Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer zal de 3.0 TDI met automaat komen?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Wanneer zal de 3.0 TDI met automaat komen?
      weet niet,maar zo'n 2.7tdi rijdt al lekker genoeg.Net ervaren

Comment

• Neen, als ik een A5 zou overwegen, dan moet het een 3.0TDI met automaat zijn. En dan liefst ook geen Multitronic, want dat is een te comfortabele automaat naar mijn goesting.
        Een andere mogelijkheid is dan weer de S5 die vanaf maart wel met automaat te verkrijgen is. Ik weet wel niet of het een DSG of een tiptronic zal zijn. Zo'n S5 blijft toch nog altijd een stuk goedkoper dan een M3...
        OO 00 OO

Comment

• De antwoorden op uw vragen

Comment

Neen, als ik een A5 zou overwegen, dan moet het een 3.0TDI met automaat zijn. En dan liefst ook geen Multitronic, want dat is een te comfortabele automaat naar mijn goesting.
            Een andere mogelijkheid is dan weer de S5 die vanaf maart wel met automaat te verkrijgen is. Ik weet wel niet of het een DSG of een tiptronic zal zijn. Zo'n S5 blijft toch nog altijd een stuk goedkoper dan een M3...

Ik zou zo'n 2.7tdi wel zien zitte voor binnen een dik jaartje,wat een wagen en een perfecte comfortabele automaat.Ik snap echt niet dat je zo'n bak handgeschakeld koopt

Comment

• Bedankt William Blake voor deze link.

Volgens deze planning zal de A5 3.0 TDI met tiptronic komen en in het 2de kwartaal van 2008 leverbaar worden. Dat is nog een half jaarke wachten. Dat zou ik wel zien zitten...

Ah ja, de S5 krijgt dus ook een tiptronic.
              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Ik zou zo'n 2.7tdi wel zien zitte voor binnen een dik jaartje,wat een wagen en een perfecte comfortabele automaat.Ik snap echt niet dat je zo'n bak handgeschakeld koopt
                Bij mij zou ie sowieso de automaat moeten hebben, handbak is ook wel goed maar met ons verkeer verkies is toch de luxe van een automaat.

Comment

• Wat me zeer hard is opgevallen bij de A5.Dat het een zeer comfortabele auto is,je voelt precies niks van drempels en putjes in de wegdek

Comment

• Kwam de 1.8TFSI maar met DSG

Comment

Wanneer zal de 3.0 TDI met automaat komen?
                      Maart/april.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Mooie uitleg, gTa!
                        Mag ik vragen waar je die wagens test? Gewoon naar de lokale dealer? Of heb je de wagens geleend van bekenden?
                        Neen, dit was 'n vergelijkende test voorafgaand aan een aankoop. Bij de dealer, ja.

Comment

• voor degene die de foto's gemist hebben van mijn testvoertuig

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer knappe wagen. In deze kleur en met deze velgen is de A5 af...
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Kwam de 1.8TFSI maar met DSG
                              Je hebt binnenkort wel de nieuwe Multitronic met 8 versnellingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                voor degene die de foto's gemist hebben van mijn testvoertuig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Je hebt binnenkort wel de nieuwe Multitronic met 8 versnellingen.
                                  Heeft die flippers aant stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Heeft die flippers aant stuur?
                                    Ik weet het niet voor 100% zeker maar ik heb in de showroom in een A5 2.7 TDI S-line gezeten en die had ze wel.

Comment

• Ik van plan een radio met bluethoot te nemen omdat ik in mijn vorige wagens (3) altijd een carkit stak en ik mij een half jaar of een jaar later een andere gsm kocht, had de carkit dus geen nut meer. Heeft iemand hiermee ervaring, ik heb momenteel een oortje maar de verbinding valt dikwijls uit. Is dit ook zo bij een radio met bleuthoot ?

Comment

Zeer knappe wagen. In deze kleur en met deze velgen is de A5 af...

klopt BMWMB

moest ik nu voor de keuze staan om een nieuwe auto te kopen werd het waarschijnlijk zo ene ...

+een totaal nieuw model
                                        +beregoeie motor (3.0 TDI)
                                        +looks
                                        +afwerking

ik zou hem wel met een automaat willen , niet handgeschakeld ik denk dat hij nog prettiger te rijden valt dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                          Ik van plan een radio met bluethoot te nemen omdat ik in mijn vorige wagens (3) altijd een carkit stak en ik mij een half jaar of een jaar later een andere gsm kocht, had de carkit dus geen nut meer. Heeft iemand hiermee ervaring, ik heb momenteel een oortje maar de verbinding valt dikwijls uit. Is dit ook zo bij een radio met bleuthoot ?

Wij hebben bluetooth in de A6 en dat systeempje werkt schitterend. Je laat je GSM gewoon in je vestzak en meteen maakt ie verbinding met het MMI. Je adres/telefoonboek worden ook direct in het geheugen geladen.

De klank en de verbinding zijn steeds uitstekend!!

Aanrader (écht)

Comment

Working...
                                          X