Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Zijn dat nu 18" of 19" velgen? Ik vind ze nogal aan de kleine kant...
    18"

Dit is 19"

Comment

• *zwijmel*

Comment

• En in 't zwart

Comment

• De A5 (zeker de S5) begint me meer en meer aan te staan
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Soms twijfel ik echt heel hard, tussen een "basic" A5 1.8 TFSI of een full option A3 1.8 TFSI .. phoeh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
              Voor diegene die het interresant vind hier enkel fotootjes van een interieur van de S Line versie
              Zetels en stuur zijn identiek aan deze in mijn A3!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• handige link om alle kleuren eens op een rij te zien (incl Y-velg)
                Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Soms twijfel ik echt heel hard, tussen een "basic" A5 1.8 TFSI of een full option A3 1.8 TFSI .. phoeh
                  Stel ze eens allebei op in de configurator van audi...
                  En zet hier eens hoe je ze zou nemen. Zou je dat willen? Dan zal ik je zeggen of het het twijfelen waard is
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Soms twijfel ik echt heel hard, tussen een "basic" A5 1.8 TFSI of een full option A3 1.8 TFSI .. phoeh
                    A5 geen enkele twijfel mogelijk! Moest ik in jouw schoenen staan, zou ik meteen voor de A5 gaan. Een prachtige wagen. Zo'n A3 is maar alledaags tov een A5.

Comment

• Ik zou ook voor de kale A5 gaan ( normaal zou ik zeggen, de full option maar de A5 is 2 klasses hoger dan de A3 )

Comment

• Nu ik nog eens aan het configureren ben moet ik zeggen dat die A5 nu ook niet zo basic is

Zit wel met een vraag .. als ik S-line neem met Milano leder, en ik kies achteraf het Lounge pack dan komt er gewoon 2300 euro bij ipv dat de 1000 euro die er al aangerekend wordt in mindering gebracht wordt .. foutje van de CC of tellen S-line sportzetels niet mee in dat pak?

Comment

• De Audi A3 Sportback is volledig zoals ik hem zou willen, de 2 A5's zijn nog bespreekbaar. Kleuren zijn gewoon ff gekozen om te kiezen bij de A5's, staan zeker nog niet vast. De A5 S-line wordt mss 1000 euro goedkoper als dat Milano leder voor een S-line effectief ook in dat Lounge packet zit (wordt nog aangerekend door de CC).
                          Last edited by caoimhin; 25/02/2008, 11:07.

Comment

• Ik zou zeker voor de A5 gaan, hoe knap ik de A3 sportback ook vindt. Maar die A5 is helemaal niet kaal è! Je gaat veel meer koppen laten draaien en je gaat misschien ook trotser zijn op je Audi... zijn dit de defenitieve kleuren al? Want ik vind dat er veel mooiere kleurencombinaties zijn voor de A5 (smaak è). Je zit bij de A5 ook met een nieuw model terwijl de A3 volgend jaar geface- en gekontlift wordt.

En je wou toch wachten met de A3? Als je een A5 neemt kan je hem misschien al vroeger bestellen

Stiekem ben ik een beetje jaloers omdat je een A5 kan overwegen... Maar ik ben al heel content met mijn A3 SB
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Caoimhin : A5 S-Line.

Ga 'es dat lichtgekleurde interieur van de A5 live bekijken. 't Is verschrikkelijk, vind ik. Ik was niet pietjeprecies en telde 7 verschillende grijstinten in dat interieur (interieurlijsten inclusief). Om gek van te worden. Zwart interieur rules, met eventueel een andere kleur van zetel- en deurbekleding.

Comment

• Damn caoimhin !

Niet twijfelen, voor hetzelfde geld heb je ook een A5, én jij hebt dan ook nog echt overbodige opties genomen ..

A5, A5, A5, A5, ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Damn caoimhin !

Niet twijfelen, voor hetzelfde geld heb je ook een A5, én jij hebt dan ook nog echt overbodige opties genomen ..

A5, A5, A5, A5, ..
                                  Hoe meer ik erover nadenk hoe meer overtuigd ik geraak. Moet enkel nog eens horen wat de definitieve korting is die ik kan verkrijgen via mijn pa. Op een A3 heb ik namelijk 17%, ga ik nooit krijgen op een A5. Ivm de samenstelling van de A5, aangezien ik er nooit echt veel bij stilgestaan heb zijn niet alle opties wel overwogen. Zeker de kleuren staan niet vast, heb gewoon daar vlug iets geselecteerd. Idem voor het kleur van het leder. Ik herhaal het nogmaals, ik ben een bleu op het vlak van een A5 config, dus opties die jullie een must / overbodig vinden mogen gerust gezegd worden. Zolang de max prijs rond de 45.000 ligt. Eens ik weet hoeveel de korting is die ik kan krijgen kan het wel zijn dat de prijs daalt naar bv. 42.000, maar daar houd ik voorlopig geen rekening mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Ik zou zeker voor de A5 gaan, hoe knap ik de A3 sportback ook vindt. Maar die A5 is helemaal niet kaal è! Je gaat veel meer koppen laten draaien en je gaat misschien ook trotser zijn op je Audi... zijn dit de defenitieve kleuren al? Want ik vind dat er veel mooiere kleurencombinaties zijn voor de A5 (smaak è). Je zit bij de A5 ook met een nieuw model terwijl de A3 volgend jaar geface- en gekontlift wordt.

En je wou toch wachten met de A3? Als je een A5 neemt kan je hem misschien al vroeger bestellen

Stiekem ben ik een beetje jaloers omdat je een A5 kan overwegen... Maar ik ben al heel content met mijn A3 SB
                                    Het klinkt mss raar, maar het is altijd wat mijn grote liefde geweest zo'n A3 SB. Al was ik ook onmiddellijk weg van de Nuvolari toen ik hem het eerst zag op het autosalon zo'n 4 jaar terug. En ik ging idd wachten op een A3 omwille van de geplande facelift, dus mss kan het wel wat vroeger als ik voor een A5 zou gaan. Alleen zou ik zo graag DSG hebben, maar komt dat wel op een A5? Is gerust iets waar ik wil op wachten ..
                                    Trouwens, ben ook altijd stiekem jaloers geweest op uw A3

Comment

• Wow wat een dilemma.

Ik zou zeker voor de A5 gaan, maar het is natuurlijk wel niet zo leuk om hem zo 'kaal' te nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Wow wat een dilemma.

Ik zou zeker voor de A5 gaan, maar het is natuurlijk wel niet zo leuk om hem zo 'kaal' te nemen...
                                        Oh ironie :p ik had mij idd wat verkeerd uitgedrukt, vooral ook omdat ik nooit echt de config had bekeken (ging er van uit dat het gewoon te duur was). Wat ik wel onder "basic" versta is de 1.8TFSI, persoonlijk vind ik dat een A5 beter verdiend. Maar dat trekt m'n rekening zeker niet

Comment

• Ik heb zo even een 18tfsi samgengesteld en vond de prijs nog te doen. Oke tis nog duur, maar de basisprijs viel beter mee dan ik dacht.

A5 1.8
                                          metallic zwart
                                          Beige leder ( zou wel andere kleur worden )
                                          Xenon +
                                          Radio ( de duurste ? )
                                          Y spaak velgen
                                          EN dan zocht ik nog de B&O installatie, en dat zou het voor mij wel mogen zijn...

ergens rond de 40.000€, een bedrag dat ik persoonlijk nooit een een A3 met 1.8 zou kunnen geven.
                                          Last edited by ; 28/11/2007, 10:31.

Comment

Working...
                                          X