Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Oh ironie :p ik had mij idd wat verkeerd uitgedrukt, vooral ook omdat ik nooit echt de config had bekeken (ging er van uit dat het gewoon te duur was). Wat ik wel onder "basic" versta is de 1.8TFSI, persoonlijk vind ik dat een A5 beter verdiend. Maar dat trekt m'n rekening zeker niet
    De motor vind ik niet basic, 160 pk is al meer dan genoeg eigenlijk, maar ik vraag mij af welke opties erop zouden staan. Op de A5 moeten gewoon grote velgen staan (minstens 18").

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      De motor vind ik niet basic, 160 pk is al meer dan genoeg eigenlijk, maar ik vraag mij af welke opties erop zouden staan. Op de A5 moeten gewoon grote velgen staan (minstens 18").
      Vind ik ook, met mijn uitspraak een A3 met maar een 1.8 doelde ik op t feit dat als ik persoonlijk 40k neerleg voor een A3, dan is het voor iets speciaals, genre S3, 3.2, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Vind ik ook, met mijn uitspraak een A3 met maar een 1.8 doelde ik op t feit dat als ik persoonlijk 40k neerleg voor een A3, dan is het voor iets speciaals, genre S3, 3.2, ...
        Ik denk ook dat ik geen 40k zou neertellen voor 'maar' een A3 met een 1800.

Comment

Is het in een A5 geen 170pk? Voor de opties, check de zip file

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Ik geef toe, ik ben nogal een luxebeestje / gadgetfreak. Gaat er soms wel over vind ik zelf.

Comment

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer overtuigd ik geraak. Moet enkel nog eens horen wat de definitieve korting is die ik kan verkrijgen via mijn pa. Op een A3 heb ik namelijk 17%, ga ik nooit krijgen op een A5. Ivm de samenstelling van de A5, aangezien ik er nooit echt veel bij stilgestaan heb zijn niet alle opties wel overwogen. Zeker de kleuren staan niet vast, heb gewoon daar vlug iets geselecteerd. Idem voor het kleur van het leder. Ik herhaal het nogmaals, ik ben een bleu op het vlak van een A5 config, dus opties die jullie een must / overbodig vinden mogen gerust gezegd worden. Zolang de max prijs rond de 45.000 ligt. Eens ik weet hoeveel de korting is die ik kan krijgen kan het wel zijn dat de prijs daalt naar bv. 42.000, maar daar houd ik voorlopig geen rekening mee.

Kortingen zullen max rond de 5 a 6% zijn en dan enkel op de auto met gewone opties niet van toepassing op de paketten " LOUNGE" , " INTENSO" en " INTENSO PLUS" en het " S LINE EXTERIEUR PACK " omdat dit paketten zijn aan netto prijzen.

Ik zelf bestel mij een 2.0 tdi S Line in Fantoom Zwart van zo gauw de prijzen bekend zijn ....en neem daarbji de volgende opties

S Line exterieur pakket + Intenso Plus pakket ( omvat DVD GPS, metaalkleur + parkeersensoren en cruise control ) + Xenon koplampen ant die zullen jammer genoeg op de 2 liter niet standaard zijn.

Het audio systeem van Bang & Olufsen eens je dit gehoord hebt wil je ook geen ander meer + de adapter voor I Pod

Mijn stoelen gecombineerd met leder en alcantara en grijze stiksels....zeer mooi en ik heb ook al met mijn garage afgesproken om de originele S line velgen in te ruilen voor die 19" van de S5 en mijn siegelbehuizingen laten schilderen in Alu Look . zie foto ....ongeveer hé
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Is het in een A5 geen 170pk? Voor de opties, check de zip file
                170 in de A5, kan zijn, jij zal het wel beter weten. Ik zal de opties eens checken.

Comment

• Ik heb de zipfile eens bekeken en ik zou niet twijfelen hoor, direct voor de A5 S-line gaan, het enige nadeel is dan dat je geen S-tronic hebt.

Ik zou alleen indien mogelijk nog shadow look aankruisen, en een andere kleur kiezen.

