Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenPak dees joh:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenkorting zal niet meer dan 6 à 7 percent bedragen
Er gaat één van de 525d weg en deze komt in de plaats. 'k Ben benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten11,5% op een 2.7 TDI Multitronic (op de totaalprijs inclusief opties)
Er gaat één van de 525d weg en deze komt in de plaats. 'k Ben benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenWaar ben jij gaan onderhandelen? Toen ik ben geweest was de maximum korting die er mogelijk was 5% en dit incl. Fleetkorting!
Edit: ik dacht dat er werd gestart vanaf 8%, d'office, zonder vragen. Met onderhandelen is daar dan een dikke percent bijgekomen. En toen 't eigenlijk al beslist was, kwam er dan plots een telefoontje van Veys: oké, ge twijfelt, wat is uw beste offerte? Wij doen daar nog een stuk af, maar dan moet je wel vandaag komen tekenen. En daar ging dus nog een klein percentje extra af. En zo geschiedde.
'k Ga 'es de bestelbon opvragen, 'k wil 't wel 'es in detail zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik geef eerlijk toe: dikke kanshebber om als 3.0TDI quattro m'n coupé af te lossen binnen 3 jaar
hoe meer ik 'm zie, hoe ik 'm vind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZwijg er mij van. Tot enkele dagen terug kwam het zelf niet in mijn gedachten om ook maar een A5 te overwegen (prijskaartje), maar hoe meer ik hem zag hoe meer ik begon te twijfelen. En eens je die twijfels hier neerpost dan overtuigen ze u hier allemaal om voor een A5 te gaan. En gelijk hebben ze !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je ons nog een jaartje tijd geeft, overtuigen we u tegen volgend jaar om een S8 te halen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb niet onderhandeld. Het was een opbiedspelletje tussen Veys en Top Motors.
Edit: ik dacht dat er werd gestart vanaf 8%, d'office, zonder vragen. Met onderhandelen is daar dan een dikke percent bijgekomen. En toen 't eigenlijk al beslist was, kwam er dan plots een telefoontje van Veys: oké, ge twijfelt, wat is uw beste offerte? Wij doen daar nog een stuk af, maar dan moet je wel vandaag komen tekenen. En daar ging dus nog een klein percentje extra af. En zo geschiedde.
Ik weet in ieder geval zeer zeker dat wanneer iemand als zeer grote klant zoals een lease maatschappij die dan nog verplicht zijn van minimum 35 audi's per jaar te kopen een maximum korting kunnen genieten van om en bij de 8.5 %.......waar halen jullie dan in godsnaam 11.5......een kmo krijgt ook zowiezo max. 6 a 6.5 % en daar blijft het dan ook bij.
Dus als particulier zulke kortingen krijgen ....maak mij dan maar iets anders wijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenIk hoor hier toch wel de wildste cowboy verhalen en geruchten over grote kortingen enz....
Ik weet in ieder geval zeer zeker dat wanneer iemand als zeer grote klant zoals een lease maatschappij die dan nog verplicht zijn van minimum 35 audi's per jaar te kopen een maximum korting kunnen genieten van om en bij de 8.5 %.......waar halen jullie dan in godsnaam 11.5......een kmo krijgt ook zowiezo max. 6 a 6.5 % en daar blijft het dan ook bij.
Dus als particulier zulke kortingen krijgen ....maak mij dan maar iets anders wijs
Ik kan het niet publiek zetten, maar het gaat via officiële dealers, dus er is niets verdachts aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenIk hoor hier toch wel de wildste cowboy verhalen en geruchten over grote kortingen enz....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk doe niet veel kilometers, maar als ik er doe zitten er meestal wel 3 mensen in m'n wagen .. En in een TT ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb niet onderhandeld. Het was een opbiedspelletje tussen Veys en Top Motors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenmet 4 zit je echt niet overdreven comfortabel in een A5 voor langere afstanden (heb het niet over een ritje naar de bakker maar dan ben je meestal niet met 4
Comment
Comment