Oorspronkelijk geplaatst door papalouise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ben net terug van dealer en dit is hem geworden
Audi A5
2.7 TDI Multitronic
Meteoorgrijs
Milano leder zwart
Alu velgen 10 V-design
audi soundsysteem
Electrische zetels
Gsm pre-installatie armsteun
inleg aluminium
pack intenso
pack lounge
zonder kentekens
levering april (da zal nog lang duren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenBen net terug van dealer en dit is hem geworden
Audi A5
2.7 TDI Multitronic
Meteoorgrijs
Milano leder zwart
Alu velgen 10 V-design
audi soundsysteem
Electrische zetels
Gsm pre-installatie armsteun
inleg aluminium
pack intenso
pack lounge
zonder kentekens
levering april (da zal nog lang duren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenEn Heintje, mogen we ook weten welke korting werd toegestaan? Procifiat overigens met je aankoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenEr is momenteel al 1 4 cilinder verkrijgbaar maar dat is een benzine 1.8 TFSI met 170 PK..
Er komt ook nog een 2.0 Tdi met 163 PK prijzen zullen bekend worden gemaakt +/- eind december....ik zit er trouwens op te wachten om hem te bestellen......leveringen zullen dan gebeuren +/- half mei begin juni 2008....en dat zal het dan zowat zijn wat 4 cilinders betreft.
Mijn concessie houder heeft me wel verteld dat er later voor de 4 cilinder motoren ook een S tronic automaat zal leverbaar worden....algoe want een Multitronic op een 2.0 Tdi want een multitronic vind ik absoluut niet te vergelijken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenBen net terug van dealer en dit is hem geworden
Audi A5
2.7 TDI Multitronic
Meteoorgrijs
Milano leder zwart
Alu velgen 10 V-design
audi soundsysteem
Electrische zetels
Gsm pre-installatie armsteun
inleg aluminium
pack intenso
pack lounge
zonder kentekens
levering april (da zal nog lang duren)
mooie keuze alleen jammer dat je geen exterior s line hebt genomen, is echt heel mooi en zn geld waard ! meteoorgrijs is knappe kleur, ook mooi met beige of bruine zetels en houtinleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDaar ga ik dus niet mee akkoord hoor. Ik moet de A4 nog IRL zien, maar op de foto is de lijn toch helemaal anders vanaf de A lijst !
Hij lijkt ook minder "breed".
De achterste lijn van de A5 is ook helemaal coupé, en daar kan je de A4 toch gewoon niet mee vergelijken !
Ge hebt ook "niet willen begrijpen", blijkbaar. UITERAARD is de lijn niet identiek. Wat had je gedacht?
Maar de auto's (de A4 en de A5) lijken, elk binnen hun koetswerktype, als twee druppels water op elkaar. het enige dat de A5 extra heeft, is de gebogen lijn die over de wielkassen loopt. Voor de rest, als je ze op een afstandje ziet, zijn ze zéér hard gelijkend.
Ik vind de CLK en de C (vorige C dus), en de '3 coupé en '3 berline (huidige modellen) meer van elkaar verschillen dan de A4 en de A5 van elkaar verschillen. En uiteraard hebben die coupés altijd een andere lijn dan de berlines, en ze hebben zelfs allemaal een geheel eigen gezicht en kont (alhoewel er gelijkenissen zijn, zijn alle componenten anders), maar de A4 en de A5 zien er, als je zeer snel kijkt, of voor complete leken, of als 't van op een verdere afstand is, zo goed als identiek uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ge hebt ook "niet willen begrijpen", blijkbaar. UITERAARD is de lijn niet identiek. Wat had je gedacht?
Maar de auto's (de A4 en de A5) lijken, elk binnen hun koetswerktype, als twee druppels water op elkaar. het enige dat de A5 extra heeft, is de gebogen lijn die over de wielkassen loopt. Voor de rest, als je ze op een afstandje ziet, zijn ze zéér hard gelijkend.
