Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
    Wij hebben bluetooth in de A6 en dat systeempje werkt schitterend. Je laat je GSM gewoon in je vestzak en meteen maakt ie verbinding met het MMI. Je adres/telefoonboek worden ook direct in het geheugen geladen.

De klank en de verbinding zijn steeds uitstekend!!

Aanrader (écht)
    Alleen jammer dat het voor geen meter werkt met een Blackberry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      M'n moeder en ik hebben allebei een Blackberry en dat systeempje werkt perfect hoor!

Comment

M'n moeder en ik hebben allebei een Blackberry en dat systeempje werkt perfect hoor!

Het kan zijn dat het met sommige modellen werkt, maar allesinds niet met een Pearl.

Comment

Je hebt binnenkort wel de nieuwe Multitronic met 8 versnellingen.
          Komt die trouwens op de 1.8TFSI?

Comment

Het kan zijn dat het met sommige modellen werkt, maar allesinds niet met een Pearl.
            M'n moeder heeft een Pearl gehad maar is overgeschakeld op een 8800... Beide modellen werkten zonder fout.

Ikzelf heb een BB 7290.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              voor degene die de foto's gemist hebben van mijn testvoertuig

Zalig, gewoon perfect

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Zeer knappe wagen. In deze kleur en met deze velgen is de A5 af...
              Precies

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Heeft die flippers aant stuur?
              Ik denk van wel, maar je moet een multifunctioneel (sport) stuur nemen als optie dacht ik om die flippers te hebben. Of heb ik verkeerd?

Comment

M'n moeder heeft een Pearl gehad maar is overgeschakeld op een 8800... Beide modellen werkten zonder fout.

Ikzelf heb een BB 7290.
                Hmm da's echt vreemd. Over welke wagen gaat het? Hier een allroad quattro 3.0 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Komt die trouwens op de 1.8TFSI?

Hierin staat het toch.

Comment

Hmm da's echt vreemd. Over welke wagen gaat het? Hier een allroad quattro 3.0 TDI.
                    Een A6 2.7 TDI van mei '07...

Comment

Een A6 2.7 TDI van mei '07...
                      Da's nu echt wel raar..

Comment

Da's nu echt wel raar..
                        Heb jij al een nederlandstalige MMI? Miss hebben jullie nog een "oudere" software versie

Comment

Heb jij al een nederlandstalige MMI? Miss hebben jullie nog een "oudere" software versie
                          Neen, alles in het Engels.

Comment

Wij hebben bluetooth in de A6 en dat systeempje werkt schitterend. Je laat je GSM gewoon in je vestzak en meteen maakt ie verbinding met het MMI. Je adres/telefoonboek worden ook direct in het geheugen geladen.

De klank en de verbinding zijn steeds uitstekend!!

Aanrader (écht)
                            en werkt dat met alle gsm's, want ik verander nogal vlug, welke radio is het dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Geen idee. BMW ging nog een tikje dieper op een 325dA Coupé, dat wes een dikke 12%, maar niet op de optiepacks. Die offerte heeft de doorslag gegeven, na 't uitrekenen van de totale korting op de BMW deed Audi hetzelfde. En dat heeft zich in 'n bestelling vertaald. Trouwens, snelle levering ook. Drie weken geleden besteld, tweede/derde week van januari al geleverd. Ik vind dat snel voor zo'n recent model.
                              maak u niet teveel illusies, heb al vaak gehoord van serieuze vertragingen op levering A5 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Ik zou zo'n 2.7tdi wel zien zitte voor binnen een dik jaartje,wat een wagen en een perfecte comfortabele automaat.Ik snap echt niet dat je zo'n bak handgeschakeld koopt
                                dat is persoonlijke mening he, ik heb een handgeschakelde en vind dat een must voor zo'n sportief bakske ... onze andere is automaat, een SUV en dat vind ik daar perfect bij passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Wat me zeer hard is opgevallen bij de A5.Dat het een zeer comfortabele auto is,je voelt precies niks van drempels en putjes in de wegdek
                                  wel met verlaging en 19 duims velgen hoor
                                  ik weet ook niet of je zo'n wagen koopt om supercomfortabel te rijden ... dan bestaan er goedkopere oplossingen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                    Ik van plan een radio met bluethoot te nemen omdat ik in mijn vorige wagens (3) altijd een carkit stak en ik mij een half jaar of een jaar later een andere gsm kocht, had de carkit dus geen nut meer. Heeft iemand hiermee ervaring, ik heb momenteel een oortje maar de verbinding valt dikwijls uit. Is dit ook zo bij een radio met bleuthoot ?
                                    bluetooth werkt goed op A5, geen enkele autosysteem voor telefoon is perfect vind ik maar Audi in elk geval veeeel beter dan Volvo weet ik uit ervaring

Comment

niet? nochtans wel met HTC, gelijkaardig systeem, mijn hele outlook adresboek wordt overgenomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        De percentages verschillen toch duidelijk, maar wat vooral van belang is, is dat de Audi z'n motor op/voor de vooras heeft, in tegenstelling tot de BMW waar 'ie achter de vooras ligt. Op het vlak van stuurprecisie heeft dat een enorm invloed. Kijk maar naar de (sublieme) B7 RS4, die net daardoor gewoonweg niet bij machte is om een zelfde mate van agiliteit en reactiesnelheid te ontwikkelen zoals z'n collegae uit München, ondanks even brede banden en 4WD en wat weet ik allemaal.
                                        Je mag 'em vergelijken met de RS4, maar je weet ook dat de A5 op een ander platform staat, dewelke toch net enkele pijnpuntjes die je aanhaalt tracht weg te werken.

Many changes have been made to improve the dynamics of the MLB. Employing a trick learned with the current-generation A8, Audi has moved the front wheels forward in relation to the engine and transmission by locating the differential ahead of the clutch. This allows for improved appearance with less front overhang. More importantly, it transfers a greater amount of weight to the rear axle. The S5 is left with a much sought-after 50:50 weight bias. No kidding.

Also aiding the car’s handling is a lower center of gravity thanks to the relocation of the car’s steering gear – lower and ahead of the front axle. In addition to bringing some weight closer to the ground, this configuration also helps improve a traditional Achilles Heel for Audi in regards to handling dynamics – the S5 exhibits less elasticity and delivers a more direct feel.
                                        Dus mijn gedacht is dat de 40:60 verhouding van de Quattro je vooral het gevoel gaf, niet zozeer de gewichtsverdeling. De voortrein werkt nog behoorlijk mee om voor de nodige tractie en stabiliteit te zorgen, net daar waar de BMW graag al eens een stapje opzij zet. Je zou eigenlijk de A5 eens moeten kunnen rijden met een 0:100 split he.

Comment

• Ik kom hier efkes storen, maar eh... Vanavond ben ik voor debijl gegaan en heb na lang beraad toch gekozen voor een 3.0tdi ipv de voorwielaangedreven 2.7.
                                          Ik vrees dat die, eens gechipped, mijn zware voet niet goed zou verdragen hebben op zijn voorwieltjes...
                                          Het wordt dus een witte S-line 3.0tdi met sportpack en 20" .
                                          Ik heb tot het laatste moment getwijfeld ommijn verstand te volgen en een 2.7 in 't zwart te bestellen, maar 4 a 5 jaar rondrijden met het idee dat ik toch beter die brute 3-liter had gekocht zou te lastig zijn..
                                          Dus een witte...we zien wel wat dat geeft.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X