Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNiemand een Technisch ontwerper - programmeur nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzeker en vast ! wij doen niet anders dan dergelijke selectie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar die mannen geefde genen A5 zeker Ach, zit eigenlijk wel goed bij KBC enkel jammer van de bedrijfswagen
Comment
-
@ Ice blue : van een A5 3.0 tdi met 211 pk is voorlopig nog geen sprake , maar wie weet ...
@Caoimhim : je bent niet verplicht om zwarte zetels te nemen bij een S-line , je kan dit oplossen
via Audi Exclusief ( kost ongeveer 4.000 euro en 6 weken langer wachten )
wat je ook kan doen ( stel ik meestal voor ) is een gewone A5 volledig aankleden als een S-line en dan simpelweg een kleur kiezen voor de zetels . ( goedkoper en sneller )
@ Bmw ) : de garage is inderdaad in industriepark E17/3 vlak naast de nieuwe drukkerij van Het Laatste Nieuws ( je ziet de garage vanaf de E17 )
@ Cornelius Bracke : je mag er voor 99% zeker van zijn dat de 2.0 tdi 163 pk zal hebben .
Ik ben woensdag een hele dag in het Contact center en zal daar nog eens informeren .
@ iedereen : 7 % is inderdaad de max. korting voor particulieren , maar is bespreekbaar ( zeker in het geval van meer dan 1 A5 . maar als ik jullie een gouden tip mag geven : " beslis voor het salon , want de wachttijd gaat de pan uitswingen !!! " vanaf 20 dec . weet ik de saloncondities . Stuur gerust een berichtje als je iets meer wil weten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichten@Caoimhim : je bent niet verplicht om zwarte zetels te nemen bij een S-line , je kan dit oplossen
via Audi Exclusief ( kost ongeveer 4.000 euro en 6 weken langer wachten )
wat je ook kan doen ( stel ik meestal voor ) is een gewone A5 volledig aankleden als een S-line en dan simpelweg een kleur kiezen voor de zetels . ( goedkoper en sneller )
Comment
-
Beste,
Waar hebben jullie het toch over????? 7% geven aan particulieren......tis een schande. Leuk dat jullie de markt zo de grond in kelderen. 4,5% korting is idd al heel mooi.
Ben echt benieuwd welke klant een verkoper eerst gaat helpen indien er troubles zijn, de klant waar hij zijn broek heeft voor moeten uitdoen of de de klant waar hij toch iet op over houdt. Ik kan begrijpen dat een korting kan tegemoet komen in een budget maar dit is waanzin...... Ben eens benieuwd wie van dit forum gratis werkt......
Heb in een BV car cleaning en detailing, tuning nooit over kortingen horen praten....... ook zijn niet dezelfde bedragen maar toch.
Moest even van mijn hart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtensucces met zoektocht, zijn wij ook constant mee bezig
schuif die een A5 onze zijn kont en ze gaan staan aanschuiven
kost firmawagen is veel lager in vergelijking met brutoloon
en de meesten zijn wel gevoelig voor een mooie wagen cq A5 ofzo tegenover een Opel Vectra, Volvo V50, ... met alle respect voor die auto's maar daar rijdt iedereen als leasingwagen mee tegenwoordig. ge moet het verschil proberen maken om de juiste goeie kracht in huis te halen, die verdient dat wel terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenBeste,
Waar hebben jullie het toch over????? 7% geven aan particulieren......tis een schande. Leuk dat jullie de markt zo de grond in kelderen. 4,5% korting is idd al heel mooi.
Ben echt benieuwd welke klant een verkoper eerst gaat helpen indien er troubles zijn, de klant waar hij zijn broek heeft voor moeten uitdoen of de de klant waar hij toch iet op over houdt. Ik kan begrijpen dat een korting kan tegemoet komen in een budget maar dit is waanzin...... Ben eens benieuwd wie van dit forum gratis werkt......
Heb in een BV car cleaning en detailing, tuning nooit over kortingen horen praten....... ook zijn niet dezelfde bedragen maar toch.
Het zegt genoeg, hè: minimaal 8% korting via ING Lease, en zoals wij bewezen is 12% zelfs mogelijk (maar vermoedelijk geen schering en inslag), dus zelfs als ze 7% geven is er meer dan voldoende marge over.
Comment
-
Te koop op Ebay.de, een A5 2.0TFSI quattro automaat.
Zum Verkauf steht hier ein AUDI A5 Quattro mit der 2,0 TFSI Maschine inklusive Automatikgetriebe. Es handelt sich um ein Fahrzeug aus der Audi Abteilung Technische Entwicklung. Das Fahrzeug hat original 3500km Laufleistung.
wordt gedeeltelijk verkocht. Best wel zeldzaam, zo'n prototype op ebay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is voor de commerciële binnendienst, lees: de loketten en de adviesbureaus. Met hoogstens 'es een vervanging van het baanwerk als ik er niet ben (reis, ziekte). Dus een MINI Cooper D is 't maximum dat ze kunnen krijgen. En tijdens de proefperiode is 't met een 5 jaar ouwe Renault Clio te doen. Eerst zien wat vlees er in de kuip zit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTe koop op Ebay.de, een A5 2.0TFSI quattro automaat.
Zum Verkauf steht hier ein AUDI A5 Quattro mit der 2,0 TFSI Maschine inklusive Automatikgetriebe. Es handelt sich um ein Fahrzeug aus der Audi Abteilung Technische Entwicklung. Das Fahrzeug hat original 3500km Laufleistung.
wordt gedeeltelijk verkocht. Best wel zeldzaam, zo'n prototype op ebay.
motorblok is precies wel wat stoffig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmotorblok is precies wel wat stoffig
al hangt er vogelpoep op die stomme plastiek, de motor za er niet minder goed om draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenBeste,
Wake up, da's de harde commerciële en economische realiteit vandaag de dag, sinds wanneer mag er niet meer 'onderhandeld' worden? het is toch niet omdat 1 iemand in dit forum een superdeal heeft gedaan dat dit moet veralgemeend worden alsof de automarkt wordt verkracht ... eerlijk gezegd vragen ze erom want ze geven eraan toe en meer nog doen ze er zelfs aan mee !
Grootte van bedragen waarover het gaat doet er toch niet toe, je moet zien wat er onder de streep overblijft, als de verkoper in kwestie daarmee kan leven is dat toch zijn zaak? Sometimes you win, sometimes you loose ... that's life, zeker voor een zelfstandige en for the record: daar hoor ik ook bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaakt toch niet uit?
al hangt er vogelpoep op die stomme plastiek, de motor za er niet minder goed om draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaakt toch niet uit?
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichteneerlijk gezegd vragen ze erom want ze geven eraan toe en meer nog doen ze er zelfs aan mee !
't Probleem voor de Audi dealers is dat ze niet consequent kortingen bieden, de ene zweert bij het feit dat ze amper korting geven, terwijl de andere dan blijkbaar door de knieën gaat om z'n quota te halen. Maar ik zou toch effe onderstrepen dat het om een leasewagen gaat, de leasekortingen zijn meestal erg extreem en ik weet niet hoe dat precies bij de Audi dealer gaat, maar soms is dat met tussenkomst van de importeur, maw, ze scheuren er hun broek aan.
Comment
Comment