Heb er iemand toevallig een foto van die 20-spaaksvelgen?
                  Last edited by ; 28/11/2007, 14:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                    Het audio systeem van Bang & Olufsen eens je dit gehoord hebt wil je ook geen ander meer + de adapter voor I Pod
                    Je bent een audiofiel, of je bent het niet eh, ik persoonlijk vind het niet de moeite want meestal zet ik de radio toch uit om de auto beter te horen.
                    Het Audi soundsystem klinkt al meer dan behoorlijk. In ieder geval beter dan de Bose die ik had op mijn vorige auto.

Dit gezegd zijnde, wou ik effe enkele kleine problemen vermelden op m'n 3.0TDI:
                    - ik heb last van fluitende buitenspiegels vanaf een... euh... hoge snelheid ().
                    - geluidsisolatie van de auto is heel goed, maar nu gaat m'n aandacht in het stille interieur af en toe naar de ventilatieschachten, waarin je op mijn auto toch duidelijk de ventilatoren hoort spinnen.
                    - koppeling is alles behalve trillingvrij. Het aangrijpen verloopt een beetje "nukkig", maar daar heb ik enkel in de eerste versnelling last van.

Herkenbaar voor de collega's?

Comment

Het klinkt mss raar, maar het is altijd wat mijn grote liefde geweest zo'n A3 SB. Al was ik ook onmiddellijk weg van de Nuvolari toen ik hem het eerst zag op het autosalon zo'n 4 jaar terug. En ik ging idd wachten op een A3 omwille van de geplande facelift, dus mss kan het wel wat vroeger als ik voor een A5 zou gaan. Alleen zou ik zo graag DSG hebben, maar komt dat wel op een A5? Is gerust iets waar ik wil op wachten ..
                      Trouwens, ben ook altijd stiekem jaloers geweest op uw A3
                      Ja, dat begrijp ik. Ik ben ook verliefd op de A3. Blijft een enorm knappe wagen. Maar ik denk dat je veel meer plezier gaat hebben aan de A5. Zo een imposante wagen. En je kan hem inderdaad eerder bestellen

Wat een compliment! Bedankt!
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik heb de zipfile eens bekeken en ik zou niet twijfelen hoor, direct voor de A5 S-line gaan, het enige nadeel is dan dat je geen S-tronic hebt.

Ik zou alleen indien mogelijk nog shadow look aankruisen, en een andere kleur kiezen.

Heb er iemand toevallig een foto van die 20-spaaksvelgen?
                        Ik vond de shadowlook niet terug in de CC, mss los over gezien? En de kleur staat zeker nog niet vast, net als het interieur. Was louter om te zien wat dat met de prijs deed.

Comment

Kortingen zullen max rond de 5 a 6% zijn en dan enkel op de auto met gewone opties niet van toepassing op de paketten " LOUNGE" , " INTENSO" en " INTENSO PLUS" en het " S LINE EXTERIEUR PACK " omdat dit paketten zijn aan netto prijzen.

Ik zelf bestel mij een 2.0 tdi S Line in Fantoom Zwart van zo gauw de prijzen bekend zijn ....en neem daarbji de volgende opties

S Line exterieur pakket + Intenso Plus pakket ( omvat DVD GPS, metaalkleur + parkeersensoren en cruise control ) + Xenon koplampen ant die zullen jammer genoeg op de 2 liter niet standaard zijn.

Mijn stoelen gecombineerd met leder en alcantara en grijze stiksels....zeer mooi en ik heb ook al met mijn garage afgesproken om de originele S line velgen in te ruilen voor die 19" van de S5 en mijn siegelbehuizingen laten schilderen in Alu Look . zie foto ....ongeveer hé
                          Heb m'n pa vandaag al gehoord en hij heeft 15% op een A5 (werkt bij Audi). En die geldt ook op de packs.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Stop the posting, start the buying !!

Comment

• Comment

Heb m'n pa vandaag al gehoord en hij heeft 15% op een A5 (werkt bij Audi). En die geldt ook op de packs.
                                        Je pa mag er dan voor mij ook wel enen bestellen......

Comment

Je pa mag er dan voor mij ook wel enen bestellen......
                                          Moet minstens 1 jaar tussenzitten

Comment

Working...
                                          X