Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenWat voor eentje is dat?
Logo S-line, Half S-tekentje op de grille, geen 2x2 uitlaten?
4 uitlaten = Audi S52018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenOp een volledig zwarte lijkt het me ook wel de moeite..
Iemand foto's ?
Als ik een foto van een zwarte A5 S-line kan vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenOp een volledig zwarte lijkt het me ook wel de moeite..
Iemand foto's ?
Iemand al meer info over een 4 cilinder diesel in de A5 ?
Er komt ook nog een 2.0 Tdi met 163 PK prijzen zullen bekend worden gemaakt +/- eind december....ik zit er trouwens op te wachten om hem te bestellen......leveringen zullen dan gebeuren +/- half mei begin juni 2008....en dat zal het dan zowat zijn wat 4 cilinders betreft.
Mijn concessie houder heeft me wel verteld dat er later voor de 4 cilinder motoren ook een S tronic automaat zal leverbaar worden....algoe want een Multitronic op een 2.0 Tdi want een multitronic vind ik absoluut niet te vergelijken...
Comment
-
Audi A5 S Line
Voor diegene die het interresant vind hier enkel fotootjes van een interieur van de S Line versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenEr komt ook nog een 2.0 Tdi met 163 PK prijzen zullen bekend worden gemaakt +/- eind december....ik zit er trouwens op te wachten om hem te bestellen......leveringen zullen dan gebeuren +/- half mei begin juni 2008....
Prijs zou zo'n 35K zijn, basisuitrusting en prijzen van opties & pakketten zal wel overeenkomen met die van de 1.8 TFSI zeker ...
De S-line zetels zijn wel knap, zie die zelfs liever dan volledig leer ... maar de 18" velgen vind ik maar niks
We zullen een paar mensen verzamelen die er op zitten te wachten en dan samen gaan bestellen, krijgen we zeker een betere korting
Had misschien wel graag een automaat (maar geen 2.7 tdi), maar ja, altijd maar langer wachten ... dan kan je bijna gaan wachten op een facelift LOLLast edited by viperman; 26/11/2007, 18:42.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGa u dan ene kopen hé...
Comment
Comment