Ik vind de CLK en de C (vorige C dus), en de '3 coupé en '3 berline (huidige modellen) meer van elkaar verschillen dan de A4 en de A5 van elkaar verschillen. En uiteraard hebben die coupés altijd een andere lijn dan de berlines, en ze hebben zelfs allemaal een geheel eigen gezicht en kont (alhoewel er gelijkenissen zijn, zijn alle componenten anders), maar de A4 en de A5 zien er, als je zeer snel kijkt, of voor complete leken, of als 't van op een verdere afstand is, zo goed als identiek uit.
Heb hier net een uitnodiging in de bus gekregen voor 13 december, maar staat die er niet vroeger ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWel, die A5 stuurt véél beter dan de E46, neem dat maar van mij aan
Ga maar even testrijden en zet hem goed "voor" de bocht, je kan dan vrij vroeg op het gas gaan staan, hij zal niet ondersturen
De A5 3.0 TDI quattro is zéér indrukwekkend, en heeft een enorme baanvastheid, maar door z'n sterk vooraan liggende motor, z'n duidelijk hogere gewicht én 't feit dat 'ie nog altijd op de voorwielen trekt, is 'ie nog altijd niet zo wendbaar, zo agiel als een E46 met gelijkaardig performante uitrusting.
Dus, ik spreek je, mét ervaring, tegen. De A5 quattro is een droom van een auto, enorm baanvast, en de tractie is weergaloos ... maar even precies sturen, of even precies te zetten, is 'ie weldegelijk niet. De E46 coupé is op zéér weinig vlakken beter dan de A5 quatro, quasi geen enkel vlak zelfs ... maar dit is er één van : de stuurprecisie, het kunnen plaatsen van de auto, en het gedrag van de neus voor, in en uit een bocht. De A5 is zwaarder, en vooral z'n sterk naar voor liggende motor maakt dat 'ie minder secuur is op de neus.
Juist is juist, Bert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenkoop binnen 2 jaar de mijne over voor een prijske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe A5 is totaal niet te vergelijken met alle andere audi's tot nu toe ! Hij rijdt véééél beter.
Doe gewoon een testrit, maar maak gewoon dat het een quattro is
Maar 't is niet zo dat de Audi nou plots een BMW (of beter) is geworden inzake speelsheid, reactiviteit, precisie, lichtheid, e.d. 't Blijft een zware, wat op de neus steunende GT, als het ware. Maar het is ook maar bij korte, en zeker bij elkaar opvolgende korte bochten aan hels tempo, dat 'ie onnauwkeuriger wordt, en bij 't insturen gaan oversturen, en bij 't van richting wisselen wat log aanvoelt. Ik denk dat maar zéér weinig mensen ooit zo met hun A5 zullen rijden, en diegenen die dat dan wel 'es doen, doen dat misschien 'es gedurende enkele kilometers van het gehele leven van die auto. Dus... 't is een detail, en sowieso verwaarloosbaar. Maar 't verschil is er weldegelijk.
(en als auto's goed getest worden, wordt dat ook altijd nagegaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenBen net terug van dealer en dit is hem geworden
Audi A5
2.7 TDI Multitronic
Meteoorgrijs
Milano leder zwart
Alu velgen 10 V-design
audi soundsysteem
Electrische zetels
Gsm pre-installatie armsteun
inleg aluminium
pack intenso
pack lounge
zonder kentekens
levering april (da zal nog lang duren)1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar 't is niet zo dat de Audi nou plots een BMW (of beter) is geworden inzake speelsheid, reactiviteit, precisie, lichtheid, e.d. 't Blijft een zware, wat op de neus steunende GT, als het ware. Maar het is ook maar bij korte, en zeker bij elkaar opvolgende korte bochten aan hels tempo, dat 'ie onnauwkeuriger wordt, en bij 't insturen gaan oversturen, en bij 't van richting wisselen wat log aanvoelt. Ik denk dat maar zéér weinig mensen ooit zo met hun A5 zullen rijden, en diegenen die dat dan wel 'es doen, doen dat misschien 'es gedurende enkele kilometers van het gehele leven van die auto. Dus... 't is een detail, en sowieso verwaarloosbaar. Maar 't verschil is er weldegelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls dit over de FWD-versies van Audi gaan, heb je gelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenjij hebt ook wel rap gewisseld van auto
Andere job, andere auto...
Comment
Comment