Ik heb nog nooit een offerte laten maken dus stel ik de vraag hier ff .. Hoe lang is die offerte geldig? Of is dat in onderling overeenkomst? Of hoe zit dat net?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHet is toch gewoon multitronic bij de 2.7TDI ?!
En een multitronic kan je best niet gaan chippen hoor
waarom niet chippen de multitronic?
Comment
-
De S5 van enkele pagina's terug ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten²
-> mijn beemerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNieuwe config. Enige suggesties? Dit kleur vind ik trouwens heel mooi !1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHet is een gewone A5. Check de uitlaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIdd 't is een gewone, die zwarte uitlaten zijn wel ferm zo.
Ik geloof dat een 135i Coupé ook zwarte uitlaten heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelke configuratie heb je nu eigenlijk gemaakt? ik krijg dat bestand niet geopend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJe bent een audiofiel, of je bent het niet eh, ik persoonlijk vind het niet de moeite want meestal zet ik de radio toch uit om de auto beter te horen.
Het Audi soundsystem klinkt al meer dan behoorlijk. In ieder geval beter dan de Bose die ik had op mijn vorige auto.
Dit gezegd zijnde, wou ik effe enkele kleine problemen vermelden op m'n 3.0TDI:
- ik heb last van fluitende buitenspiegels vanaf een... euh... hoge snelheid ().
- geluidsisolatie van de auto is heel goed, maar nu gaat m'n aandacht in het stille interieur af en toe naar de ventilatieschachten, waarin je op mijn auto toch duidelijk de ventilatoren hoort spinnen.
- koppeling is alles behalve trillingvrij. Het aangrijpen verloopt een beetje "nukkig", maar daar heb ik enkel in de eerste versnelling last van.
Herkenbaar voor de collega's?
in die pakketten zitten soms opties die je niet nodig hebt, bvb uitgebreide gps, zetelverwarming, elektrisch verstelbare zetels ...
wat uw 'probleempjes' betreft, these are my results na een goeie maand A5'en:
- niet alleen de spiegels maar algemeen komt er via de spleten van de deur wel wat geluid binnen, op zich niet storend behalve als het regent denk ik constant dat mijn deur niet goed dicht is, je ligt dan ook vrij laag op de weg
- de A5 is niet waterdicht voor de carwash !! je wordt eerst links en enkele hondersten van een seconde rechts via de portieren voor de 2e keer die dag gewassen ... beetje overdreven hoor maar ik ben toch zover dat ik mijne sjaal tegen het raam aanduw om te voorkomen dat ik een vlaag water in mijne nek krijg
- op de achterbank is er nog altijd niet veel plaats, zeker niet als er ne grote mens als ik achter het stuur zit, we hebben er al gezellig met z'n vieren ingezeten, maar dat was dan wel als vissen in een bokaal
voor de rest, gewoon kopen die A5, is een fantastische wagen en zou hem direct terug kopen ondanks wat kleinere mankementjes ..
korting zal niet meer dan 6 à 7 percent bedragen, maar als je geen te zware motorisatie neemt valt de BIV en verzekering ook goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb m'n pa vandaag al gehoord en hij heeft 15% op een A5 (werkt bij Audi). En die geldt ook op de packs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenamai ! doen! ga je particulier nooit krijgen ... ik zou niet twijfelen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtendie Audi sound doet het meer dan voldoende voor een schappelijkere prijs dan B&O
in die pakketten zitten soms opties die je niet nodig hebt, bvb uitgebreide gps, zetelverwarming, elektrisch verstelbare zetels ...
wat uw 'probleempjes' betreft, these are my results na een goeie maand A5'en:
- niet alleen de spiegels maar algemeen komt er via de spleten van de deur wel wat geluid binnen, op zich niet storend behalve als het regent denk ik constant dat mijn deur niet goed dicht is, je ligt dan ook vrij laag op de weg
- de A5 is niet waterdicht voor de carwash !! je wordt eerst links en enkele hondersten van een seconde rechts via de portieren voor de 2e keer die dag gewassen ... beetje overdreven hoor maar ik ben toch zover dat ik mijne sjaal tegen het raam aanduw om te voorkomen dat ik een vlaag water in mijne nek krijg
- op de achterbank is er nog altijd niet veel plaats, zeker niet als er ne grote mens als ik achter het stuur zit, we hebben er al gezellig met z'n vieren ingezeten, maar dat was dan wel als vissen in een bokaal
voor de rest, gewoon kopen die A5, is een fantastische wagen en zou hem direct terug kopen ondanks wat kleinere mankementjes ..
korting zal niet meer dan 6 à 7 percent bedragen, maar als je geen te zware motorisatie neemt valt de BIV en verzekering ook goed mee
niet waterdicht voor de car-wash???
dat zou ik toch eens melden in de garage hoor , zeker niet normaal dat
Comment
-
Voor mij is de keuze (van het hart) gemaakt, het wordt een A5 S-line ! Over de opties zal ik nog wat nadenken M'n vriendin vindt het trouwens een hele knappe wagen maar meer voor iemand van 40-45 Alsof een jonge gast daar ni mee mag / kan rijden .. Al denk ik wel dat er velen vooroordelen gaan hebben ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoor mij is de keuze (van het hart) gemaakt, het wordt een A5 S-line ! Over de opties zal ik nog wat nadenken M'n vriendin vindt het trouwens een hele knappe wagen maar meer voor iemand van 40-45 Alsof een jonge gast daar ni mee mag / kan rijden .. Al denk ik wel dat er velen vooroordelen gaan hebben ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoor mij is de keuze (van het hart) gemaakt, het wordt een A5 S-line ! Over de opties zal ik nog wat nadenken M'n vriendin vindt het trouwens een hele knappe wagen maar meer voor iemand van 40-45 Alsof een jonge gast daar ni mee mag / kan rijden .. Al denk ik wel dat er velen vooroordelen gaan hebben ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtendie Audi sound doet het meer dan voldoende voor een schappelijkere prijs dan B&O, in die pakketten zitten soms opties die je niet nodig hebt, bvb uitgebreide gps, zetelverwarming, elektrisch verstelbare zetels ...
En het GPS vind ik een dure optie voor wat het waard is. Een Mio van 200 euro is een véél beter systeem. Soms vraag ik me af hoe we binnen een aantal jaren naar die geïntegreerde systemen aankijken. Want je hebt snel het equivalent van een Amiga 500 in je dashboard steken.
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenbehalve als het regent denk ik constant dat mijn deur niet goed dicht is, je ligt dan ook vrij laag op de weg
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten- de A5 is niet waterdicht voor de carwash !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGelijk heb je, of gelijk heeft uw vriendin! Ik zou in uw plaats een Audi TT overwegen, goedkoper, gemakkelijker koffer (toegankelijker), 2TFSI is snel, zuinig, waardevast, toch? Ik twijfelde zelf aan de TT, maar ik heb 'em niet genomen omdat ik graag een Quattro wou + 2liter TFSI S-tronic. De nieuwe TT met de 5 cilinder 2.3 liter turbo en Quattro aandrijving, die had ik eigenlijk moeten hebben. Maar nu niet gezegd dat ik spijt heb van de A5 he, dat is een fantastische bak!
Comment
Comment