Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• grotere borsten ?
    4 rings driver

Comment

• en nog wat foto's
      Bijgevoegde Bestanden
      Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        als het een btw-wagen is
        Jep !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Ge moet vooruitgaan in het leven he.
          Andere job, andere auto...
          Leuke job dan aan de wagen te zien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
            en nog wat foto's
            mooi hoor die combinatie, niet te opvallend en toch exclusief
            welke buitenkleur is dat? binnenkleur van leder is heel mooi
            vind de A5 wel mooier in donkere buitenkleur maar da's puur smaak en omdat ik zelf een donkerblauwe heb hehe

Comment

• Comment

Hier is ie dan
                De buitenkleur vind ik enorm passend met de interieurkleur! Proficiat ermee

Comment

• Echt knappe A5 Is dat een panoramisch dak?

Comment

• zeer knappe A5
                    exterieur/interieur

en met het panoramisch schuifdak erbij

veel rijplezier gewenst

Comment

Hier is ie dan
                      Zeer mooi! Alleen raadt ik je aan de foto's up te loaden via www.imageshack.us of www.photobucket.com (kwaliteit is niet erg goed)
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vandaag de A5 eens van wat dichterbij gaan bekijken. Ziet er wel vet uit. Nog behoorlijk elegant ook, ondanks die knik in de achterruit aan de kant van de C-stijl.
                        Het was een 3.0 TDI die er stond.
                        Buiten stond trouwens ook nog een R8, gewoon in de regen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Vandaag de A5 eens van wat dichterbij gaan bekijken. Ziet er wel vet uit. Nog behoorlijk elegant ook, ondanks die knik in de achterruit aan de kant van de C-stijl.
                          Het was een 3.0 TDI die er stond.

oeie is de R8 niet bestand tegen de regen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Quattro = gemaakt voor in de regen
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Quattro = gemaakt voor in de regen

Ze konden hem net zo goed binnen zetten. Nu ja, het ding werd wel gebruikt, want er hingen Z-platen op. De auto moest allicht zichtbaar zijn voor de klanten. En hij zal te vuil geweest zijn voor de toonzaal. Jammer.

Edit:
                              Ik vind gewoon dat dat ding wel een beetje verzorgd mag worden.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• groot gelijk dat ze zoiets niet in de toonzaal zetten. Het zou mensen afschrikken uiteraard.
                                Een nissan micra zet je toch ook niet in de toonzaal?

Comment

Hier is ie dan
                                  Ik zie dat jij de S5 velgen hebt, hoe heb je dat voor mekaar gekregen, ik kon die niet bestellen zei men mij in de garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Ik zie dat jij de S5 velgen hebt, hoe heb je dat voor mekaar gekregen, ik kon die niet bestellen zei men mij in de garage...
                                    alles is bestelbaar via de dienst wisselstukken
                                    ideaal is dat de garage uw originele velgen overneemt voor een iets of wat schappelijke prijs en dat je dan nog een deel moet opleggen voor die S5 velgen.
                                    Ze moeten het natuurlijk wel willen doen ...
                                    Hoeveel je mag verwachten van de overname van de originele velgen weet ik ook niet, 8-900 euro denk ik zo?
                                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• S5 velgen

ik heb de S5 velgen gevonden in replica in 18 en 19" in Holland.

Ze komen onder mijne nieuwe A4, allé als ze hem hebben geleverd hé... (week 10)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk Berichten
                                        Interesse om samen met een aantal andere autoforum-leden een gezamelijke bestelling te plaatsen. Viperman is ook geïnteresseerd. Bedoeling zou zijn dat we elk naar onze eigen verdeler gaan en de bestelling van de meerdere wagens plaatsen bij de goedkoopste. Laat maar iets horen, als je interesse hebt.
                                        Dan bestel je toch gewoon bij een forumlid !!! ..... namelijk ikzelf
                                        Ik werk sinds kort bij Garage De Vos in Lokeren , vanaf jan. 2008 kan ik de A5 2.0 tdi bestellen
                                        Dat valt samen met onze verhuis naar de nieuwbouw ( mooiste Audi-garage v/h land )
                                        in de Brandstraat te Lokeren . Als jullie een paar A5-jes samen bestellen zorg ik voor de beste voorwaarden

Comment

Working...
                                        X