wel terug een heel pak duurder. Heb je een bepaalde reden waarom je geen fan bent

Comment

ben geen multitronic-fan
                          Ik was allerminst een Multitronic-fan, vroeger. Meer nog: ik spuugde op die bakken. Ze waren verschrikkelijk (vond ik) ... tenminste als je een direct gevoel wou, als je een sportieve(re) auto wou. Ik heb een A4 Cabrio 2.4 Multitronic gereden, enkele jaren geleden, en na 5 km kroop ik wenend uit die auto (en 't werd een 325CiA cabrio).

Enige weken terug reed ik mee in een A6 2.0 TDI Multitronic, en ik ondervond een totaal andere versnellingsbak, precies. En de Multitronic in de A5 2.7 is écht een goeie versnellingsbak geworden, vind ik. Weg is het variomatic-gevoel.

Heb je al die nieuwste Multitronic gereden? Ik was in ieder geval positief verrast!

Comment

heb je daar een foto van

ik heb deze kleur en velgen, zijn in het echt nog veel mooier (donkerder)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ik was allerminst een Multitronic-fan, vroeger. Meer nog: ik spuugde op die bakken. Ze waren verschrikkelijk (vond ik) ... tenminste als je een direct gevoel wou, als je een sportieve(re) auto wou. Ik heb een A4 Cabrio 2.4 Multitronic gereden, enkele jaren geleden, en na 5 km kroop ik wenend uit die auto (en 't werd een 325CiA cabrio).

Enige weken terug reed ik mee in een A6 2.0 TDI Multitronic, en ik ondervond een totaal andere versnellingsbak, precies. En de Multitronic in de A5 2.7 is écht een goeie versnellingsbak geworden, vind ik. Weg is het variomatic-gevoel.

Heb je al die nieuwste Multitronic gereden? Ik was in ieder geval positief verrast!
                              op een A6 2 liter na test met A6 2.7 tiptronic en trok op niks vond ik
                              rijdt heel onaangenaam, zelfs saai vond ik

Comment

• Een multitronic moet gekoppeld zijn aan een koppelrijke motor (met meer dan 4-cilinders).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Zie mijn avatar...
                                  Ok, weer tijd voor een foto dan! :p

Erg mooi! In de zilvere kleur komen dat details mooi uit.
                                  Dit zijn ook de mooiste velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Prachtige A5!!!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Erg mooi! In de zilvere kleur komen dat details mooi uit. Dit zijn ook de mooiste velgen.
                                    Merci, hoewel ik er eigenlijjk zelf voor niks tussenzit, het was een directiewagen. Ikzelf zou eerder een donkergrijs of zwart genomen hebben, maar hoe meer ik deze auto van dichtbij zie, hoe knapper ik dat zilver vind. 't Is zoals je zegt een heel mooie kleur om de lijnen van de auto te zien. Alhoewel ik zilver echt zo'n typische kleur uit de jaren 90 vind, maar bon.

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                                    Garage Mertens wist me gisteren te vertellen dat er vanaf januari ook een A5 3.0TDI kwam met 211 Pk wat dus een BIV van 2500 geeft.
                                    Doemme, die had ik moeten hebben, en dan met de gespaarde centjes de auto chiptunen.

Op de A5 is precies alles te krijgen "vanaf januari"... dat is echter wachten tot juni/juli vooraleer je de auto hebt? Ik dacht trouwens dat de 3.0TDI rond de zomermaanden zou aangepast worden naar Euro V? Daarop moet je dan weer wachten tot september/oktober... dus mijn advies, blijven wachten en nooit kopen jongens!

Comment

ik heb deze kleur en velgen, zijn in het echt nog veel mooier (donkerder)
                                      Deze zijn inderdaad mooi, maar ik heb de indruk dat iedereen deze neemt.

Comment

• Ik ben de auto gisteren gaan bekijken. De auto was nog half ingepakt maar zag er toch al prachtig uit.
                                        Superleuk was dat het gerucht klopte dat er te weinig manuele zetels voorradig waren en dus dat ze er gratis elektrische zetels hebben in geplaatst. Dat was dus de enige optie die ik niet had. ZALIG. Woensdag heb ik em.
                                        Etron > Q8

Comment

Deze zijn inderdaad mooi, maar ik heb de indruk dat iedereen deze neemt.
                                          Ik ben toch ook voor de S5 velgen gegaan. Als je de gewone velgen terug verkoopt aan de garage en je koopt de S5 velgen, kom je ongeveer aan de prijs van de optie om de Y velgen te nemen.
                                          Etron > Q8

Comment

Working...
                                          X