grotere borsten ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGe moet vooruitgaan in het leven he.
Andere job, andere auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichtenen nog wat foto's
welke buitenkleur is dat? binnenkleur van leder is heel mooi
vind de A5 wel mooier in donkere buitenkleur maar da's puur smaak en omdat ik zelf een donkerblauwe heb hehe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenHier is ie dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenHier is ie dan1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Vandaag de A5 eens van wat dichterbij gaan bekijken. Ziet er wel vet uit. Nog behoorlijk elegant ook, ondanks die knik in de achterruit aan de kant van de C-stijl.
Het was een 3.0 TDI die er stond.
Buiten stond trouwens ook nog een R8, gewoon in de regen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVandaag de A5 eens van wat dichterbij gaan bekijken. Ziet er wel vet uit. Nog behoorlijk elegant ook, ondanks die knik in de achterruit aan de kant van de C-stijl.
Het was een 3.0 TDI die er stond.
Buiten stond trouwens ook nog een R8, gewoon in de regen.
oeie is de R8 niet bestand tegen de regen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenBuiten stond trouwens ook nog een R8, gewoon in de regen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenQuattro = gemaakt voor in de regen
Ze konden hem net zo goed binnen zetten. Nu ja, het ding werd wel gebruikt, want er hingen Z-platen op. De auto moest allicht zichtbaar zijn voor de klanten. En hij zal te vuil geweest zijn voor de toonzaal. Jammer.
Edit:
Ik vind gewoon dat dat ding wel een beetje verzorgd mag worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenHier is ie dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk zie dat jij de S5 velgen hebt, hoe heb je dat voor mekaar gekregen, ik kon die niet bestellen zei men mij in de garage...
ideaal is dat de garage uw originele velgen overneemt voor een iets of wat schappelijke prijs en dat je dan nog een deel moet opleggen voor die S5 velgen.
Ze moeten het natuurlijk wel willen doen ...
Hoeveel je mag verwachten van de overname van de originele velgen weet ik ook niet, 8-900 euro denk ik zo?Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk BerichtenInteresse om samen met een aantal andere autoforum-leden een gezamelijke bestelling te plaatsen. Viperman is ook geïnteresseerd. Bedoeling zou zijn dat we elk naar onze eigen verdeler gaan en de bestelling van de meerdere wagens plaatsen bij de goedkoopste. Laat maar iets horen, als je interesse hebt.
Ik werk sinds kort bij Garage De Vos in Lokeren , vanaf jan. 2008 kan ik de A5 2.0 tdi bestellen
Dat valt samen met onze verhuis naar de nieuwbouw ( mooiste Audi-garage v/h land )
in de Brandstraat te Lokeren . Als jullie een paar A5-jes samen bestellen zorg ik voor de beste voorwaarden
Comment
Comment