Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben de auto gisteren gaan bekijken. De auto was nog half ingepakt maar zag er toch al prachtig uit.
Superleuk was dat het gerucht klopte dat er te weinig manuele zetels voorradig waren en dus dat ze er gratis elektrische zetels hebben in geplaatst. Dat was dus de enige optie die ik niet had. ZALIG. Woensdag heb ik em.
daarmee ! dat was bij mij ook, ik begreep er geen bal van, en de verkoper wist precies niet beter ... dus ikke mondje dicht en mij van de onnozele gehouden
zo zal hij eruit zien:
opties:
audi sound system
gps+dvd
milano leder zwart
19" velgen
parkeerhulp
lounge pakket + nog een pakket ma ben naam vergeten (iets met plus)
tis een 3.0 diesel
Het was te lang wachten op die blauwe hé , al vond ik dat blauw misschien wel iets knapper. Dit is dan weer de 3.0 diesel en dat maakt het plaatje dan weer compleet ..
Het was te lang wachten op die blauwe hé , al vond ik dat blauw misschien wel iets knapper. Dit is dan weer de 3.0 diesel en dat maakt het plaatje dan weer compleet ..
Idd, we dachten juist hetzelfde. Panoramisch dakje is nu ook wel weggevallen, maar ja ik denk wel dat de motorisatie het zal goed maken
Comment