Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Zie nu toch eens!!!!!

Comment

• Op een volledig zwarte lijkt het me ook wel de moeite..

Iemand foto's ?

Iemand al meer info over een 4 cilinder diesel in de A5 ?

Comment

• e

Een hele mooie audi in het zwart is hij prachtig op de RIng al zien rijden.
        Mr Drift

Comment

• Wat voor eentje is dat?
          Logo S-line, Half S-tekentje op de grille, geen 2x2 uitlaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            Wat voor eentje is dat?
            Logo S-line, Half S-tekentje op de grille, geen 2x2 uitlaten?
            geen 2x2 uitlaten => 2.7 of 3.0 TDI
            4 uitlaten = Audi S5
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• het S-line pakket icm met "lichte" kleuren (eigenlijk alles behlave zwart) is zeer mooi
              bij een zwarte valt het veel minder op vind ik ...
              eventueel enkel die opzetstukjes langs de zijkant zijn dan meer dan voldoende
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Op een volledig zwarte lijkt het me ook wel de moeite..

Iemand foto's ?
                Ik kan eventueel een shopje maken...

Als ik een foto van een zwarte A5 S-line kan vinden.

Comment

• Y type velgen 19"

kan er iemand een shopke maken van een zwarte nieuwe A4 met de 19" parabool Y type velgen van de A5? zou deze eronder willen leggen maar ze zijn heel duur en wil zeker zijn van de 'look'..

Comment

• vandaag het ( pracht ) exemplaar van Wax-it ( zijne pa ) mogen bekijken en wat een prachtcoupé is het. Een voorbeeld van een coupé dat er binnen 10 jaar nog fris uitziet.

Eveneens; wat een soundsystem ( B&O ?? ) , mijn HK-MINI HiFisystem is zelfs niet zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Op een volledig zwarte lijkt het me ook wel de moeite..

Iemand foto's ?

Iemand al meer info over een 4 cilinder diesel in de A5 ?
                      Er is momenteel al 1 4 cilinder verkrijgbaar maar dat is een benzine 1.8 TFSI met 170 PK..

Er komt ook nog een 2.0 Tdi met 163 PK prijzen zullen bekend worden gemaakt +/- eind december....ik zit er trouwens op te wachten om hem te bestellen......leveringen zullen dan gebeuren +/- half mei begin juni 2008....en dat zal het dan zowat zijn wat 4 cilinders betreft.

Mijn concessie houder heeft me wel verteld dat er later voor de 4 cilinder motoren ook een S tronic automaat zal leverbaar worden....algoe want een Multitronic op een 2.0 Tdi want een multitronic vind ik absoluut niet te vergelijken...

Comment

• Audi A5 S Line

Voor diegene die het interresant vind hier enkel fotootjes van een interieur van de S Line versie
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                          Er komt ook nog een 2.0 Tdi met 163 PK prijzen zullen bekend worden gemaakt +/- eind december....ik zit er trouwens op te wachten om hem te bestellen......leveringen zullen dan gebeuren +/- half mei begin juni 2008....
                          Ik zit er ook op te wachten
                          Prijs zou zo'n 35K zijn, basisuitrusting en prijzen van opties & pakketten zal wel overeenkomen met die van de 1.8 TFSI zeker ...

De S-line zetels zijn wel knap, zie die zelfs liever dan volledig leer ... maar de 18" velgen vind ik maar niks

We zullen een paar mensen verzamelen die er op zitten te wachten en dan samen gaan bestellen, krijgen we zeker een betere korting

Had misschien wel graag een automaat (maar geen 2.7 tdi), maar ja, altijd maar langer wachten ... dan kan je bijna gaan wachten op een facelift LOL
                          Last edited by viperman; 26/11/2007, 18:42.
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Dat S-line pakket is, als je bereid bent daar geld aan te geven, echt wel een must, geeft een extra touch aan de A5. Die print in de zetels

Comment

• Comment

• Jaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik nog zo zot heb gestaan van een auto.

Ik moet en zal een A5 hebben... !!

Comment

• Ga u dan ene kopen hé...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

De optionele 19" velgen met Titanium look, en deze wagen is perfectie! Kijk zelfs naar de tweekleurige zetels, zwart leer met wit alcantara(?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ga u dan ene kopen hé...
                                      Als ik iets zotter stond, zou ik daar nog in trappen ja. Geen huis, wél een A5.

Comment

• Zijn dat nu 18" of 19" velgen? Ik vind ze nogal aan de kleine kant...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zal wel 18 inch zijn.

Comment

Working...
                                          X